@explorewithbilalmalik: ہربنس پورہ، مغلپورہ، شالامار، لال پل اور نہر کے پاس والوں کے لیے 24 گھنٹے کھلا عربک شوارما اور سستا بروسٹ! 🔥🌯🍗 آپ نے یہاں سے کچھ کھایا ہے؟ کمنٹ میں بتائیں! 👇

Explorewithbilalmalik
Explorewithbilalmalik
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 03 September 2026 13:24:05 GMT
268117
11790
230
2575

Music

Download

Comments

hum_tum172
Heer🔥 :
agr cover gloves pehan k Bana Rhy ha SB even k cap b use ho rhi ha to phir Kuch behtr Hoga kal try krugi Insha Allah q k mjhe safai zeyda pasnd ha gloves best option
2026-09-05 11:30:27
0
user3356652499429
چالاک لڑکی ،،😂 :
gays Sab AA jawo Mari tarf sae kahow Sab good tast 🥰🥰🥰
2026-09-04 14:11:29
1
muheeb.khan145
Ecom With Muheeb :
I Try One Month Ago No Doubt Good Taste Hain No Issue Value For Money🥰
2026-09-04 17:54:25
1
hinabajjwa
Mom-Economics 🩷 💙 💙 :
bhai ooper aik video k comment me video walay bhai bta chukay correction kr chukay k shave bolna tha cutting nhi bolna tha by mistake cutting keh dea or ghaltyan insanun se he hoti hain hmari awaam aisi negative ho chuki hai k agar inko safaid chaddar dikha k poocha jaye k yeh kya hai to yeh uspe bethi hue makhi ki trf dekh k bolain gay k yeh makhi hai inko safaid chaddar nazzar nhi aaye ge mtlb inko negativity chahye hr bt me nazzar aarha k kaam new start kea usne to video me thora nervous ho gya aap log correction b kr sktay hain lekin nhi criticize krna hmara paisha e awwal hai Allah hum sbko hedaayat day 🙂
2026-09-04 22:31:38
3
user144834495
Waqas Mehmood :
not recommend
2026-09-04 09:32:11
0
muazamadv
Muazam Iqbal :
bad service ajj hi experience hoa
2026-09-03 20:43:38
35
ahmad.bhatti1077
Ahmad Bhatti :
good video
2026-09-04 09:57:40
22
hassan.mehmood887
loshay :
1600 ka full brost dy rhy ha biryani king waly
2026-09-03 15:33:54
7
anzalahashmi12
Anzala Hashmi :
ma ny in ka shawarma try kiya zaberdast tha..
2026-09-03 20:41:19
23
tahir_2585
Mehar Tahir :
350 may hadiq deta ap kuch rate km kro
2026-09-03 20:30:00
15
rajputzadaa102
Akmal102 :
Allah pak bhai ko mazeed brkteen dy
2026-09-04 18:22:24
5
naginagoatslahore
Nagina Goats Lahore ❤️🐐M Ayub :
زندہ باد... اللہ استقامت عطا فرمائے ❤️
2026-09-04 18:32:52
1
umairamjadaili
Umair AmjadAli :
Bhai Lahore press club society baj de ga?
2026-09-03 21:57:16
7
bilalramzan789
Bilal Ramzan Mughal :
inka broast bhoot hi zbardaat ha or shawarmas bi Saudi style taste ha
2026-09-03 20:32:50
6
maliknouman071
Syco/Legend :
aj ma b try kro ga or ap ko btao ga kesy teste ha in k Berger ka
2026-09-04 15:18:32
1
raheelkhan18
Raheel Khan :
bohat acha tast ha in ka
2026-09-03 22:39:24
10
usmanyousaf974
Usman yousaf :
maf Kr da bhi mara pass aao ma ap KO dharampura SA 200 ma khilata ho Sharma woh bhi zingar touch ke sath
2026-09-04 22:22:31
0
sidra.lazar
Sidra Lazar :
best shwaeama 250 ka milta hai
2026-09-03 15:53:30
5
jawad_sialkot
اتومیتک غسالات ثلاجات صیانہ :
bhai wo to thek Hala or Haram ye chicken ki feed Kya ha bhai apny faidy ke beach halal Haram kyu le aty jb ky sub ko pta is ki feed Kon so hoti he
2026-09-04 20:33:46
0
syeddildar2244
syeddildar2244 :
good👍
2026-09-04 15:33:57
2
hizqeel79
Hizqeel Ahmad Khan :
2026-09-04 17:43:26
0
313ranabilal
Rana Bilal 110 :
Rehan bhi good work 😘🔥
2026-09-04 12:59:31
4
hizqeel79
Hizqeel Ahmad Khan :
itni lambi lambi lines hoti hain 20 logon ka order ho to phir ye shawarma lagty hain bad taste hy, sirf video bnwany k chakr mn logon ko ikhtha krty hain
2026-09-04 17:43:15
0
official_ahmad333
Ãhmäd Âlî :
location Bata do bhai
2026-09-04 15:40:59
2
muhammad.mubeen108
Muhammad Mubeen :
hmare Kam pe ftwa q lga rha h bhai😂😂
2026-09-03 20:43:44
4
To see more videos from user @explorewithbilalmalik, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About