@sallu.explains: CM Punjab E Bike Registration Portal Open . . . . . . . . . . . . . #EBike #CMPunjab

Sallu Explains
Sallu Explains
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 03 September 2026 07:34:26 GMT
98127
1707
50
749

Music

Download

Comments

hamza_ajmal786
꧁♛ 𝐻𝑎𝑚𝑧𝑎 ♛꧂ :
sir documents Kon Kon Sy required hnnn???
2026-09-03 09:34:20
5
hina17087
Hina :
bhai ki shirt buht piyari h
2026-09-03 09:46:02
11
rahmanmalik597
Rähmâñ乛Mâlîk :
bhai apply kase krte he??
2026-09-03 10:36:38
0
mahronisa456
mahro :
ya 3 thousand kitny month dana hoga
2026-09-03 09:23:14
5
fizza.muzammil67
Fizza Muzammil :
only students not for all
2026-09-03 09:15:14
7
user50161615036180
. :
next video plz
2026-09-03 09:55:34
0
doctor_ho_yr2
doctor_ho_yr2 🫀🧠🦷 :
documents konse chahiye
2026-09-03 11:37:15
0
sallu.explains
Sallu Explains :
Kal Friday 04.09.2026 open hoga... puri video dekh liya karen...
2026-09-03 08:27:31
7
drasim796
drasim796 :
jhooooooooooooot h
2026-09-03 09:42:01
0
m.ee450
curious girl :
kB tk 3000 pay krna hoga
2026-09-03 09:39:37
3
m.zxxshxn
ZXXSHXN :
pehle aap batao k aap ko mil gaya ha 😂😂😂
2026-09-03 09:26:22
3
huzaifa.farooka
Huzaifa Farooka :
Bhai AC sirf dekhny k liye lagaya hy 😂
2026-09-03 09:47:09
0
ahmu906
صاحبزادہ احمد خان بلوچ ✨🩺 :
petrol bike nh hai?
2026-09-03 09:40:44
2
janimangi1101
Jani Mangi :
bhai mujhe bhi bike chahie
2026-09-03 09:42:34
1
sajeelrana01
Rana Sajeel🚩 :
ni hova abhi
2026-09-03 07:58:45
2
jhangirmugahl0
Mughal😎 :
shirt Kahan sa li haa bhai
2026-09-03 09:50:31
0
pushkajutt
𝔸𝕓𝕕𝕦𝕝𝕝𝕒𝕙 𝙅𝙪𝙩𝙩 😈😈 :
sab jhoot ha
2026-09-03 09:43:48
0
hussnain_0096_
➳♡💞𝄟≛⃝ʜ𝚄𝓼𝔰𝗇𝐚ī𝗇💞ᥫ᭡፝֟፝֟ :
hello assalamualaikum Bhai kasa apply kr na ha kon sa Link pr apply krna
2026-09-03 07:50:07
2
pakfoji000
Masoom Foji.777 :
shirt kaha Sy li
2026-09-03 13:37:50
0
user143792228
muhamad :
Scoty KY Lia kesy aply krna huga please bata dian ?
2026-09-03 10:21:55
0
sleepyworld42
🦋👀 :
woh college ya phir uni ka regular student hony ka jo certificate us k bry mai plzz btaa dy kon sa bnwana kesy bny ga
2026-09-03 13:36:04
0
janimangi1101
Jani Mangi :
main apna NC dhum aur jo mere pass राधे-राधे vagaira kuchh Nahin Hai
2026-09-03 12:33:36
0
dawoodrajpoot007
Mohammad Dawood :
Ni open hua bhai abi check kiya hy
2026-09-03 10:23:46
0
arshi_gujjar
ارشد گجر 🤞 :
apply Karny ki fre kitne ha
2026-09-03 12:46:37
0
ibrahimjatt018
jattshab :
ni hoya abi
2026-09-03 13:33:19
0
To see more videos from user @sallu.explains, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About