nasib bukan zaman threads. kalau tak dh kena kecam teruk si zizan😂
2026-09-04 05:01:23
604
Super Mario :
Lawak dia ni banyak lucah aku dah tengok full tapi ada lawak ada yang lawak tu terlalu lucah🤣 tak tahu tapi pernah orang kecam si zizan ni hahahaha
2026-09-04 02:27:50
385
Shoha Aziz.inc :
Biadap… mesti dah tak ikut skrip dah tu
2026-09-05 08:27:51
17
zulkiflicheharon :
mcm muka Awie je😂😂
2026-09-04 02:05:44
129
Tiga3 :
doakan tunang sy slmat bersalin
2026-09-04 10:10:07
29
Hai man :
sebab cite ni bukan kat zaman sekarang... jadi kurang dapat kecaman
2026-09-04 06:48:46
57
🍂Sha Perak🦋💋🍂 :
kenapa Zizan ni lawak dia tu kalah pelawak lain aku gelak berguling 2 sakit perut petul la
2026-09-04 02:01:45
68
AMNA9017 :
koma trs budak tu..🤣🤣🤣🤣🤣
2026-09-04 01:32:49
58
احمد ابؤ زار :
nama Awie jgk naik hahaha😂🤣🤣
2026-09-03 22:57:17
23
im sorry :
betul la lawak lucah tk baik, tapi kalau rse nak buat lawak lucah makesure menjadi, so zizan bejaye buat tu sbb tu org tk kecam, plus zmn tu org tk fikir sgt nk viral atau nk kecam, zaman tu semua enjoy je
2026-09-05 02:22:24
32
BOBOY,OBOY :
lawak mcm ni paling sy suka🤣🤣🤣🤣🤣
2026-09-04 05:42:57
11
I ❤ MA ❤ MI :
hahahahahahahah... hahahahahahha... dia nye lucah boleh terima 🤣🤣🤣🤣🤣
2026-09-05 00:28:08
2
nazirahakashah :
bodoo laa..lawak pn
2026-09-04 02:25:54
9
AbgRokRockerz :
zizan jeles lah tu kalau sebut awie dengan erra fazira 😅😅😅😅😅😅
2026-09-04 09:34:58
8
CEO MR DUDA82 (MR. A) :
Lawak zizan sentiasa rere
2026-09-04 02:08:56
5
insan arjuna :
lawak x kena...ni bab maruah org dan family2 org tu
2026-09-05 03:37:07
0
KAK SHAA :
muka awie
2026-09-05 01:43:50
1
NURULNAJIB :
Rindu zizan buat lawak
2026-09-04 15:03:09
2
🕊️ :
Bodohhh ahhh zannn🤣
2026-09-04 09:21:14
3
naddyhunt 🥀 :
Nii crta apa tk pnah tgok pon hahahah lawak laaa😂
2026-09-04 17:01:32
2
To see more videos from user @patahganu1, please go to the Tikwm
homepage.