Mey 🌸 :
Bulan lalu,sya dngn dia gduh bsar ada juga la 2minggu silent treatm.. malam kmi gduh tu yg xleh bwa bincang smpi ke esok, dia silent sy blik pstu sy pn xnk chat dia blik, sya silent dia smpi ptg,ptg sya chat dia,dia bls tpi dia masi mrh ngn sy, mahu bwa bebaik end up smbung pergaduhan lgi masatu dua2 masi xdpt pahm each other apa yg kmi mau dlm relay kami ,dua2 saling silent treatment yaa lgsung xchat,, sbb dah penat nak ungkapkn masi dngn ego masing2.. sya masi mrh dngn dia, dia pn masi mrh dngn sy, tapi d sini kami xla smpi block each other kmi masi ada, cuma relay kami sda xbaik2 sja.. masi bingung mcm mna nak fix blik tu relay ☺️. Sminggu lbih nggak la xda selera mkn dlm tempoh kmi silent 1week tu dia chat sy d tt, mcm memujuk la tapi send by qoutes stiil cuba tuk phm each other, ada juga bg ayat deep bg dia,dia minta maaf sbb xdpt jdi yg tbaik, tpi dia dah cuba sbaik mgkin, lpstu dia hilang 3hri lgi, almost dah 12hri gitu kmi silent,tpi d sini relay kami mmg btl2 macam xleh nak selamat tau ☺️, d situ sya pasrah dah apa yg jdi dlm relay kmi, d situ sya cuba jugak pujuk dia and chat dia blik.. sya kata klau rasa masi nak relay ni kembali tlg la bls chat sya, jngn terus diam bgini smpi bila pn kita xtau pa yg kita mau dlm relay ni.. klau ini jln pnyelsaian ny,, just go ahead 😊.. sbb sini sya btl2 penat dah, last2 dia nak fix blik jugak .. kami masi syang each other dia masi syang sya.. dua2 slah minta maaf ,Alhamdulillah skg kami cuba jdi yg lbih baik cuba phm each other, selagi mslh ni xmlibatkan org ketiga inshaAlah gaduh bsar cam mna pn klau dua2 masi syg akn tetap bersama 🤍✨, jangan kalah dengan ego masing2 ya ..
2026-09-04 06:39:21