@abdullaasheikhfitness: Yeh winter zaya nahi jana chahiyeh🙏🏻 #AS #winter #transformation #gym #fatloss

Abdullaa Sheikh - Online Coach
Abdullaa Sheikh - Online Coach
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 03 September 2026 15:20:41 GMT
370637
24010
318
1430

Music

Download

Comments

minakhan99
HinaAli :
ye hi kam kr rhi hn 2 manth me 5kg loss kiya👍
2026-09-03 21:29:11
71
ishalfatima629
ishal fatima :
Bhai mere sister ki shadi hy 40 din rah gy 40 din mei 10 kg wait km ho sky ga Kya
2026-09-05 04:28:12
0
hamxa0086
Hamziii❤️ :
Alhumdulliha 55 kg weight losse Ilya hai in 9 months or abhi bhi or raha hon
2026-09-04 20:11:34
9
nouman.jutt238
Mahi :
my w8 80 kg plZzzzzzzzz help me
2026-09-04 11:42:14
1
faizafarooq175
𝓯 :
I loss 5 kg in 1 month 💪🏼 mashallah
2026-09-04 15:51:49
1
sob_nawaz
SobÑawaz..... :
brother i want to loose my weight but I have mid back pain after a my kids birth can u make a video to loose weight and exercise which I can do without hurt my back its a request I will desperately wait for your response.Thanks
2026-09-04 16:57:42
1
maryam.noor47
Maryam Noor :
Mera weight Kam ni hotta
2026-09-04 10:26:22
10
shahbaz.abbas123
shahbaz.abbas123 :
kia humny falwo
2026-09-04 07:21:42
0
anushah148
..... :
Mujhe 25 kg km krna
2026-09-04 09:02:04
8
kanwalkhan889
Kanwal khan :
hey AOA
2026-09-04 04:01:22
1
naeem.tahir357
PRINCE :
great Approach
2026-09-04 01:25:31
0
myemotions750
myemotions750 :
Mera c-section hua hain and 5 months pehly min kr sakti Hu
2026-09-04 05:59:43
2
um_dua_collection
Um Dua Collection 🔵 :
Myra to kesi chez sy fark ni prhta w8 both zyda hy koch baty plzzz
2026-09-04 20:31:00
2
loveonlyme786
Love :
ok ...
2026-09-04 10:08:17
0
momi.shah06
Momi Shah :
mujhe sciatica hai
2026-09-03 20:28:42
1
heer.dogar06
Heer Dogar :
Phr thik hy 75 sy 60 65 aana hy
2026-09-03 16:50:00
10
sadiabutt261
sadiakhawaja261 :
میں 7اگست سے کوشش کررہی ہوں لیکن سچی میں واک کا وقت بھی نہیں ملتا اور پیروں میں درد ہوتا ہے چلنے سے ۔ البتہ پورشن کنٹرول کررہی ہوں
2026-09-04 03:35:40
7
muhammad.aslam8991
Muhammad Aslam :
help me
2026-09-05 06:38:33
1
unstitche1
unstitched & co :
mara weight 52 hai mujya hight 4.9 hai mujya weight kam karna hai
2026-09-04 05:58:21
5
nayabkhalid87
Nayab :
82 sy 60 to Jana hi
2026-09-04 04:03:31
2
suchi_71194
SuChi :
Jisko spur ka problem hae unka kya?
2026-09-04 18:47:57
0
rehman57014
@dile hussain :
kya daily ki 5 km walk thik ha
2026-09-04 07:50:01
1
user622157238
⭐🤍 :
mry gutny me bhot drd h jes ki waja se me nh chal skti
2026-09-03 15:33:14
4
khamosh.larki1234
baba ki Shahzadai Malik g :
etny cute ho Kon apko Gali Dega 🙈🙈🙈🙈🙈
2026-09-04 02:51:15
1
jazibbutt44
hk :
main ny morning walk 30 mint start ki ha... inshAllah main amal karon gi
2026-09-04 09:44:14
1
To see more videos from user @abdullaasheikhfitness, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About