@dramaedits6: Saqib Summer Eliminated from Tamasha Season 5 #tamashaseason5 #foryou #trending #viral #fyp

𝑫𝒓𝒂𝒎𝒂 𝑬𝒅𝒊𝒕𝒔 🎬🎭
𝑫𝒓𝒂𝒎𝒂 𝑬𝒅𝒊𝒕𝒔 🎬🎭
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 03 September 2026 16:17:18 GMT
55504
1003
97
64

Music

Download

Comments

sofhaa1
Hayaathun Sofhaa eh! :
Hamza need to go before him!
2026-09-03 16:37:16
89
ifrah.432
efraah :
hamza is eliminated
2026-09-03 17:14:32
3
itxrumi48
Itxrumi :
bhai jab vote ki bari aati h tu votes deta nhi jab contestant eliminate hote tu bolta h ka esa nhi hone agar itna hi dukh h tu votes da deta agar ye BAAT h zayb ki wajah sa eliminate huwa h leken issi zayb na hi cards wali game ma jeetwaya tha or agar ap log votes deta tu AJ Saqib bhai eliminate nhi hote
2026-09-03 20:49:58
1
dreamfairy070
dreamfairy🌍❤️ :
kisne boldya aisa ho hi nhn skta
2026-09-03 17:41:19
0
haseebch210
haseeb Ch 210 :
ni agr chala gya tu sb zyab ko hi jana ki waja bnya gya
2026-09-03 16:21:28
32
user2447582517955
user2447582517955 :
janboj kr nikla taky Sara ilzam zayb pr ajay😏 makers ki sajish thi zayb k kilaf
2026-09-03 17:07:48
13
anabiya.46
AnaBiya :
Hassan ko Jana chahiye tha. Saqib Bhai Hassan Sy to Bohat achy contestant thy 🥲
2026-09-03 16:49:51
39
zubi4032
.... :
wesy hamza ya Hassan wrapper ko Jana chiye tha ye tw bht decent tareqy se reh ra tha
2026-09-03 18:59:44
0
shirazi.birds2
Shirazi Birds :
ye zaib ki waja sy gia woh apney bandu ko bachata games mein bs
2026-09-03 17:24:44
26
mini9088__
Minu :
i don't believe...hamza or hassan should go ..
2026-09-03 16:54:42
17
dollydarling88
🎀👀........ :
mujhy lga tha k hasan jay gaaaa isko ni jana chahiye thaaa
2026-09-03 17:34:51
10
owais.ahmed776
OwaisAhmed :
Now everyone is against Zayb but no one See in token game Zayb save Saqib . btw Hassan ko eliminate hona Chahiye Saqib ko ni
2026-09-03 21:07:34
7
aminallad3
OG:shanii 7 :
Hasan ko Jana chiye
2026-09-03 17:00:14
10
richo.lovely
️ just a Boy 😉 :
please 🙏🙏🙏 guys no 😭
2026-09-03 16:52:36
2
seharmalik321
Sehar Malik800 :
agar Saqib bhai gae to mene ye show dekhna band kr dena
2026-09-03 21:57:45
0
hadiyatkasafar25
🦋ہدایت کا سفر✨🥀 :
yrrr nhi Saqib Bhai ko nhi hona chya inhon na har game Boht achi kheli hy or har Kam kia hy in ko fazool main eliminate karny ka koi maksad nhi
2026-09-03 23:07:17
0
itx_yuxi
❤️‍🔥Virgo_Girl❤️‍🔥 :
abhi to elimination hui nai
2026-09-03 17:52:36
0
alia.khan3856
Alia Khan :
unfair
2026-09-03 17:15:26
3
afshymu
ABC :
Ye sab kuch zayb ki wajah se hua usne he ghalat decision liya ussi ki wajah se bahar hue warna aaj safe hotey wo 😭😭 Zayb hum tumhein kabhi maaf ni karenge
2026-09-03 17:27:13
6
www.mahinoor786
Mahii Noor❤️🫶❤️ :
is se pehle Hamza Hassn Fasih Sehrish ko jana chahe
2026-09-03 18:18:09
0
dark.night2923
ÐΛ尺Қ ЛɪƓнŤ 🌌 :
ramsha b jaa sakti thi .. Yasir or Hassan main b koi jaa sakta tha inko nahi Jana chahiye tha
2026-09-03 18:35:03
0
silent.soul709
🄿🅁🄴🅃🅃🅈 🄳🄾🄻🄻..🩷🤎 :
asa ni hona chaoye...
2026-09-03 17:11:12
4
farazee30
farazee :
fake news
2026-09-03 16:46:34
3
abdullah.butt629
Abdullah butt :
inko nai hona chahiye tha yaar😔
2026-09-03 16:45:20
3
radiantmindsacademy
Radiantmindsacademy :
saqib jayega ye confirm h acha insan hona kafi nahi achi to rida bhi thi season 4 ki wo bhi gayi thi saqib bhtt khamosh h... 😢
2026-09-03 16:53:30
4
To see more videos from user @dramaedits6, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About