Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@si.silpi:
silpi.
Open In TikTok:
Region: ID
Thursday 03 September 2026 11:19:58 GMT
247
47
2
2
Music
Download
No Watermark .mp4 (
0.86MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
0.86MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
americano :
🔥🔥🔥
2026-09-03 17:34:50
0
To see more videos from user @si.silpi, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Black Box Analog Design HG-2, let’s talk about it!💯 #audioplugin #musicmixing #mixingmusic #soundengineer #homestudio #mixingtips
Patutlah ramai orang ambil ni kulit ini cantik. Sebab anti-oksiden dia 6,000 kali ganda lebih tinggi daripada vitamin C. Sebab tu dia dipanggil King of Antioxidant. Dia bantu jaga otak, mata dan jantung untuk halang radikal bebas. Macamana badan kita boleh ada radikal bebas? Makan benda bukan-bukan, kita tidur lewat, kita stres, UV matahari, handphone punya blue light. Semua exposure ni akan menyebabkan oxidative stress dalam badan. Bila dalam sudah rosak, sudah tua, muka awak akan nampak tua. Umur baru 30 tapi nampak macam 50. Orang yang setiap hari stress, awak memang akan nampak dia lebih tua dari usia. Ambil ni secara konsisten untuk lambatkan proses penuaan. Sebiji astaxanthin dari five doctors ni, bersamaan awak ambil 1.25 kg Antarctic krill atau 2.5 kg ikan salmon. Memang sangat tinggi dan sangat sesuai untuk yang nak awet muda. Kalau amalkan setiap hari, badan pun jadi makin aktif, tak cepat letih. Otak pun jadi lebih fokus, aliran darah jadi makin lancar, anti keradangan. Yang penting muka akan nampak lebih firm, tak adalah kedut sana sini kan, jerawat dan jeragat pun makin berkurang. Setiap biji ni ada 6mg astaxanthin, lsehari boleh ambil up to 2 biji, atau 12mg. Satu botol ada 30 biji, tahan sebulan. Siapa yang umur 40 nak nampak macam 30, boleh dapatkan astaxanthin ni dekat link video ni ok. #fivedoctors #fivedoctorsastaxanthin #astaxanthin #astaxanthinfivedoctors #drhanafee
Replying to @n Ken udh persiapan buat imlekan nih gais, siap terima angpao 🧧
Bye Bye Event Naruto 👋🏻🥺 #PUBGMOBILE #pubgmnextstarprogram #PUBGMS32
#قران #Quran #fyp #quran_alkarim #ياسر_الدوسري
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy