bhai jab vote ki bari aati h tu votes deta nhi jab contestant eliminate hote tu bolta h ka esa nhi hone agar itna hi dukh h tu votes da deta agar ye BAAT h zayb ki wajah sa eliminate huwa h leken issi zayb na hi cards wali game ma jeetwaya tha or agar ap log votes deta tu AJ Saqib bhai eliminate nhi hote
2026-09-03 20:49:58
1
dreamfairy🌍❤️ :
kisne boldya aisa ho hi nhn skta
2026-09-03 17:41:19
0
haseeb Ch 210 :
ni agr chala gya tu sb zyab ko hi jana ki waja bnya gya
2026-09-03 16:21:28
32
user2447582517955 :
janboj kr nikla taky Sara ilzam zayb pr ajay😏 makers ki sajish thi zayb k kilaf
2026-09-03 17:07:48
13
AnaBiya :
Hassan ko Jana chahiye tha. Saqib Bhai Hassan Sy to Bohat achy contestant thy 🥲
2026-09-03 16:49:51
39
.... :
wesy hamza ya Hassan wrapper ko Jana chiye tha ye tw bht decent tareqy se reh ra tha
2026-09-03 18:59:44
0
Shirazi Birds :
ye zaib ki waja sy gia woh apney bandu ko bachata games mein bs
2026-09-03 17:24:44
26
Minu :
i don't believe...hamza or hassan should go ..
2026-09-03 16:54:42
17
🎀👀........ :
mujhy lga tha k hasan jay gaaaa isko ni jana chahiye thaaa
2026-09-03 17:34:51
10
OwaisAhmed :
Now everyone is against Zayb but no one See in token game Zayb save Saqib .
btw Hassan ko eliminate hona Chahiye Saqib ko ni
2026-09-03 21:07:34
7
OG:shanii 7 :
Hasan ko Jana chiye
2026-09-03 17:00:14
10
️ just a Boy 😉 :
please 🙏🙏🙏 guys no 😭
2026-09-03 16:52:36
2
Sehar Malik800 :
agar Saqib bhai gae to mene ye show dekhna band kr dena
2026-09-03 21:57:45
0
🦋ہدایت کا سفر✨🥀 :
yrrr nhi Saqib Bhai ko nhi hona chya inhon na har game Boht achi kheli hy or har Kam kia hy in ko fazool main eliminate karny ka koi maksad nhi
2026-09-03 23:07:17
0
❤️🔥Virgo_Girl❤️🔥 :
abhi to elimination hui nai
2026-09-03 17:52:36
0
Alia Khan :
unfair
2026-09-03 17:15:26
3
ABC :
Ye sab kuch zayb ki wajah se hua usne he ghalat decision liya ussi ki wajah se bahar hue warna aaj safe hotey wo 😭😭 Zayb hum tumhein kabhi maaf ni karenge
2026-09-03 17:27:13
6
Mahii Noor❤️🫶❤️ :
is se pehle Hamza Hassn Fasih Sehrish ko jana chahe
2026-09-03 18:18:09
0
ÐΛ尺Қ ЛɪƓнŤ 🌌 :
ramsha b jaa sakti thi .. Yasir or Hassan main b koi jaa sakta tha inko nahi Jana chahiye tha
2026-09-03 18:35:03
0
🄿🅁🄴🅃🅃🅈 🄳🄾🄻🄻..🩷🤎 :
asa ni hona chaoye...
2026-09-03 17:11:12
4
farazee :
fake news
2026-09-03 16:46:34
3
Abdullah butt :
inko nai hona chahiye tha yaar😔
2026-09-03 16:45:20
3
Radiantmindsacademy :
saqib jayega ye confirm h acha insan hona kafi nahi achi to rida bhi thi season 4 ki wo bhi gayi thi saqib bhtt khamosh h... 😢
2026-09-03 16:53:30
4
To see more videos from user @dramaedits6, please go to the Tikwm
homepage.