@wiwin.bollmixdance: Membalas kepada @nur natasha Allah Maha Baik bagi diwaktu yang tepat.9 tahun menunggu🤍Since ramai dah tanya perut pun takleh sorok baiklah..Yes win pregnant syg otw trimester ke3🤍. Maaflah win sblm ni palau sebab first pregnant takut nak spill. Alhamdulilah tak sia2 buat bariatrik dengan niat nak ada zuriat. Wiwin ada pcos dan obesiti dari kecil. Setakat komen mandul tu dah biasa win dengar. Tapi tula Kun Fa Ya Kun Allah sebaik2NYA perancang. Korang doakan wiwin ya terima kasih yang dah komen follow dm bagi kata semangat dan suruh win berhati2 bila menari sayang sgt korang. Doakan wiwin selamat ibu dan anak sehingga melahirkan nanti InshaAllah🤍🫰🏻 #wiwinbollmixdance #wiwinbollypregnant #wiwinmengandung

WIWIN BOLLMIXDANCE
WIWIN BOLLMIXDANCE
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 03 September 2026 11:29:47 GMT
766570
58456
1814
1142

Music

Download

Comments

arfiyazamri
𝓐𝓻𝓯𝓲𝔂𝓪 𝓩𝓪𝓶𝓻𝓲 :
Anak first ke wiwin??
2026-09-03 13:52:35
39
cikana.w.f
✨Liana💞✨ :
Astaghfirullah jahat betul dia punya mulut, semuga anak cucu dia mandul biar tau rasa macam mn😤
2026-09-03 11:58:16
411
missfeeza143
MissFeeZa :
serious la yg komen mcm tu... weyyy aku plk terkilan geram. Apapun TAHNIAH wiwin 🥳
2026-09-03 12:15:48
200
abyana005
abyana00 :
Knp aku nangis😭, sehat2 ye kak, jngn bnyk joget dlu ye
2026-09-03 12:09:07
892
myramanja2
M Y R A M A N J A 2.0 :
Syg wiwin🥺🥺 tahniah syg long❤️jaga diri baik2 tau🥺
2026-09-03 13:39:44
580
ina45176
Ina😍 :
jahat nye yang komen tu ya Allah
2026-09-03 13:10:53
120
miaazahar
🌸 Mia Azahar 🌸 :
MasyaAllah tahniah win !!❤️❤️❤️
2026-09-03 15:17:39
60
lavanya_lavaz
Lavanyah @Lava :
awwww gurl Happy for you.. gbu mummy🥰🥰🥰🥰
2026-09-04 07:01:56
0
wanengkudayangasfarinah
Wan Engku Dayang Asfarinah :
congratulations sis..
2026-09-04 17:43:21
0
isk1711
ᵢₛₖ 🌿 :
x sia2 buat bariatrik dapat zuriat yg tak ternilai harga nya...Alhamdlillah tahniah wiwin &husband
2026-09-03 15:06:57
39
say_iera
say_iera :
tengok balik video ni terus sebakkk! 😭😭 kau hamil bodooo 🤣🤭
2026-09-03 11:56:47
43
jendido972284
JENNYJANE0055 :
wah congrats wiwin😊😊
2026-09-04 12:58:16
0
schamasri
Sya Masri :
yg Komen cmtu...i doakan u atau pun keturunan u tak rasa ape yang kami para ttc rasa dan alami...Allah swt..suami dan family je tahu perit kami lalui menunggu permata hati sendri🥰
2026-09-03 13:30:32
43
puanjuni93
Uteh93Review :
jhatnya mlut ckp org mandul... brbalik pd diri sndri tau la. tahniah win
2026-09-03 23:52:15
14
pavitra1826
Pavitra :
im so happy for you😘congratulations dear❤️
2026-09-03 16:15:16
1
hexdirtbag
ed✯ :
so happy for you mak!!😭❤️❤️❤️
2026-09-03 12:09:16
2
munimatk
Muni Matk :
tahniah wiwin kita pun 9thn lpas ambik anak angkat mmng fasa dh iklas klu xde anak sndri dh msa tu....tup tup dable line🥰🥰skang dh 4org
2026-09-03 14:11:22
33
prisci1805
PriscillaNair :
Congrats darling 🥰❤️
2026-09-03 16:04:07
1
fauziahsalleh86
Fauziah :
Ya Allah mulut jahat nya🥺.. sy penah kena ckp mandul.. tpi syukur tahun ke8 sy prgnt.. sekarang dah 4 orang anak terus tutp kilang🤭
2026-09-03 15:10:32
6
umisafina00
umisafina :
aq prnh org kbr aq mndul...aq tny dktr srh cek aq mndul x...ayt dktr cek aq...ni dktr pesan tau'kbr yg ckp tu slgi ad RAHIM kte bkn mndul...jdi jgn tny kerja allah smua tu allah tntukn'
2026-09-03 13:18:14
9
saskia_92
FANS HERQEEL :
Kak doain aq ya semuga aq secepatnya nyusul kak penantian 9 tahun juga kak win
2026-09-03 12:19:51
7
lyanajeffery
L J | LyanaJeffery :
9 tahun tgu? 😩 i ingat wiwin baru kawen… apapun tahniah dearrr
2026-09-03 12:47:11
26
rjbeautyofficial_05
RJ BEAUTY AMPIRE :
Y I fell so happy ♥️this kind of comment how ppl have heart
2026-09-04 02:52:58
11
fazza..fazza
fAzzA :
alhamdulillah..tahniah wiwin..semoga dipermudahkan segala nya
2026-09-03 11:41:20
69
nuyuuuii_
nuuyyuuuiii_ :
alhamdulillah syukur doa kn sye pulak ye 10thun ttc
2026-09-03 12:03:33
13
To see more videos from user @wiwin.bollmixdance, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About