@wiwin.bollmixdance: Membalas kepada @nur natasha Allah Maha Baik bagi diwaktu yang tepat.9 tahun menunggu🤍Since ramai dah tanya perut pun takleh sorok baiklah..Yes win pregnant syg otw trimester ke3🤍. Maaflah win sblm ni palau sebab first pregnant takut nak spill. Alhamdulilah tak sia2 buat bariatrik dengan niat nak ada zuriat. Wiwin ada pcos dan obesiti dari kecil. Setakat komen mandul tu dah biasa win dengar. Tapi tula Kun Fa Ya Kun Allah sebaik2NYA perancang. Korang doakan wiwin ya terima kasih yang dah komen follow dm bagi kata semangat dan suruh win berhati2 bila menari sayang sgt korang. Doakan wiwin selamat ibu dan anak sehingga melahirkan nanti InshaAllah🤍🫰🏻 #wiwinbollmixdance #wiwinbollypregnant #wiwinmengandung
Astaghfirullah jahat betul dia punya mulut, semuga anak cucu dia mandul biar tau rasa macam mn😤
2026-09-03 11:58:16
411
MissFeeZa :
serious la yg komen mcm tu... weyyy aku plk terkilan geram. Apapun TAHNIAH wiwin 🥳
2026-09-03 12:15:48
200
abyana00 :
Knp aku nangis😭, sehat2 ye kak, jngn bnyk joget dlu ye
2026-09-03 12:09:07
892
M Y R A M A N J A 2.0 :
Syg wiwin🥺🥺 tahniah syg long❤️jaga diri baik2 tau🥺
2026-09-03 13:39:44
580
Ina😍 :
jahat nye yang komen tu ya Allah
2026-09-03 13:10:53
120
🌸 Mia Azahar 🌸 :
MasyaAllah tahniah win !!❤️❤️❤️
2026-09-03 15:17:39
60
Lavanyah @Lava :
awwww gurl Happy for you.. gbu mummy🥰🥰🥰🥰
2026-09-04 07:01:56
0
Wan Engku Dayang Asfarinah :
congratulations sis..
2026-09-04 17:43:21
0
ᵢₛₖ 🌿 :
x sia2 buat bariatrik dapat zuriat yg tak ternilai harga nya...Alhamdlillah tahniah wiwin &husband
2026-09-03 15:06:57
39
say_iera :
tengok balik video ni terus sebakkk! 😭😭 kau hamil bodooo 🤣🤭
2026-09-03 11:56:47
43
JENNYJANE0055 :
wah congrats wiwin😊😊
2026-09-04 12:58:16
0
Sya Masri :
yg Komen cmtu...i doakan u atau pun keturunan u tak rasa ape yang kami para ttc rasa dan alami...Allah swt..suami dan family je tahu perit kami lalui menunggu permata hati sendri🥰
2026-09-03 13:30:32
43
Uteh93Review :
jhatnya mlut ckp org mandul... brbalik pd diri sndri tau la. tahniah win
2026-09-03 23:52:15
14
Pavitra :
im so happy for you😘congratulations dear❤️
2026-09-03 16:15:16
1
ed✯ :
so happy for you mak!!😭❤️❤️❤️
2026-09-03 12:09:16
2
Muni Matk :
tahniah wiwin kita pun 9thn lpas ambik anak angkat mmng fasa dh iklas klu xde anak sndri dh msa tu....tup tup dable line🥰🥰skang dh 4org
2026-09-03 14:11:22
33
PriscillaNair :
Congrats darling 🥰❤️
2026-09-03 16:04:07
1
Fauziah :
Ya Allah mulut jahat nya🥺.. sy penah kena ckp mandul.. tpi syukur tahun ke8 sy prgnt.. sekarang dah 4 orang anak terus tutp kilang🤭
2026-09-03 15:10:32
6
umisafina :
aq prnh org kbr aq mndul...aq tny dktr srh cek aq mndul x...ayt dktr cek aq...ni dktr pesan tau'kbr yg ckp tu slgi ad RAHIM kte bkn mndul...jdi jgn tny kerja allah smua tu allah tntukn'
2026-09-03 13:18:14
9
FANS HERQEEL :
Kak doain aq ya semuga aq secepatnya nyusul kak penantian 9 tahun juga kak win
2026-09-03 12:19:51
7
L J | LyanaJeffery :
9 tahun tgu? 😩 i ingat wiwin baru kawen… apapun tahniah dearrr
2026-09-03 12:47:11
26
RJ BEAUTY AMPIRE :
Y I fell so happy ♥️this kind of comment how ppl have heart
2026-09-04 02:52:58
11
fAzzA :
alhamdulillah..tahniah wiwin..semoga dipermudahkan segala nya
2026-09-03 11:41:20
69
nuuyyuuuiii_ :
alhamdulillah syukur doa kn sye pulak ye 10thun ttc
2026-09-03 12:03:33
13
To see more videos from user @wiwin.bollmixdance, please go to the Tikwm
homepage.