@mira.burger: Memang betul sedap tau burger viral @thefat.burger @THEFAT.BURGER ON TOUR ni! #thefatburger #shahalamfoodie #fyp #makananviral #MakanLokal
Nyesal sgt p beli semlm sbb rsa nk repeat lgi mlm ni 🤣😅😂
2026-09-04 10:33:18
0
Mujahideen Slay :
seksyen 7 shah alam ke?
2026-09-04 10:35:15
0
makanrakyatmy :
Barang penang ni boss
2026-09-03 11:49:20
2
Faizal Remlee :
Tadi sy dh try memang sedap
2026-09-03 12:23:07
3
niafarisya :
Hm Sedapnyaaa 💕 jom la singgah tiktok saya jom
2026-09-03 12:18:41
1
zar :
kenapa lah bawak kedai yang tak pernah buat kat kedai. terus terang, dengan harga tu tak berbaloi sangat lah
2026-09-04 19:20:59
2
AsyraFFoodiE | Food & Travel :
Ala jauh pulakkk 😭😭
2026-09-03 16:15:12
0
wani y ☆ :
Padu terukss kannn 😂
2026-09-03 19:31:31
0
nars :
okay la boleh laa. cuma sbb dia harga rm35 untuk burger yg i tercari2, mcm pickle ke kt dlm tu, any salad.. tak ada. just daging smash, cheese, truffle mushroom shj.. utk rm35 mahe nak mampusss sbb i rasa dia burger "kosong"..
2026-09-04 13:09:21
1
stuvwxyz :
😋
2026-09-04 13:27:54
0
ayyash :
nak gi mana?
2026-09-04 08:56:08
0
KissBullRed :
Untung lg tk pernah makan benda harom😋
2026-09-03 23:59:14
0
nad :
🥰🥰🥰
2026-09-03 12:08:00
0
idk :
😂😂😂
2026-09-03 13:17:47
0
sweet choki choki :
🥰🥰🥰
2026-09-05 00:44:41
0
sweet choki choki :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-09-05 00:44:55
0
Zamhuri Zaha :
👍😘😍😁🥰
2026-09-05 16:19:59
0
To see more videos from user @mira.burger, please go to the Tikwm
homepage.