main b aurat hu aur italy mein hi rahti hu lakin mery sath v ye sub guzrti hai main samj sakti hu . agr mard kmata hai aurat b bohat qurbani deti hai ghar sambhalti hai mard k liye bachon k liye sub کچھ krti hai . mard ko b chahiye k aisi nobat tak pohanchy ee na .
2026-09-03 17:12:45
8
Rustam Bhatti :
very good massage
2026-09-03 20:25:24
0
شہزاد مہر :
Outstanding bro well said
2026-09-03 16:27:24
9
Rehan Tariq :
سر آپ نے بہت اچھی بات اور نصیحت کی خواتین کو ✅
2026-09-03 17:48:11
4
Zeena Gujjar🤫 :
bilkul biwi bchy rakh k bachta kuch nai hai kyu k khrchy hi boht hai😔phir b hum rhe rahy hai
2026-09-03 16:17:09
6
All Quran 85 :
bhai miyaa jb b larta hai boltaa h nikl jao mery gar sy bat bat par tany data h phr kyaa kary
2026-09-03 18:02:59
1
Zain Ul Hassan :
Masha Allah bahot achi video banai h
2026-09-03 15:09:35
5
ishfaq :
asal baat nhi btao. us ny kia kya he
2026-09-03 16:38:52
2
ajmalmirza54🇬🇷🇵🇰 :
good❤👍
2026-09-03 17:55:01
0
💖🇵🇰Itx-نواب-Mughal🇮🇹💗 :
bilkul
2026-09-03 17:57:01
0
Noshaba :
100
2026-09-03 17:57:29
0
Auranag ZAIB :
Good 👍
2026-09-03 16:23:16
1
🕯 :
Husbnd wife ko bahir laa k zaleeel karty hn….mujy abi ay poory 3 mahiny nii huy or jo kuch jitni zalalt mn ny bardash kii haii Allah kisi duahman ki bati ko b na dikhay….theek hai husband hai us k haq poory karty hn wo bivi k haq poory kary lakin bat bat py tany to na dy…bat bat py ye to na kahy tum bhooky gar ki ho…bat bat py talak ki damkian bilawaja to na dy…jab husbnd ye sara kuch kar k mazloom ban k chup kar k beth jata hai ko sara kasoor bivi py aa jata
2026-09-03 18:27:02
3
muhammadejaz0368 :
R
2026-09-03 17:53:44
0
mmkk700__ :
100%
2026-09-03 18:08:53
0
To see more videos from user @qanoonibaat.waqaskysath, please go to the Tikwm
homepage.