@unknown82.a: #areeba Kehtay hain lafzon se mohabbat poori nahi hoti... to phir ye hug hi meri mohabbat ka saboot hai. Jab tum mujhe is tarah se apni baahon mein bharte ho, lagta hai jese waqt bhi ruk gaya ho. Tumhari khushbu, tumhari warmth, aur tumhara "main hun na" wala ehsas... yehi meri favorite jagah hai. Aur main chahti hun ye hug kabhi khatam na ho ✨ `#hug #romantic #couplegoals #dilse