@karachimatters: Women also protest against K-Electric as power outage continues for 18 hours . . . #electricity #KElectric #loadshedding #viral #karachimatters
Ye kesc waln k employees khud kunda lgwate hen or monthly piasy lete hen
2026-09-03 20:45:33
8
Ayesha khan :
ammi ji love u
2026-09-03 19:20:47
2
princess Doll 🥰 :
Abby yrrrr😂
2026-09-03 17:40:14
18
S N Siddiqui :
سارے کراچی کا یہی حال ہے کہ الیکٹرک خود ان چیزوں میں ملوث ہے
2026-09-03 16:38:54
36
SarwatAhmed :
k e k log khud Sunday lagwate ha paise lete ha
2026-09-03 18:06:29
3
Farooq Lodhi :
nepra k order k bawajod 18 hrs load shedding ho rahi hy
2026-09-03 17:35:19
4
sajidmehmood3810 :
Ye load shedding nahe he he sub ek khas plan he please understand kare Q k load shedding ka plan HOTA he ye without plan
2026-09-03 17:02:15
3
WaqasRajput24 :
AP Jo bill Bhar rahy ho wo APko Jo bijli Milne per ap Jo unit use kar rahy ho uska bil Bhar rahy ho
2026-09-03 18:30:51
1
adi_reflection84 :
بل دینے والے کو بجلی دو
2026-09-04 06:31:29
2
my world 🌍 :
hamare muhalle m Kitne log 1000 rupe monthly p kunda chalarahe hen kis ko bolen
2026-09-03 16:54:42
6
*Asthetic Madiحa* ♥️🌙🌈 :
ہمارے بل میں اسٹار آتا ہے مگر دین میں ایک گھنٹہ ہی بجلی آتی ہے اور 3 گھنٹے جاتی ہے بجلی کو میکے میں رہنے کی عادت ہو گئی ہے 😂
2026-09-04 08:56:42
4
WAJID RAUF :
Good
2026-09-03 16:45:18
3
IRFAN ALI SOLAR INSTALLAR :
ya Awam Zinda Kise ha 🤔🤔🤔
2026-09-04 15:14:06
0
navaidarshad :
inky against koi action nhi ly skta ye govt Sy bhi upper ha Sindh hukomat awaam ko har cheez dyny me nakaam hogaye hain sooby zarori hain Bhai ab
2026-09-03 18:07:20
2
Shaheen Tariq :
ji han hamare bil bhi clear Hain Ham to yaaron God mein rahte Hain lekin bahut pareshan hai light se
2026-09-04 14:24:10
0
mehareen :
Konsa to koi bhi nhi lagata he ye log Jan bojh kar bolte he ab tu aese tar he kunda dal hi nhi sakte
2026-09-04 15:22:50
0
✌🏻{ A . M . O . O 9 T 9 } 🥷 :
kc kkod Koda data ha
2026-09-03 16:33:47
1
aayu :
bill Kam b krna chahiye itny bill bhj rahy h salary toh ek insan KO itni Nahi h rent b pay kry bill b itny Dy ajeeb
2026-09-04 15:49:41
0
harisbaba076 :
humare sat bhi ye hi ho raha
2026-09-04 11:28:07
1
Ali Jamali❤️🔥 :
saddar bohri bazaar Hyderabad Sindh me bhi wapda wale ka Banda yahi bolta he ke tum pakru or batau kon kunda laga raha he ....afsos chor bazaari lagai huwee he
2026-09-04 15:22:18
0
Graphics By Me :
mjhe to smjh hi nh arha k hm srf 2 Jany hai ye 232 unit aa kidher se rha
2026-09-04 15:28:51
0
firdousliaquat :
ya allah
2026-09-04 05:01:28
2
Raza Rajput :
KE per wardi walo Ka haat hai . electric bill per fix charges . gas bill per fix charges. petrol per tax Kay ilawa bhi tax market jaoo ek condom lo us per bhi tax . toffi per tax . it a tax ja Kaha Raha hai . qarzay ultay Bhar rhahy hai .
2026-09-04 13:56:18
0
WaQar KhaN ♥️💻 :
arey anti ❤️😂
2026-09-03 16:47:52
1
To see more videos from user @karachimatters, please go to the Tikwm
homepage.