@rehan.dawah: Biwi Se Hasi Mazak! Hamare gharon mein aksar kuch cheezein sirf is liye “be-hayai” samjhi jaati hain kyun ke humne apne buzurgon se aisa hi dekha hota hai. Lekin kya jo cheez hamare culture mein ajeeb samjhi jaati hai, zaroori hai ke Islam mein bhi ghalat ho? Nabi ﷺ apni azwaj ke saath mohabbat, shafqat aur khushi ka izhar farmate the. Humein apne culture ko deen ka naam dene ke bajaye, deen ko Qur’an aur Sunnat se samajhna chahiye. Adab aur haya zaroori hain, lekin halal mohabbat ko be-hayai keh dena bhi theek nahi. #Islam #Sunnah #deenoverdunya #dawah #hadith quran IslamicReminder
Bhai Jan Jab Hazrat Ayesha RA k Sath dor lagai thee to sare sahaba ko age bhej dia tha na k UN k smne dor lagai
we should love lkn privacy k Ander na k SB k smne
Mazak kr skte h lkn payar muhabbat kee bate privacy me
2026-09-03 17:25:56
6
Mrsrehanshaikh :
follow me
2026-09-04 12:59:15
0
PZ MEER 🦁 :
subhan Allah 💞
2026-09-03 14:42:51
36
𝑹𝒆𝒔𝒕𝒍𝒆𝒔𝒔 𝑺𝒐𝒖𝒍 :
Allah-o-Akbar ♥️
2026-09-05 07:59:23
0
ՏᗩᕼᗩL✨ :
you are making the best Islamic content I ever saw on social media ... keep up Allah kamyab kry🖤
2026-09-04 18:55:09
1
Niyya~ :
"Hum ny apnay ghar ki rivayat ko deen samajh liya hai" ~ "Yeh mat daikho k hmaray ghar mein kiya hota hai- yeh daikho k hamaray nabi k ghar mein kiya hota tha" 💯💯
2026-09-03 15:37:29
44
Aayat :
aap to save option on Kiya kare itni achi batai btate h par save ka option nai
2026-09-03 22:46:41
8
Jᴜᴛᴛ_125zr 👾 :
Islam is alive ❤️
2026-09-04 15:25:33
2
Eazy life Life :
ap bhot achi video bnaty h mashllah .
2026-09-04 17:07:17
1
Muhammad Aamir :
wah patrer zabrdst zinda bad hyati hovi ❤️
2026-09-03 15:21:58
11
Eshaal Malik :
muje ye smj nai ati k Miya biwi ka apas me Khush akhlaki se rehne ka baro ki beadbi se Kya taloq ye dono bohat alag alag chezn hn
2026-09-04 11:53:47
6
sensitive🙈😣 :
ya ziyada ham pashton qabail elaqo ma h
2026-09-03 15:12:09
8
TajweedTalks :
I am quran teacher
2026-09-03 18:43:28
6
🌺Huma🌺 :
zbrdast video 👌
2026-09-03 17:14:37
4
ghost 👻 :
Apne kaha Hazoor SAW apni biwio k Sath muhabbat shafqat se pysh ate the
Jo bilkul drust h but SB k smne nai show krte the ye bhi pta huna chahie puri bat share kre na k adhii
2026-09-03 18:37:11
2
⚜️ 𝐇𝐀𝐁𝐈𝐁 ⚜️ :
Subhan Allah ❤️
2026-09-04 04:20:28
2
Mrs Taufique :
دین یہ مت دیکھو کہ ہمارے گھر میں کیا ہوتا ہے ۔دین یہ دیکھو کہ ہمارے پیارے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے گھر میں کیا ہوتا تھا ۔
زبردست جواب
لیکن مسلمان اپنی روایات کو ہی دین سمجھ بیٹھے ہیں۔
2026-09-05 06:13:03
1
Jani Pathan :
2026-09-03 14:40:32
3
mysticluna🤍 :
جب نبی علیہ السلام نے سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہ کے ساتھ دوڑ لگائی تھی تو باقی صحابہ کرام کو پہلے ہی آگے بھیج دیا تھا یہ بھی بتائیں
2026-09-04 13:21:02
1
محمد عدنان اکرم :
SubhanAllah
2026-09-04 01:36:31
1
To see more videos from user @rehan.dawah, please go to the Tikwm
homepage.