@faizrazakdesign: Apa brand roti yang korang rindu?

Faiz Razak
Faiz Razak
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 03 September 2026 08:24:46 GMT
661668
37141
981
2842

Music

Download

Comments

_iqrxm_
iqramzulkifli :
siapa sempat makan roti ni mmg legend
2026-09-03 10:21:27
3527
kostakurta9
Kostakurta :
High 5 = Massimo
2026-09-03 09:32:59
706
piupiu7avg
Zarif :
Ni pon lejen gak ni..dulu byk krim..x tau apa brand dia
2026-09-03 13:06:28
1193
mhakimialias
﮼حاكيم :
Baru perasan high5 dah takde eh 😂
2026-09-03 09:16:42
1882
mat30531
Mat :
Support gardenia kerana 50% syer milik bumiputera
2026-09-03 09:55:27
422
azfarhaniff
azfar haniff :
patut x penah nampak dah ek
2026-09-03 13:02:45
286
jasminethgee
JT | Hybrid Debut ♡ :
yes yes High five town .. best wyeh school trip tu
2026-09-05 06:07:57
0
adi.asy8
Adi Ash :
high5? aku takde memori tapi bila google bru ingat ni lah makanan ruji aku kat Uni dlu masa tgh ikat perut duit short😂
2026-09-03 15:46:57
170
shukrisalleh8
shukrisalleh8 :
BMF Buy Muslim First
2026-09-05 05:02:24
0
svet_.yn
Светлана :
saya suka konten macam ni
2026-09-03 09:26:27
137
ibrahimshah5146
Ibrahim Shah :
flying man
2026-09-05 00:51:57
0
aidadahalan1
aniruzadia68 :
i don't like Gardenia, i love Massimo....
2026-09-04 06:15:35
0
misfit.life00
Misfit Life :
tapi hi5 tu tak sesedap roti gardenia 😬...dulu kalau roti gardenia betul² tak ada stok jual kat kedai baru consider beli hi5 😅
2026-09-03 10:51:09
30
mdy8999
R :
X penah tau psl scandal brand tu. yg pasti, high 5 roti dia lembut & sedap berbnding gardenia. Tapi gardenia ada bt somthing. Dia ubah roti dia jd lembut. Gardenia menang balik
2026-09-03 13:01:25
77
tuahmikhaell20
𝕋𝕦𝕒𝕙 𝕄𝕚𝕜𝕙𝕒𝕖𝕝 :
opkos gardenia.....👍
2026-09-04 23:59:33
0
hdjshdak
can't see me :
lepas high5, naik 1 lg brand. massimo
2026-09-03 08:37:24
114
nisaasuraidi
Nisaa Suraidi :
🎶🎵 Gardenia sungguh enak dimakan begitu saja 🎶🎤
2026-09-03 15:41:42
19
forever_yang_9088
🇲🇾forever_yang⚪️🟡⚫️ :
sunshine
2026-09-05 08:53:11
0
micahca4
kurara$ :
saya ada gambar kilang masa ni saya darjah 6 pakai baju pengawas 😁😁😁
2026-09-03 23:07:12
68
fadliharis9
WoodWorkHackers :
Ikan patin dengkil pun memilih.nak roti gardenia saja.roti len xlaku.
2026-09-03 10:05:38
39
kopibaluttepi
AfiqTora-,- :
lagu gardenia [Gardenia melazatkan, Gardenia menyelerakan, mengandungi pelbagai rempah, melazatkan kari dan kuah]
2026-09-03 16:58:04
12
mzj22
mzj :
h5 lebih sedap . Gardenia senang kemek dan dense
2026-09-03 13:54:20
14
khamisjumaatsabtuahad
Beetlesoup :
Dia punya roti satu je aku tak suka, terlalu dry🤢
2026-09-03 21:35:10
16
bowraid
BowRaid :
skunk mighty white Pon boleh challenge gardenia da utk roti putih
2026-09-03 13:49:33
5
kafni3
Kafni :
dulu feveret roti ni. setiap minggu mesti beli
2026-09-03 13:42:12
17
To see more videos from user @faizrazakdesign, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About