@ummehareem426: Lahore general Emergency #creatorsearchinsights #onthisday #follow?me👈

Ummehareem
Ummehareem
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 03 September 2026 16:58:42 GMT
299935
16610
618
797

Music

Download

Comments

ensafi775
سفینہ انصاری ♥️ :
staf esy hi batmzi krty h
2026-09-05 04:13:49
4
mishemthh93
mishemalik :
well done girls, sb ko aesa mill kr awaz uthani ho ger
2026-09-04 13:36:12
293
xoo_mehar
zobi :
she is suffering from mental health break down
2026-09-05 03:46:13
5
ayshkaram30_11
Ayesha malik :
zroori nahi cameraman hi Sacha ho🥺
2026-09-04 17:52:22
30
stayyab1
S. Tay Yab :
ma kud is field ma hn but humre awam both tang krty Hain bas mobile la kr vedio banana Baki khud ko theek na krna
2026-09-04 18:39:26
74
safdarnazir331042
safdarnazir :
بے تحاشہ بڑھتی ہوئی آبادی کے نتایج ہیں انسان زیادہ ھو گئے قدر ختم ھو گئی
2026-09-05 03:16:32
48
izzamalik_1234
ملک ذادی :
shukr h kbi government hospital ni gai🥹🥹mn to Rona shuru ho jati itnaaa shout🥹😔😔😔
2026-09-04 16:06:21
45
chzohaib378
zohaib ali :
I think general hospital hai
2026-09-04 10:42:56
15
fa.fari1
farikhan :
apas mai he lar rahy hi Dr nurses???
2026-09-05 09:06:14
6
nimi05605
Nimi🫠 :
nurses color dresses mein nhi hoti hospital mein so hr bt nurses pr mat dal diya kro pehle verify kr lo k ye Kon log lar rhy hn
2026-09-05 03:46:52
14
drood.23
Madina :
ان کی لڑائی کو چھوڑیں سب ہی محبت کے ساتھ حضور اکرم صلی اللہ علیہ والہ وسلم پر درود پاک کے تحفہ پیش کرے صلی اللہ علی محمد صلی اللہ علیہ والہ وسلم صلی اللہ علی محمد صلی اللہ علیہ والہ وسلم
2026-09-05 08:44:47
62
lahorikuri509xlegendop
Lahori kuri 😜LEGENDOP :
very good sister boht axha Kiya aap ny well done
2026-09-05 00:11:41
13
sanakhan.9144
Doctor Sana khan :
Kya rola bn gya
2026-09-04 17:49:58
32
anausman554
AnnaUsman :
Mari b asi fight ho jati narso say
2026-09-05 05:15:23
13
syed.hamza.shah6
Syed Hamza Shah :
bori baat ha marizo k samnay apas Mai larae talim k kia fayda
2026-09-04 15:03:45
4
seeratfatima.com1
Seerat Fatima :
Doctor staff k bagair kuch b nhi hain
2026-09-04 18:17:40
6
showstopper_213
showstopper :
well done staff nurses💯💯
2026-09-04 16:32:54
17
itxclandestine
️ :
Dr Ne staff nurse KO slap kiyaha
2026-09-05 05:21:44
2
user306131055
Malik :
Bardasht khatam hoti ja rahi ha hum Logon mein
2026-09-04 14:44:27
5
user520229044
UsMaN,,sH official 313 :
har traf greeb awam pr hi zulam ho Raha Allah dekh Raha hy zulam kbhi to khtm Hoga,,,👍👍👍
2026-09-04 13:17:57
9
novelcm8
novel compliment :
Kii rola ay. . . ds ty sahe😂😂
2026-09-04 17:23:09
11
mewishqureshi
تنہا عورت 💔 :
hoa keay ha
2026-09-04 03:35:38
10
bilal234shabbir02
sana shabbir :
slap kia h is female doctor NY nursing officer ko
2026-09-04 22:20:29
7
rahees1531
rahees :
if some one not to do work must terminate them from government
2026-09-04 04:58:21
5
braveheart0076
braveheart0076 :
chair per dakho sitting kase Tara ke hoi hai duty time mein just enough for administration
2026-09-04 13:24:12
8
To see more videos from user @ummehareem426, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About