Allah pak hamri izal ko insaaf dy ameen ameen ameen aj jumma hai please sb dua kry
2026-09-04 07:18:09
25
Ghulam Mustafa :
Justice For Aizal & Ayat Noor
2026-09-04 07:26:43
23
marziya jan :
justice for aizal. hukmeran
2026-09-03 20:09:09
16
♥️اسلام کی بیٹی♥️ :
حسبنا اللہ ونعمل الوکیل
2026-09-03 22:43:22
68
❤🔐❤ :
Larka inka lagta kia tha
2026-09-04 15:28:14
6
baldia ke queen 👑 👑 👑 :
inshallah inshallah api mily ga insaaf 🥹🥹🥹😭😭😭😭
2026-09-04 08:48:18
20
Imran ki pari :
Allah Kitna jegar h is orat h Mera sun k Dil phata ha mane ik bar b Pura interview ni suna Mera bachi aizal kitni h sari rat osy sent ay lga k roti rhe mai to room mai b Akala ni chor pa rhe easy lgta h Mai andr hu or Meri bachi koi otha k na le jay
2026-09-04 13:04:43
1
Lisa🫰 :
Dil phat jata inki baten sun KY pehli br comment kiya koi 15 16 vedios KY bad hath Sath chor dety 😭😓hn Allah pak sb bachun ko APny hifzo aman me rakhen
2026-09-04 18:24:01
23
😇 𝒊𝑵𝒏𝒐𝑪𝒆𝒏𝑻 𝒈𝒊𝑹𝑳 :
اے ابن آدم، سنبھل جا ظلم نہ کر
دنیا کی عدالت سے بچ بھی گیا
تو رب کی عدالت باقی ہے۔
2026-09-04 09:27:42
20
zainkashif999 :
plz use sza de dn plz
2026-09-04 06:08:59
5
mahi jan :
meri bahan Allah ap ko sabar da
2026-09-04 04:16:03
17
Hawa lifestyle 🇬🇧🇵🇰 :
Allah Mera sar Dard se phat Raha Meri beti ki fingures kat Gai plastic surgery ui ma AJ itni dukhi hoo k bs ma bta ni skti
2026-09-03 23:27:10
29
hadiqa h :
khuda ka wasta ha mera dill phat jahy ga ya bar bar sun k har bar anso nekal atyhain mery main sun nhi parahi to maa pr kya guzar rahi hogi
2026-09-04 04:17:04
15
Ali! Jaan🫀💘 :
hme insaf chahiye apni aizal ka
2026-09-03 20:22:18
14
nasreenemmanuel15 :
please Justice ⚖️🙏 😢 for aizai
2026-09-04 17:11:26
2
😊✨ Mrs awais ☺️❤️✨ :
ap bar bar ku bat Ra ha mara Dil ko kuch hota ha ban nhi kr
2026-09-04 05:22:58
6
misba misba :
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭hyyy zalam insan Allah tumy pochy
2026-09-04 07:18:39
5
Funfair :
Allah insaf deny wala hai or in sha Allah de ga
2026-09-03 21:26:24
13
misba misba :
please please brbr ak maa sy tafseely bt ky kiya hoia kesy hoia hamara dil phatjata hai sunky meri bachi 8month ki hai bilkul aizal ki tarha hai bilkul please bas kry iski maa ko mt qurady pata ni kesy wo ya sb btati ho gi please 🙏 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-09-04 07:17:07
5
❤️Ashhhh Armani❤️🥰🥰🥰🥰 :
wo bichare wese he dukh me he br br q aise swal krhhe ho ke kia howa tha
2026-09-04 03:50:56
7
Sadam Ahemd :
2026-09-04 16:49:13
7
Farha khan :
justice justice for aizal
2026-09-03 18:01:41
11
Rana Usman :
pliz insaf dy bs khamosh Mt huna sub bhol jyegy meri behan ap kbhe nai bolo ge
2026-09-03 20:02:40
10
To see more videos from user @partozoon, please go to the Tikwm
homepage.