@nfdiyanabh: Kebanyakan terdiri dari orang yang bijak IQ & EQ, banyak mengetahui hal psikologi. Mereka bukan jenis acah bijak, bijak atas kertas tapi takde kualiti. Mereka bukan tergolong manusia yang acah pandai, negatif thinker. Mereka terdiri dari manusia yang positif thinker bukan toxic positivity. Mereka bukan terdiri dari manusia yang suka bising, ada kawan ramai, circle besar. Mereka terdiri dari circle kecil, networking besar dan kawan yang sedikit tapi berkualiti. Mereka juga terdiri daripada seorang yang pendiam, buat hal sendiri tapi silent observer, baca reaksi, sikap dan pemikiran berdasarkan percakapan dan perangai. So, berhati-hati. Mereka lebih banyak mengetahui, tahu buat strategi serta plan.
ディヤナ
Region: MY
Thursday 03 September 2026 12:18:47 GMT
Music
Download
Comments
Jasmin_Melur :
Aku xleh la… terus jd overshared😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-09-04 02:33:30
4
To see more videos from user @nfdiyanabh, please go to the Tikwm
homepage.