@explorewithbilalmalik: ہربنس پورہ، مغلپورہ، شالامار، لال پل اور نہر کے پاس والوں کے لیے 24 گھنٹے کھلا عربک شوارما اور سستا بروسٹ! 🔥🌯🍗 آپ نے یہاں سے کچھ کھایا ہے؟ کمنٹ میں بتائیں! 👇
agr cover gloves pehan k Bana Rhy ha SB even k cap b use ho rhi ha to phir Kuch behtr Hoga kal try krugi Insha Allah q k mjhe safai zeyda pasnd ha gloves best option
2026-09-05 11:30:27
0
چالاک لڑکی ،،😂 :
gays Sab AA jawo Mari tarf sae kahow Sab good tast 🥰🥰🥰
2026-09-04 14:11:29
1
Ecom With Muheeb :
I Try One Month Ago No Doubt Good Taste Hain No Issue Value For Money🥰
2026-09-04 17:54:25
1
Mom-Economics 🩷 💙 💙 :
bhai ooper aik video k comment me video walay bhai bta chukay correction kr chukay k shave bolna tha cutting nhi bolna tha by mistake cutting keh dea or ghaltyan insanun se he hoti hain hmari awaam aisi negative ho chuki hai k agar inko safaid chaddar dikha k poocha jaye k yeh kya hai to yeh uspe bethi hue makhi ki trf dekh k bolain gay k yeh makhi hai inko safaid chaddar nazzar nhi aaye ge mtlb inko negativity chahye hr bt me nazzar aarha k kaam new start kea usne to video me thora nervous ho gya aap log correction b kr sktay hain lekin nhi criticize krna hmara paisha e awwal hai Allah hum sbko hedaayat day 🙂
2026-09-04 22:31:38
3
Waqas Mehmood :
not recommend
2026-09-04 09:32:11
0
Muazam Iqbal :
bad service
ajj hi experience hoa
2026-09-03 20:43:38
35
Ahmad Bhatti :
good video
2026-09-04 09:57:40
22
loshay :
1600 ka full brost dy rhy ha biryani king waly
2026-09-03 15:33:54
7
Anzala Hashmi :
ma ny in ka shawarma try kiya zaberdast tha..
2026-09-03 20:41:19
23
Mehar Tahir :
350 may hadiq deta
ap kuch rate km kro
2026-09-03 20:30:00
15
Akmal102 :
Allah pak bhai ko mazeed brkteen dy
2026-09-04 18:22:24
5
Nagina Goats Lahore ❤️🐐M Ayub :
زندہ باد... اللہ استقامت عطا فرمائے ❤️
2026-09-04 18:32:52
1
Umair AmjadAli :
Bhai Lahore press club society baj de ga?
2026-09-03 21:57:16
7
Bilal Ramzan Mughal :
inka broast bhoot hi zbardaat ha or shawarmas bi Saudi style taste ha
2026-09-03 20:32:50
6
Syco/Legend :
aj ma b try kro ga or ap ko btao ga kesy teste ha in k Berger ka
2026-09-04 15:18:32
1
Raheel Khan :
bohat acha tast ha in ka
2026-09-03 22:39:24
10
Usman yousaf :
maf Kr da bhi mara pass aao ma ap KO dharampura SA 200 ma khilata ho Sharma woh bhi zingar touch ke sath
2026-09-04 22:22:31
0
Sidra Lazar :
best shwaeama 250 ka milta hai
2026-09-03 15:53:30
5
اتومیتک غسالات ثلاجات صیانہ :
bhai wo to thek Hala or Haram ye chicken ki feed Kya ha bhai apny faidy ke beach halal Haram kyu le aty jb ky sub ko pta is ki feed Kon so hoti he
2026-09-04 20:33:46
0
syeddildar2244 :
good👍
2026-09-04 15:33:57
2
Hizqeel Ahmad Khan :
2026-09-04 17:43:26
0
Rana Bilal 110 :
Rehan bhi good work 😘🔥
2026-09-04 12:59:31
4
Hizqeel Ahmad Khan :
itni lambi lambi lines hoti hain 20 logon ka order ho to phir ye shawarma lagty hain bad taste hy, sirf video bnwany k chakr mn logon ko ikhtha krty hain
2026-09-04 17:43:15
0
Ãhmäd Âlî :
location Bata do bhai
2026-09-04 15:40:59
2
Muhammad Mubeen :
hmare Kam pe ftwa q lga rha h bhai😂😂
2026-09-03 20:43:44
4
To see more videos from user @explorewithbilalmalik, please go to the Tikwm
homepage.