@puteriawani91: Burger viral dari Penang ni akhirnya mai Shah Alam weh! 🍔🔥 Kalau korang memang kaki smash burger, kali ni memang boleh singgah sebab @thefat.burger tengah buat solo tour dekat Galeria SA Sentral! Dorang bawak 2 menu je — 🍔 The Onion Burger — Australian beef patty, melted cheese, loaded cooked onions & honey mustard sauce. Bawang dia memang meriah! 🧅 🍄 Truffle Mushroom Burger — Australian beef patty, shiitake mushroom & truffle mayo sauce. Truffle + shiitake memang bagi flavour yang lain sikit. Yang penting, 5 hari je dorang ada dekat Shah Alam! So kalau taknak tertanya-tanya kenapa semua orang tengah post burger ni, boleh datang try sendiri 😮‍💨 📍 Galeria SA Sentral, Shah Alam 📅 3 – 7 September 2026 @thefat.burger #thefatburger #fyp #klfoodie #shahalamfoodie #makananviral

Puteri Awani | Content Creator
Puteri Awani | Content Creator
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 03 September 2026 15:17:38 GMT
38891
2128
71
491

Music

Download

Comments

isa228985
Isa :
gemuk-gemuk burger..teball
2026-09-04 02:11:26
27
ahmadtarmizi247
ahmad tarmizi247 :
mntap bger dia padat
2026-09-04 02:22:15
24
adamrashid_kl
Adam Rashid :
my typ of fav food lah sis..love it..
2026-09-04 04:48:48
0
nasuhachua26
Chuaaa :
Sedapnyaa tgok dia punya bger tu 😳
2026-09-03 23:59:15
11
inchiik.wan
inchiik wan :
beger dia sedap aauumm
2026-09-04 02:51:09
7
zrlikhwnn
zrlikhwnn :
sumpah sedap patty dia flavourful!
2026-09-03 23:11:06
2
arratouch_
arratouch :
Nak kena pergi nie mcm sedap betul wehhh truffle mushroom beger tuuuu
2026-09-04 02:59:47
1
esyaafernandez1
Esyaa :
Esok jugak i pergi !
2026-09-03 22:56:23
1
jb_007655
JB_007 :
norano burge xnk review ke
2026-09-04 01:49:38
0
kitkat_nelfei
KitKat Nelfei :
Okay kena try it here before miss it kan! Seriously tempting wor! Puas makan ni…
2026-09-04 02:57:47
1
jaja_nakshare
Jaja Nak Share :
Perghh 5 ari je ke alaaaa
2026-09-03 17:09:23
1
hanshanis
Hanshanis :
nak kena pergi nih
2026-09-03 16:45:52
1
amm_9119
Ëncik_mat🥇⚡ :
apesal hamgus
2026-09-04 00:52:05
0
fitrimohd96
Fitri Mohd :
beso mlok burger...sdp plk tgk🤤🤤
2026-09-04 05:43:50
1
bentara_guru_
Alonggg 📍🗺️ :
Taktau nk try beger yg mne
2026-09-04 15:05:58
1
shzwnmd
shzwn :
Uih sedap burger ni !!!!
2026-09-03 15:57:38
0
izzyoursss
Izz :
Which one is your favourite?? Kedua-dua nampak sedap 😍 tak sabar nk cuba !
2026-09-03 16:17:33
0
iwan_febuary85
IW4N87 :
Serius mmg sedap
2026-09-03 23:29:08
0
nature29019786800
Shah :
Biasa food yang viral sedap2 ni mesti jauh. 🥹
2026-09-04 12:48:46
0
papakay________
papakay :
kknya 🥰
2026-09-04 12:54:39
0
riffzo
Alhamdulillah Ada Panadol :
padat sgt burgernya
2026-09-04 13:12:44
0
pelita_senja1117
red_ribbon 🎀 :
sakan burger
2026-09-04 13:23:27
0
lelaasuzzanaa
Lelaa Suzzanaa 🫦 :
Kitonyoo fomo kene try ni burger viral🥰
2026-09-04 15:06:06
0
nikazrinnikyaakub
nikyien :
tebal isi burger
2026-09-04 13:03:18
0
To see more videos from user @puteriawani91, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About