@ksa_explorer0: 🇵🇰🇸🇦 پاکستان ایمبیسی کی جانب سے Consular Visit to Tabuk Region کا انعقاد کیا جا رہا ہے۔ 📅 September 11–12, 2026 ⏰ 8:00 AM – 4:00 PM 📍 Pakistan International School, Tabuk, KSA اس موقع پر پاکستانی شہریوں کو مختلف Consular Services فراہم کی جائیں گی، جن میں NICOP، POC، شناختی دستاویزات اور دیگر قونصلر خدمات شامل ہیں۔ یہ معلومات تبوک اور اردگرد کے علاقوں میں مقیم پاکستانیوں تک ضرور پہنچائیں۔ 🇵🇰 #PakistanEmbassy #Tabuk #ConsularVisit #SaudiArabia #PakistaniCommunity
koi Kam k nhi yh counselor mai Jeddah b gya tha passport k Kam k lye phr bhi mjhy Islamabad head office approach Karna para apny Kam k lye phr hua Mera kam
2026-09-05 07:51:50
0
Rasheed Mohammad :
passport bhi
2026-09-05 13:38:29
0
user468242 :
Charges kitny lein gye
2026-09-04 21:12:28
0
Ꮢ ᴀ ᴢ ɪ🔥 :
sir ap apna contact num day saktay han ..
2026-09-05 01:13:53
0
Devastated :
Aslamoalaikum sir please apna koi contact number mention kr dy mai ap ki youtube pr bi sms kr k aya ho
2026-09-04 19:06:18
0
Zaheer Khalid :
How to handle this situation? Is there any complaint section/number?
2026-09-03 08:47:47
1
CH Abdullah 🇵🇰🇸🇦❣️ :
bhi ye passport bi bnaty kiya ya sirf id
2026-09-04 20:03:55
0
Sajid Gill :
posat bhi ban ga
2026-09-05 03:00:41
1
M@shakeel :
Al Qurrayat kab aarahe hein
2026-09-05 16:29:09
0
khuram415 :
wow
2026-09-04 19:06:51
0
Zaheer Khalid :
Bhai Jeddah waly documents attestation k paisy mang rahy hen. Total documents ki attestation fee 100 sar hai or reception wala bnda 1000 sar demand kr raha h
2026-09-03 08:47:19
2
Devastated :
Ap ko doond doond k yaha pr aya ho abi youtube sy fb pr ab yaha aya ho mojay ap sy zrrori bat krni hai please give me contact number
2026-09-04 19:07:17
1
♥️CHAUDHARY IMRAN♥️ :
❤️❤️❤️
2026-09-05 06:00:23
0
TahirW2 :
😘😘😘
2026-09-05 04:27:59
0
RIAZ12345 :
😳😳😳
2026-09-05 02:47:43
0
محمد عرفان وٹو :
❤️❤️❤️
2026-09-04 20:15:07
0
❣️خان جی❣️🇸🇦 :
🥰🥰🥰
2026-09-03 13:33:15
1
Rab nawaz wattoo :
🥰🥰🥰
2026-09-03 10:53:54
1
JUNAID IMRAN WATTOO :
🥰🥰🥰🥰
2026-09-03 09:43:01
1
To see more videos from user @ksa_explorer0, please go to the Tikwm
homepage.