aahhh betul lahhh 😢😢…kekuatan pada tgn kanan ….lpas operet ni tak sekuat dulu
2026-09-04 01:51:38
3
🍭Nahaida🍭 :
Saya baru 2 minggu operate sebelah kanan. Sakitnya ya allah. Pergerakan semua terbatas. Nk bgn nk pakai baju semua nk kena org tlg. Semoga kite semua cepat sembuh 🤲🏻
2026-09-04 08:03:02
2
Farah Ke Ni 🌹 :
Sy dh 4 tahun double mastectomy dgn buang dua2 belah lymph node ketiak..masih terasa kebas dan tangan sakit..yakin sakit tu Allah sedang hapuskan dosa2 kit 💪🏻🤲
2026-09-04 11:13:32
4
wanna68 :
Saya dah 10 bulan lepas pembedahan sebelah kiri buat kerja rumah boleh tapi tangan sebelah kiri ni jadi bengkak selepas 6 bulan. Jumpa fisioterapis dan terpaksa guna sarung tangan.. Kena buat urutan tiap pagi dan malam.. Dah habis chemo dan rt..😔
2026-09-05 01:37:11
1
wahidahmuhildin :
Saya dah 8 tahun masih lagi kebas
2026-09-04 08:10:22
0
ItaIbrahim02 :
iye betul,Sy pun mcm tu..tgn belah kiri dh x kuat..bahu jd Frozen shoulder
2026-09-04 11:10:33
0
normaarshad3 :
Ya. betul. saya dah masuk tahun ke 3
masih lagi terasa sampai hari ini. apa pun tetap bersyukur dan redha selalu
2026-09-04 06:50:27
0
norhayati :
ya betul sy dh setahun lebih tangan dh x kuat lgi
2026-09-04 04:06:19
0
lala lynn :
betul kebas💪💪💪💪🥰
2026-09-05 03:37:51
0
My_Sunshine :
sayapun sama dah setahun lebih. pujuk hati mudah2an di sana nanti Allah bagi 'diskaun' atas ujian yg diberi di dunia ni
2026-09-04 15:07:40
0
Ema Solehuddin :
ya betul..sama juga keadaan sy..
2026-09-05 06:40:28
0
Rozita Daros :
Akk kanser...buang kelenjar2 15 biji di ketiak...5 tahun dah masih kebas dn selalu tergeliat otot2..
2026-09-04 10:38:18
0
ross :
Ya betul, keadaan ini memang biasa bg kita seorg cancer fighter.semoga kita terus kuat n tabah utk terus jalani kehidupan ini dgn sabar n redha
Insya Allah
2026-09-04 13:41:42
0
Emma Mat Nor :
Cancer fighter Hadir..💪
2026-09-04 09:13:10
0
🌹نوليزاسو💞84 :
btul
2026-09-05 04:40:33
0
Kak jemi :
Btul tu.. paling ketara angkat periuk lauk atas dpur pun dh brape kali trlingkup😔
2026-09-04 12:46:12
0
Lara hati.. :
tahun ni genap 2 th , angkat beg lebih dari 1 kg , tangan jd sakit dan bengkak.Terpaksa buat , sbb org tak fhm.Tangan tak boleh buat terlebih buat keje, rasa bisa dan kebas , tp terpaksa buat keje juga, klu tak mana nak ada duit? simpan tangisan dlm hati .
2026-09-04 07:01:24
0
Shayatie 🥰 :
Sm Sy pun dh buang kelenjar ketiak sekali dgn payudara..Sy BCT3NO'MO..semoga kita sm2 kuat dlm perjuangan yg Allah sediakan utk kita .. Aamiin 🤲
2026-09-04 03:33:56
0
zarinaayuu 🎗️ :
sangat setuju dan betul….dahulu kuat tubuh badan Allah beri skrg Allah kurangkan apa2 pon kena sentiasa bersyukur…..Alhamdullilah 💐💐💐
2026-09-04 03:43:35
1
Asikin :
semoga asbab ini menjadi kekuatan kita semua.... sabarlah dengan ujiannya.... saya dlm proses yg sama....
2026-09-04 13:07:28
1
Fadila Radzi🎗️ :
ye btol.. sy dh 2thn operate, smpai skrg masih rs kebas tu
2026-09-03 14:01:55
0
anna.niezz :
Betul sekali , saya masuk tahun kedua setelah mastek,, lengan sebelah kanan sering kebas dan lenguh
2026-09-04 08:18:13
0
Pipah07 :
saya pun sama dh 5 tahun tp Masih sakit tk boleh nk sidai kain baju banyak. cepat kebas Dan lenguh.
2026-09-04 11:24:16
0
To see more videos from user @ain_49263, please go to the Tikwm
homepage.