@chzoeyt: #wherewindsmeet #WWMCCPS11 #chzoeyt

Ch Zoe Yt  🥀
Ch Zoe Yt 🥀
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 03 September 2026 17:03:24 GMT
11136
1326
72
78

Music

Download

Comments

mepandagaming
Panda 🐼 :
Ye game Muslims k liye nhi, ma bht br bht c videos k comments ma bol chuka hu par log nhi smj rhe, is game ma aksar ese mission ha yaha statue (bot) k age sajda krna warship clear word ma likha ha, kuch log agree kya ziyda tar log sirf ye soch kr keh (just a game) game hi to ha agree kr dete ha, pr mere bhai yaha ap shirk kr bethe ho dil o demag k kisi na kisi kone hise ma apne just game hi sahi tasleem kr liya kisi or ki warship krna, or yahi cheez age chal kr normalize ho jaye gi, or ham shaid nhi par hamre bache gair-ullah ki pooja krna gunah nhi smje ge, jese aj kal mezaaraat pr jana sajda krna log kuch bura nhi smjte, mera farz tha btana age apki marzi, many game start ki thi pr mera dil nhi mana keh game ma b Q ma Allah k siwa kisi k age juku. So many game delete kr di.
2026-09-04 04:08:00
0
abrarrajpoot86
🇷 🇦 🇳 🇦 صاحب🇸🇦🇵🇰 :
mojay is problem ka samna ha koi hal bata do please
2026-09-03 21:10:30
0
bella_manoo
『BELLム』 :
bitter reality
2026-09-04 05:03:52
0
faheem_playz.007
FaheemPLAYZ :
game name plz🥺
2026-09-03 17:06:59
0
poetrylove175
🖤 𝙋𝙤𝙚𝙩𝙧𝙮 𝙇𝙤𝙫𝙚𝙧 🖤 :
kr choka hu ply he
2026-09-04 02:07:05
0
mrizhar384
MR IZHAR❗️ :
Agree 🥲
2026-09-04 05:27:45
0
haseeb.abbasi5824
Haseeb Abbasi :
is game ka naam kya ha
2026-09-04 05:13:24
0
zubair05600
zubair Ahmed :
bilkul Sahi bola Mera Sath aisa he hua 😣
2026-09-04 05:36:49
0
lever792
᭄Lover࿐●⃝ ߨY࿐ :
right 💔🥺🥀
2026-09-04 00:58:50
0
alisubhan624
𓆩𝐀li𓆪࿐🍷 :
ua haqikat ha
2026-09-04 03:01:44
0
inuu3553
Îπzã :
exactly 💯🥺
2026-09-04 04:22:14
0
shahmeer.mayo38
I love PUBG :
good sacchi baat hai
2026-09-04 01:19:54
0
ahmadbhatti1213
✨Ahmii❤️🌛 :
bilkul thk bat hai asa hi howa tha🖤🫠
2026-09-04 03:38:24
0
majidgulammostafa
Malik Majid :
ESA hi hota h
2026-09-04 04:02:01
0
faiza111117
٭Mikasa :
2026-09-04 04:39:30
0
moffical.com
MRㅇNOBITA。🤗 :
Really api recently 1 month pahle bilkul esa hi ho va ha mare sath or ma aj bhi usko yad karta hon us ka leye dua karta hon lakin mujhe muyassar nahi woh🥹🥹🥹🥹
2026-09-03 21:09:00
0
engrakashimtiaz
Engr Akash imtiaz :
Asa he hai ...asa he Howa mry sath
2026-09-03 21:01:56
0
alone.plays01
| AしONE ✨| :
hnn
2026-09-03 19:12:56
0
love..canvas
Love Canvas :
Right🙂
2026-09-03 19:15:46
0
h.a.d.e.s213
H A D E S :
right asa hai😂
2026-09-04 06:58:44
0
yasir..5911
✌️Yasir5911✌️ :
hm
2026-09-03 20:31:46
0
jutt_saab_044
𝙕𝙊𝙃𝘼𝙄𝘽🐦‍🔥 :
geo sister 🥺💔 Mola apky Naseeb Ashy kary Ameen 🤲
2026-09-03 19:25:18
0
inzee_6
(因泽) _DIE💀🇰🇭🇬🇪 :
agree 100%
2026-09-03 19:24:14
0
malik007er
Malik@7 :
1💋💋
2026-09-03 17:11:08
0
To see more videos from user @chzoeyt, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About