@im.sptraa: #fypシ

sptraa
sptraa
Open In TikTok:
Region: ID
Thursday 03 September 2026 10:00:20 GMT
172335
7928
134
9215

Music

Download

Comments

kedondong..43
miya :
baru buka tiktok bujug dah d ajak ngepet gw mah jaga lilin aje dah kl api nye goyang kita sembur tar
2026-09-03 11:43:16
2
syukajajan69
Wawa :
ok
2026-09-03 20:40:01
0
ihhapaansihhhhh
bebiimut💗 :
gamau ii akuu yang jagain lilin😭.. kamuu yang keliling hihii..
2026-09-03 12:27:09
0
nova7182
Nova :
yuuuk😂
2026-09-03 15:52:17
0
ekapristiaputri
ekaa🎀 :
pas baca awalannya ku pikir suruuh baca surah, eh taunya ngajak ngepet ya ampun berdosa sekali kamu😭
2026-09-03 13:57:39
0
hikma1717
hikma1717 :
tdk bs kk ,diparepare lg mati lampu 🥺
2026-09-03 12:16:36
0
notyourbae2102
Chacha :
Akhirnya ada yg bisa ku kirimin ke mantan 🥰
2026-09-03 12:22:13
0
dwialis2
saYan9🌷 :
nggk BS kak sorry,udah ada janji sama yayang quh🤭😂
2026-09-03 12:43:29
0
nur.mia552
fishjelly(^.^) :
engg bisa, Sulsel KLO malam mati lampu
2026-09-03 11:47:16
0
capybara_mocca
Capybara Mocca :
Tapi aku takut ditangkap terus dipelihara, soalnya aku babi pink😭
2026-09-03 15:36:54
0
kha_capricorn
Kha_11 ⚡ :
aku lagi sibuk kpan2 aja y ngajaknya 😂😂
2026-09-03 17:21:24
0
dwiasti_86
dewi :
gak apa2,tapi cari temennya ya...gak asik klw sendiri🤭
2026-09-03 11:49:58
0
lovidd18
Lovid :
astaga🤣🤣
2026-09-03 15:57:10
0
rizkyaprtm
FaraLita16 :
aku jaga lilin aja. nanti kalo duit dah banyak ku tiup lah lilin tersebut🥰
2026-09-03 11:44:26
0
nazafa643
Rinjani :
yok
2026-09-03 11:22:57
0
pesekpesek605
🥀hilang 🥀 :
2026-09-03 13:15:57
0
ruangrindu_0906
Jingga _0906 :
banyak dapetnya kak?🤣
2026-09-03 23:48:54
0
iinindry0106
iinindry :
aku jaga lilin aja ya 😊
2026-09-03 11:26:34
0
mutiara.melinda.p
mutiara melinda putri :
Aku bsa jaga lilin lgi 😂lgi patah tulang masalah gk bsa ngider
2026-09-03 11:28:33
0
agasalahdikit
warga+62 :
sekalian aja jadi tumbal engg papa sumpah 😭😭😭
2026-09-03 15:03:04
0
pirmadha
firmadha aulia :
nanti pas kamu sudah berangkat kelilling jadi baby lilinya aku tiup ya😘
2026-09-03 16:28:26
0
anya_matcha
NASI 🍚 :
SIAPPPPP JD BABI
2026-09-03 15:13:37
0
2712lee
Aeni27AN :
mumpung Sulsel lagi pada mati lampu,sabi kali yahh
2026-09-03 11:22:34
0
To see more videos from user @im.sptraa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

Gładkie płatki pod oczy są jak wino - im starsze tym lepsze 😂 Te na początku są naprawdę mocno nasączone, więc zdarza im się lekko zjeżdżać. Ale błagam… narzekanie na „wędrujące płatki” jest dla mnie trochę szukaniem problemu tam, gdzie go nie ma. Po otwarciu zawsze daję każdym płatkom chwilę żeby odrobinę „dojrzały”, a jeśli nadal pływają w esencji, wystarczy odcisnąć jej nadmiar na wierzchu dłoni. I po sprawie! To działa z każdymi.  Za to uwielbiam, jak pięknie wygładzają skórę. Właśnie za ten efekt kocham gładkie płatki hydrożelowe. Po zdjęciu okolica pod oczami wygląda na bardziej napiętą, wypoczętą i porządnie nawodnioną. Skład bardzo sensowny i ukierunkowany na kilka potrzeb jednocześnie: - niacynamid i kwas traneksamowy mogą wspierać rozjaśnianie przebarwień i wyrównanie kolorytu, - kofeina oraz Acetyl Tetrapeptide-5 są nastawione głównie na opuchnięcia i oznaki zmęczenia, - gliceryna, betaina, trehaloza, kwas hialuronowy i beta-glukan odpowiadają za nawilżenie oraz ten szybki efekt „napompowanej”, gładszej skóry, - wąkrota azjatycka, alantoina i lukrecja działają kojąco, - ceramid NP wspiera barierę skóry, choć przy takiej pozycji w składzie traktowałabym go raczej jako miły dodatek. Najbardziej widocznego efektu spodziewałabym się więc w kwestii nawilżenia, wygładzenia i chwilowego zmniejszenia oznak zmęczenia. Rozjaśnianie cieni czy przebarwień wymagałoby już regularności a jak wiesz jednorazowa aplikacja nie dokona tutaj cudów. Celimax to dla mnie jedna z takich marek za którymi idę w ciemno i nigdy się nie zawodzę.  Przyznaj się, masz jakiegoś bubla z tej firmy?? Mój kod KUPIE123 poleca się do zakupów na @YesStyle  #celimax #yesstyle #GlowWithTXA @celimax.global #eyepatches #darkcircles  TXA Brightening Eye Patch
Gładkie płatki pod oczy są jak wino - im starsze tym lepsze 😂 Te na początku są naprawdę mocno nasączone, więc zdarza im się lekko zjeżdżać. Ale błagam… narzekanie na „wędrujące płatki” jest dla mnie trochę szukaniem problemu tam, gdzie go nie ma. Po otwarciu zawsze daję każdym płatkom chwilę żeby odrobinę „dojrzały”, a jeśli nadal pływają w esencji, wystarczy odcisnąć jej nadmiar na wierzchu dłoni. I po sprawie! To działa z każdymi. Za to uwielbiam, jak pięknie wygładzają skórę. Właśnie za ten efekt kocham gładkie płatki hydrożelowe. Po zdjęciu okolica pod oczami wygląda na bardziej napiętą, wypoczętą i porządnie nawodnioną. Skład bardzo sensowny i ukierunkowany na kilka potrzeb jednocześnie: - niacynamid i kwas traneksamowy mogą wspierać rozjaśnianie przebarwień i wyrównanie kolorytu, - kofeina oraz Acetyl Tetrapeptide-5 są nastawione głównie na opuchnięcia i oznaki zmęczenia, - gliceryna, betaina, trehaloza, kwas hialuronowy i beta-glukan odpowiadają za nawilżenie oraz ten szybki efekt „napompowanej”, gładszej skóry, - wąkrota azjatycka, alantoina i lukrecja działają kojąco, - ceramid NP wspiera barierę skóry, choć przy takiej pozycji w składzie traktowałabym go raczej jako miły dodatek. Najbardziej widocznego efektu spodziewałabym się więc w kwestii nawilżenia, wygładzenia i chwilowego zmniejszenia oznak zmęczenia. Rozjaśnianie cieni czy przebarwień wymagałoby już regularności a jak wiesz jednorazowa aplikacja nie dokona tutaj cudów. Celimax to dla mnie jedna z takich marek za którymi idę w ciemno i nigdy się nie zawodzę. Przyznaj się, masz jakiegoś bubla z tej firmy?? Mój kod KUPIE123 poleca się do zakupów na @YesStyle #celimax #yesstyle #GlowWithTXA @celimax.global #eyepatches #darkcircles TXA Brightening Eye Patch

About