Sya pun xnk ada penyakit ain dekat suami. Jadi pilih post gmbr sorg je😏
2026-09-04 02:37:11
132
Rimuqriez🔰 :
Xpela cancel repost
2026-09-04 10:24:17
0
N1z :
Tadi dah like. Sorry unlike balik
2026-09-04 03:06:27
185
maisterrobot :
ain bootcut
2026-09-04 14:35:01
0
Sweetymas Ffin :
diam2 chat pompuan lain...😎
2026-09-04 01:50:15
311
محمد حاذيق :
abang dulu belajar dekat SAM Tanjong Karang ke?mcm kenal
2026-09-04 03:22:31
10
SULAYHA MISKAM :
pupus dh ke laki setia dlm dunia ni
2026-09-04 10:32:38
11
nrlzhn_ :
i tk marah pun suami tk post gbr i. i pun tk post gbr dia
2026-09-04 09:41:41
15
N :
betul la tu. thu2 mmg ada skndal hahhahahhahahahha
2026-09-04 00:21:21
43
ιzυαη•伊祖安🇲🇾 :
Ak prnah ckp kt isteri ak “semoga dapat hidayah” .. ehh dye tnye spe pulak hidayah tu , rakan kerja ke bakal madu .. aduhhh 😭😭
2026-09-04 09:40:06
5
kata kata oyen :
Ex husband bg alasan mcm ni la..sy iyakan je.. Dia up selfie dia sorg mcm dia single sy OK je.. Lepas kami berpisah.. Dia kawin lain.. Elok plk up dgn bini baru.. Hr2 selfie dgn bini br.. Sy dh lama sedar alasan ni dia bg sbb malu nk pos muka sy yg xberapa lawa ni.. Alhamdulillah Allah jodoh kan suami baru bt sy..alhamdulillah terbaik kk Allah bg kali ke2.... 🤲🤲🤲🤲
2026-09-04 09:19:31
7
QassehQaireen796✨🤍 :
kenapa babitkan sy ni..hahahaa sy umairah tau ! isk ..tiba2 sy kena😭
2026-09-03 23:34:06
29
Qazlee :
Nasib sy okay suami tak post, kalau dia post pun dia pilih yg buruk. Malehhh aku
2026-09-04 05:51:04
7
mieraabdullah :
x cukup 11 tu 😌
cuba senaraikan lagi
2026-09-04 00:16:54
8
To see more videos from user @blessinghunter94, please go to the Tikwm
homepage.