To bhai plate wesy b zameen pr he pari thi jaha pao rakhty hy 😂😂
2026-09-03 13:51:44
51
ch sahiba :
atleast u are giving them civic sense
2026-09-03 13:43:54
58
nmustafa :
i think apko different angle se sochna chahyee..ye apka risk ka source hai...or iski respect apko khud kerwani chahyee...
2026-09-03 20:44:26
0
@$%نازو🖤☑️ :
Jim ke shoz alg hoty he
2026-09-03 21:11:08
5
🌴KMS🌴 :
Bro road sarak is the same thing 😁
2026-09-03 22:34:17
1
Farhan :
road or saral same hi hotay hn
2026-09-03 15:12:58
13
عثمان کھوکھر :
Bhai inko aqal dena buht mushkil kam ha best of luck
2026-09-03 13:47:02
9
Iron_Man_Club :
ghalat hy but jym ky shoes to alag hotay hy kia ap ghar waly joton ky sath jym me bando ko chor detay ho???
2026-09-03 14:20:31
1
Rana Ahmed :
sir bt sirf ya hi kafi hy repect karo gym weight ka ku ka ya humaray faida datay grow up karay hy agar hum gym weight ka repect nai kar saktay this is so bad 😟😟
2026-09-03 17:25:38
3
Kamal Gilani :
Zindagi first insan han Jo aysi awareness daya Raha han keep it up
2026-09-03 14:47:06
4
Umar Farooq :
Good Bhai g
2026-09-03 16:46:16
1
@tiger19949 :
good msg
2026-09-03 13:41:35
0
_lvlessi 🪁 :
Very good advice
2026-09-03 16:27:16
1
nomi :
Bhai wo plate jis mate per pari thy os per subhe se sham tak joty ju gutter nali k pani se ho ker aye hoty hain chalty hain tu plate wesy bhe lakhon jarasem se bhari peri ho gy
2026-09-03 14:22:03
2
Be strong gym charsadda 🔥💪 :
Good Message Brother
2026-09-03 15:59:20
1
Zain Rana :
gym jana he nahi chahiye ? Msg yeh hona chahiye tha plates nechay na rakhaein
2026-09-03 16:24:10
1
AL Quran_fikr Akhirat :
bilkul sahi kha apnay 👍💯
2026-09-03 14:41:44
1
Bilawal Mughal 🔥 :
hamary gym ma joty bahir utar kr jaty ha 🥰
2026-09-03 15:48:35
1
Farhan :
road or sarak same hi hotay hn.
2026-09-03 17:15:01
1
Royal Sushil😎 :
Gym ke shoz alag hota hai 😁
2026-09-04 03:29:23
0
raheelhassan8156 :
aagree with you
2026-09-04 02:42:49
0
rajpootgirl2026 :
Agree
2026-09-04 02:31:09
0
◣‸◢ 𝕌𝕟𝕜𝕟𝕠𝕨𝕟 :
hma is chez ki izat krni chahya jis sa hm body bnata
2026-09-04 00:48:32
0
انس ارشاد (Anas ) :
Civic sense Pakistan k qareeb se bhi nahi guzarti
2026-09-03 23:19:00
0
💋dawer💋 :
bhie ya koe reason ni ma chor di gym but ustadoo sy suna palt dumbel Roode unko paoo lgana sy jisam ni bnda
2026-09-03 23:13:28
0
To see more videos from user @mrpk2k16, please go to the Tikwm
homepage.