@miyaashhlle: READ THE CAPTION!!!! sa 1yr nako diri maka ingon na lang ko nga asa namani padulong ang TADAHANA uy nganong wala paman ko pabori sakoang mga gipang hangyo HAHHAHAHA like broooo kapoy na kaayo sig panarbaho diri sa CEBU pero wala pa gyapon like murag kulang gyapon ko perme, unsa paman buhaton nako aron paboran ko ug makab ot nako akoang mga mga pangandoy? mga wish nako para sakoang panilya? Hangtud kanus a pako mag antus aning akong sitwasyon? Like kapoya ani uyy🥲 antus lang ta anig sige HAHAHAHAHAHAHAHAHA #cebucity #queencityofthesouth #ilovecebu #bisayangdako #fyp

miya
miya
Open In TikTok:
Region: PH
Thursday 03 September 2026 11:43:49 GMT
7674
525
41
2

Music

Download

Comments

www.idave
Shat_Tuff :
God has a great plan for you, you’re still in the process of building a strong foundation of your career and that’s the process of making your dreams…Laban lang et Kaya rana 🤜🤛
2026-09-04 01:12:24
1
nothingjustkim
kim :
same ate🤦🏼
2026-09-03 12:55:21
2
carllopez14
joseph lopez :
ako 1month pero kaulion na kaykos sibonga 😭
2026-09-04 00:43:46
1
seancodyaninon
sean :
duol ratabay HAHHA
2026-09-03 11:51:35
2
dorexxxxxxxx
DeXt3r :
same te kaulion na kay q
2026-09-03 12:06:49
2
jhunmaxbuyoc6
. :
ako dol mag 7years pero wala gehapoy tegom
2026-09-03 12:15:17
2
crist2.01
crist2.01 :
padayon lang
2026-09-03 23:21:34
1
jayarrlanta
proud bisaya :
Ako Ani almost 4 years na kapin diri sa Cebu pero naningkamot lang japun dili ma wad an ug paglaom basen diay puhon e hatag Ra atong Gina ampo kanunay
2026-09-03 23:23:18
1
kerwin.gonzales5
Kerwin Gonzales :
pauli na
2026-09-03 12:14:08
2
fishcracker01
Donsol :
basin diay puhon paboran tas panahon
2026-09-03 11:57:57
2
davemntlv
dave 🍃 :
❎nanarbaho para mo dato ✅nanarbaho para mabuhi
2026-09-03 12:56:15
2
reon_marklin
R :
taga zamboanga sibugay, ning larga cebu para mo trabaho, btw kaulion na kaayo si me HAHAHAHAH
2026-09-03 12:43:44
2
itsuptomeguapo
Anonamemost :
Ana gyud siguro ang life dili sa tanan panahon ipabor sa ato ang gipangandoy pero importante maayo ra atong health labi na satong mahal nga fam blessings ra ghapon.hangtud nga maayo atong panglawas gihatag ni God padayon ra japon ta para sa pangandoy hangtud makab-ot. ☺
2026-09-03 11:58:38
2
franko.paulo.adri
adrian :
paburan rata puhon 🤞
2026-09-03 12:41:54
2
landgubantes16
jiyooo :
asa diay ka dapita cebu ga work now?
2026-09-03 12:07:06
1
yerddd06
Yerddd... :
Hii te asa ka sa Cebu, uban ta mangitag trabaho, uban ta atubangon ang tanang kalisud
2026-09-03 14:53:25
1
ivanbreaker12
🔺SIOMAI🔺 :
Padayon Miya...,.😊
2026-09-04 02:47:37
0
nomar_gaming
itsmeMar✨ :
d Ra ikaw
2026-09-03 15:53:36
0
julius.cesar.cime
■♤♡● :
soon yan
2026-09-03 13:27:46
1
sheevaaams
@sheevalicious♌️ :
padayon rajod
2026-09-03 13:37:34
1
sheeshofficial3
Sheeesh.Official🇵🇭 :
Asa aha ka sa cebu
2026-09-04 02:50:09
0
hermarzupppp
@Jemar Baracao :
padayun lang badi keep your head up ayaw padala sa mga temptation kay di ka e butang ni lord dira kung di nimo kaya badi paabot lang badi kay naa nindot ng plano si lord sa imoha grind always lang badi🙏❤️
2026-09-03 13:47:49
1
rekboyrojo
#TORP :
Basta pilian og gwapo haha jk
2026-09-03 13:40:58
1
marzonvallejos
Hursom Fides :
utang ray daghan sa pag panarbahu ..
2026-09-03 13:39:52
1
To see more videos from user @miyaashhlle, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About