@karachimatters: Women also protest against K-Electric as power outage continues for 18 hours . . . #electricity #KElectric #loadshedding #viral #karachimatters

Karachi Matters
Karachi Matters
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 03 September 2026 16:05:07 GMT
124989
4690
193
301

Music

Download

Comments

shazia.sadiq59
Shazia Sadiq :
Ye kesc waln k employees khud kunda lgwate hen or monthly piasy lete hen
2026-09-03 20:45:33
8
ayeshbkw3gy
Ayesha khan :
ammi ji love u
2026-09-03 19:20:47
2
muhammadansari384
princess Doll 🥰 :
Abby yrrrr😂
2026-09-03 17:40:14
18
abbasi5488
S N Siddiqui :
سارے کراچی کا یہی حال ہے کہ الیکٹرک خود ان چیزوں میں ملوث ہے
2026-09-03 16:38:54
36
sarwatahmed563
SarwatAhmed :
k e k log khud Sunday lagwate ha paise lete ha
2026-09-03 18:06:29
3
farooqlodhi4
Farooq Lodhi :
nepra k order k bawajod 18 hrs load shedding ho rahi hy
2026-09-03 17:35:19
4
sajidmk049
sajidmehmood3810 :
Ye load shedding nahe he he sub ek khas plan he please understand kare Q k load shedding ka plan HOTA he ye without plan
2026-09-03 17:02:15
3
waqas_rajput_24
WaqasRajput24 :
AP Jo bill Bhar rahy ho wo APko Jo bijli Milne per ap Jo unit use kar rahy ho uska bil Bhar rahy ho
2026-09-03 18:30:51
1
adi_reflection84
adi_reflection84 :
بل دینے والے کو بجلی دو
2026-09-04 06:31:29
2
ansharah.khan7
my world 🌍 :
hamare muhalle m Kitne log 1000 rupe monthly p kunda chalarahe hen kis ko bolen
2026-09-03 16:54:42
6
emelia7505
*Asthetic Madiحa* ♥️🌙🌈 :
ہمارے بل میں اسٹار آتا ہے مگر دین میں ایک گھنٹہ ہی بجلی آتی ہے اور 3 گھنٹے جاتی ہے بجلی کو میکے میں رہنے کی عادت ہو گئی ہے 😂
2026-09-04 08:56:42
4
wajidrauf41
WAJID RAUF :
Good
2026-09-03 16:45:18
3
irfansolarinstallar
IRFAN ALI SOLAR INSTALLAR :
ya Awam Zinda Kise ha 🤔🤔🤔
2026-09-04 15:14:06
0
navaidarshad
navaidarshad :
inky against koi action nhi ly skta ye govt Sy bhi upper ha Sindh hukomat awaam ko har cheez dyny me nakaam hogaye hain sooby zarori hain Bhai ab
2026-09-03 18:07:20
2
shaheen_tariq
Shaheen Tariq :
ji han hamare bil bhi clear Hain Ham to yaaron God mein rahte Hain lekin bahut pareshan hai light se
2026-09-04 14:24:10
0
mehareenkhan143
mehareen :
Konsa to koi bhi nhi lagata he ye log Jan bojh kar bolte he ab tu aese tar he kunda dal hi nhi sakte
2026-09-04 15:22:50
0
kaka..9t9
✌🏻{ A . M . O . O 9 T 9 } 🥷 :
kc kkod Koda data ha
2026-09-03 16:33:47
1
aayu3255
aayu :
bill Kam b krna chahiye itny bill bhj rahy h salary toh ek insan KO itni Nahi h rent b pay kry bill b itny Dy ajeeb
2026-09-04 15:49:41
0
harisbaba076
harisbaba076 :
humare sat bhi ye hi ho raha
2026-09-04 11:28:07
1
alijamali5865
Ali Jamali❤️‍🔥 :
saddar bohri bazaar Hyderabad Sindh me bhi wapda wale ka Banda yahi bolta he ke tum pakru or batau kon kunda laga raha he ....afsos chor bazaari lagai huwee he
2026-09-04 15:22:18
0
graphicbyroobay
Graphics By Me :
mjhe to smjh hi nh arha k hm srf 2 Jany hai ye 232 unit aa kidher se rha
2026-09-04 15:28:51
0
firdousliaquat
firdousliaquat :
ya allah
2026-09-04 05:01:28
2
razarajput1983
Raza Rajput :
KE per wardi walo Ka haat hai . electric bill per fix charges . gas bill per fix charges. petrol per tax Kay ilawa bhi tax market jaoo ek condom lo us per bhi tax . toffi per tax . it a tax ja Kaha Raha hai . qarzay ultay Bhar rhahy hai .
2026-09-04 13:56:18
0
waqarkhan12500
WaQar KhaN ♥️💻 :
arey anti ❤️😂
2026-09-03 16:47:52
1
To see more videos from user @karachimatters, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About