@karachidigital.official: Karimabad Underpass Mein Ek Aur Jan Chali Gayi | Naujawan Traffic Hadse Mein Jaanbahaq #Karimabad #KarimabadUnderpass #Karachi #karachinewstime #RoadAccident #TrafficAccident #KarachiAccident #BreakingNews #KarachiDigitalNews #KDN

Karachi Digital Network
Karachi Digital Network
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 03 September 2026 15:58:02 GMT
174096
5468
257
1251

Music

Download

Comments

qiratart
Qirat's art :
chote chote Kam age k larko ko parents bike dete he or wo race krte he .... adhi s ziada death isly bhi hoi he
2026-09-03 21:06:43
15
irad539
IrANaiM :
is underpass Mai camera hona chahiye air challan de na chahiye over speed per
2026-09-04 06:10:50
1
scorpiogir017
🎀𝓲𝓪𝓶 𝓐𝓷𝓷𝓾🎀 :
Yaha bike Sach me bohat tezi me guzarti h
2026-09-04 03:22:08
11
nasira.saleem70
Nasira Saleem :
Government is sleeping😭😭😭😭😭
2026-09-04 04:00:53
1
alismarty28
MehkAli :
ye ina inder Bai ps boht bura banya he
2026-09-03 17:40:00
12
user6869510721378
umair :
انڈر پاس اتنی تنگ ہے کہ اگر بائیک تیز چلاؤ تو مسئلہ اور اگر سلو چلاؤ تو پیچھے سے بڑی گاڑی آکر ہٹ کرتی ہے
2026-09-04 08:22:22
7
noman.ghazi38
💚Ghazi💚 :
my city college student😭
2026-09-03 20:45:26
1
bint.e.usman40
Bint E Usman :
ye lrka khn rhta tha
2026-09-03 17:41:31
5
we.r.khaniiiii
princess :
dr.kon kis k Liye bna h kon sa vip hai Bhai wo mjhy btao koi
2026-09-03 19:02:24
7
samannawaz07
it's_pari :
Allah pak Bache ki magfirat farmay maa baap ko sabar dy ameen
2026-09-03 17:22:44
9
sami.gunda1
🐺sᴀᴍɪ 𝗚 𝗨 𝗡 𝗗 𝗔🥷🏻 :
is me to pol ki kya ghaldi he
2026-09-03 19:47:17
1
memoonaarshad14
Memoona arshad :
😢😢😢😢Allah gharaq kerday aesay leaders ko
2026-09-03 17:18:58
14
uzmajunejo3
Uzma Junejo :
but Pull is not a problem Road breakers laga den. may Allah rest his soul in peace
2026-09-03 19:56:39
1
subhaniya38
subhaniya :
hunain akeel bacha tha
2026-09-03 18:06:33
6
neha.sheikh_
𝙽𝙺 ♡ :
Howa kya ha yaha
2026-09-03 21:01:34
1
sukoontum2
attitude :
bas Allah pak maa ko sabar de par Sach kho to sabar nahi ata
2026-09-03 20:58:01
1
qaismjbc
J B C :
Allah sabar de ghr walo ko 🤲
2026-09-03 19:38:45
5
fatimauzair18
Mrs uzair💕 :
Allah Ghar walon ko sabr de🥺😥
2026-09-03 19:38:13
6
dur.e.shahwarkhan09
Ghulum Mustafa sheikh :
Ek taraf parents ki bhi galti hoti hai, aur doosri taraf government ki bhi zimmedari hai. Yahan aise sakht laws hone chahiye jo accidents ko rokne aur bachon ki safety ko ensure karne mein madad karein.
2026-09-04 04:09:44
2
bino.3691
sumaiyah 💞 :
aAllah sabar da maa baap
2026-09-04 05:08:06
1
dur.e.shahwarkhan09
Ghulum Mustafa sheikh :
Traffic laws ko aur sakht hona chahiye, taake accidents kam ho saken.
2026-09-04 04:12:26
1
khatam183
سوشل میڈیا نیوز اپ ڈیٹ🚑🚓 :
jis bandy na live dekha ha us ne video bayan diya ha wo video bhi ha mere pass us sehzoor wale ko rukna chahye or Bache ko utha k la jata 1 ganta bacha waha para hua tha koi nahi aya uthane
2026-09-04 05:09:31
1
alirind760
⚡یاران بادشاہ⚡ :
afsos
2026-09-03 22:18:50
1
yash33454
🇵🇰 :
Mout bar Haq hai Bhaiyo yeh sub Fitne pehlane wali baat hai yeah sub fazul Battein Hein k Iski death Under pass ki waja se Hua hai
2026-09-03 19:57:27
2
mudd_i
Mudassir :
yr Allah ki qasam Mera sath ka batcha tha Allah is ko jannat ma alamakam de ameen or is ka Ghar walon ko sabar da ameen
2026-09-03 21:21:11
1
To see more videos from user @karachidigital.official, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About