@miyaashhlle: READ THE CAPTION!!!! sa 1yr nako diri maka ingon na lang ko nga asa namani padulong ang TADAHANA uy nganong wala paman ko pabori sakoang mga gipang hangyo HAHHAHAHA like broooo kapoy na kaayo sig panarbaho diri sa CEBU pero wala pa gyapon like murag kulang gyapon ko perme, unsa paman buhaton nako aron paboran ko ug makab ot nako akoang mga mga pangandoy? mga wish nako para sakoang panilya? Hangtud kanus a pako mag antus aning akong sitwasyon? Like kapoya ani uyy🥲 antus lang ta anig sige HAHAHAHAHAHAHAHAHA #cebucity #queencityofthesouth #ilovecebu #bisayangdako #fyp
God has a great plan for you, you’re still in the process of building a strong foundation of your career and that’s the process of making your dreams…Laban lang et Kaya rana 🤜🤛
2026-09-04 01:12:24
1
kim :
same ate🤦🏼
2026-09-03 12:55:21
2
joseph lopez :
ako 1month pero kaulion na kaykos sibonga 😭
2026-09-04 00:43:46
1
sean :
duol ratabay HAHHA
2026-09-03 11:51:35
2
DeXt3r :
same te kaulion na kay q
2026-09-03 12:06:49
2
. :
ako dol mag 7years pero wala gehapoy tegom
2026-09-03 12:15:17
2
crist2.01 :
padayon lang
2026-09-03 23:21:34
1
proud bisaya :
Ako Ani almost 4 years na kapin diri sa Cebu pero naningkamot lang japun dili ma wad an ug paglaom basen diay puhon e hatag Ra atong Gina ampo kanunay
2026-09-03 23:23:18
1
Kerwin Gonzales :
pauli na
2026-09-03 12:14:08
2
Donsol :
basin diay puhon paboran tas panahon
2026-09-03 11:57:57
2
dave 🍃 :
❎nanarbaho para mo dato ✅nanarbaho para mabuhi
2026-09-03 12:56:15
2
R :
taga zamboanga sibugay, ning larga cebu para mo trabaho, btw kaulion na kaayo si me HAHAHAHAH
2026-09-03 12:43:44
2
Anonamemost :
Ana gyud siguro ang life dili sa tanan panahon ipabor sa ato ang gipangandoy pero importante maayo ra atong health labi na satong mahal nga fam blessings ra ghapon.hangtud nga maayo atong panglawas gihatag ni God padayon ra japon ta para sa pangandoy hangtud makab-ot. ☺
2026-09-03 11:58:38
2
adrian :
paburan rata puhon 🤞
2026-09-03 12:41:54
2
jiyooo :
asa diay ka dapita cebu ga work now?
2026-09-03 12:07:06
1
Yerddd... :
Hii te asa ka sa Cebu, uban ta mangitag trabaho, uban ta atubangon ang tanang kalisud
2026-09-03 14:53:25
1
🔺SIOMAI🔺 :
Padayon Miya...,.😊
2026-09-04 02:47:37
0
itsmeMar✨ :
d Ra ikaw
2026-09-03 15:53:36
0
■♤♡● :
soon yan
2026-09-03 13:27:46
1
@sheevalicious♌️ :
padayon rajod
2026-09-03 13:37:34
1
Sheeesh.Official🇵🇭 :
Asa aha ka sa cebu
2026-09-04 02:50:09
0
@Jemar Baracao :
padayun lang badi keep your head up ayaw padala sa mga temptation kay di ka e butang ni lord dira kung di nimo kaya badi paabot lang badi kay naa nindot ng plano si lord sa imoha grind always lang badi🙏❤️
2026-09-03 13:47:49
1
#TORP :
Basta pilian og gwapo haha jk
2026-09-03 13:40:58
1
Hursom Fides :
utang ray daghan sa pag panarbahu ..
2026-09-03 13:39:52
1
To see more videos from user @miyaashhlle, please go to the Tikwm
homepage.