video 2x py ha or ye bhut b zyeda teez ho to 100km per hour speed krti ha bss japan me 1200km per hour wali train b ha mltb airplane jitni teez
2026-09-04 09:42:52
2
Henry :
Le me sitting in ICE and Watching it😂
2026-09-04 10:25:41
1
Dear Hassaan :
isse teez toh mera 125 (5) Seconds me itna speed pakar leta hain
2026-09-04 12:05:26
0
Arslan Sindhu :
Hence prove Pakistani trains are actually slow🙂🤝
2026-09-04 07:36:21
339
Muhammad_Shahid_Rajpoot :
in se taiz 125 chlta h
2026-09-04 11:25:00
44
αℓเ-ɦαรรαɳ-૨αเℓ-ƒαɳɳα૨ :
Nice Bhai mare asi hi video ha laken alga si dakh Lene bhai
2026-09-03 13:51:44
3
٢٠١٠ 🐎 :
ONLY JAFFAR EXPRESS 🤌🏻
TRAVELLED 42 TIMES 🔥
ROUTE (QUETTA-MULTAN) 🔥
2026-09-04 10:32:52
16
Haji-302 :
مٹی اڑانا رفتار کے زیادہ ہونے کی دلیل نہیں ہے یہ 120 پہ چلتی ہے تو لگتا یوں ہے کہ پٹڑیاں اکھڑ جائیں گی اور سعودی عرب میں میں خود 300 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار والی ٹرین کا سفر کر چکا ہوں اور چائنیز بلٹ ٹرین 450 تک بھی چلتی ہیں
2026-09-04 05:43:06
70
𝐒HA𝐍 𝟐•𝟎♟️ :
videos is not on 2x you guys are crazy wind is high kio ke pass se train speed se Nikal Rahi ha isi Liye trees bhi teez lag rahe Hain 😂
2026-09-04 11:33:43
1
TALHA :
Bhi ye to speed me b slow hy 😁😂
2026-09-04 08:23:29
5
🦋⃟⃟ Dᴏʀᴀᴇᴍᴏɴ☃︎༄✮⃝ :
ye waha say hi speed me jaty hn jahan in ka stop ni huta 😂😂
2026-09-04 06:47:39
17
Kim jon 🇰🇷 :
Song name
2026-09-04 15:06:07
0
⚡subhan Ali😎2006👻 :
Bhai CHASS aaa Gai 🔥🙂↔️
2026-09-04 03:18:44
1
mriqpubg :
Japan 330 km /h
2026-09-04 11:50:31
3
Hammad Malik :
Bs kr Bhai zyada monh ni khulwa hmara 😂😂
2026-09-04 06:07:11
0
not_Azaan :
hamare school ke Sath hi rails he is liye haroz hamare school ke barabari 2 ya 3 trains jati Rehti he
2026-09-04 12:26:03
0
𐒄ꓴƁƖ Ɽ𐤠ʝꝒⰙⰙƬ :
jo mrzi dekha ly bhai
120kmprhr sy uper koi nhi
2026-09-04 09:14:21
2
LEADER :
green with geu 40 & Abdul qayyum jutt 😎
2026-09-04 05:31:08
6
Abdullah Dhudi :
please check the Pakistani buses 😁😁
2026-09-04 10:26:36
1
Muhammad Saqlain :
yay Tou driver's Ka honsla joy speed maar lyty hai wrna yay track es qabil nhi
2026-09-04 04:04:12
2
Aao Bongiyan Maarain :
Max speed archived by 151 up Shah latif Express (Karachi Mirpur khas) is 133km/h. Otherwise other trains only make the speed of 120km/h almost.
Dunia 3-400 se upr ja chuki ha 😏
2026-09-04 09:43:59
1
HaiderButt🦅🫀 :
india hamary sath Azad Howa tha waha vande bharat k nam se train 220km ki speed se chalti ha or waha sirf20 percent train diesel se chalti ha Baki electric or yaha green line ki highest speed 127km ha or sab ki sab diesel se chalne wali or track bhi purane is liya yaha train accident bi zayada hote hain
2026-09-04 05:49:18
2
noumanrana913 :
Jaffar express 😂
2026-09-04 08:06:10
4
To see more videos from user @train_with_abdullah, please go to the Tikwm
homepage.