louder!! .. kdg2 perempuan ni dia jadi cmtu sebab masa childhood dia, dia x dpt pun apa yg dia nak, jadi bila dh berjaya, dh ada duit sendiri, boleh beli itu ini guna duit sendiri.. dia boleh beli semua apa yg dia nak.. so yeahhhh🙌🏼 takkan tiba2 nak downgrade demi org lain.. oh tidakkkk..
2026-09-04 03:56:14
347
aizaieqa :
Love the statement ✨
2026-09-04 06:35:58
0
Gia🌸 :
Betulllllll setuji sgttttttt. Lelaki niii jgn nak lebih2 try perempuan, ukur baju di badan sendiri dulu. X semua perempuan single tu terdesak nk lelaki, sampai sapu jerr sapa2 nk try!! Rimas glerr dgn lelaki camniii
2026-09-04 04:21:06
47
kh :
abg menyala tanpa perlu dicucuh 😭🙏🏻
2026-09-04 01:29:12
157
reen♡ :
setuju!!! pernah jumpa lelaki siap ckp lepas kawin tak perlu skincare…sbbkan i ckp skincare i beratus sebulan…dia suruh i pakai bedak sejuk je😮💨😌
2026-09-04 05:42:10
9
xii errr🐼 :
agreee guru
2026-09-04 06:34:12
0
🇲🇾§uehaa@수하⁸⁶🇰🇷 :
Yes, I 💯 support your statement🫶
2026-09-04 03:37:17
5
Arylrs_ :
i post this and someone triggered with what i said, he said 'you terlampau demand, i takda apa² nak dibanggakn "
bruh ofc i high maintenance sbb everything i paid by self, i diratukn oleh parents dn abg i,.. i work utk bli apa i yg nak..and dia dtg just said need to accept him seadanya..lps tu bnyk cekadak
2026-09-04 03:57:35
23
NightSkyAngel :
yer sbbtu org tua2 ada kiasan kalau nk cari pasangan carila yg duduk sama rendah berdiri sama tinggi....bahasa moden -SEKUFU😂
2026-09-04 04:53:42
9
sofea :
terima kasih bang fhm wanita,aku doakan kau dpt wanita yg kau suka
2026-09-04 04:31:36
14
gelista :
LOUDER BRO LOUDER !!!
2026-09-04 03:21:18
2
lopise :
klaula semua laki mindset cm abg ni😌😌
2026-09-04 05:04:12
3
Ervien🍫 :
yes bro! 🤟🏻
2026-09-03 18:45:17
0
Ezza Ezzatiey :
Setuju
2026-09-04 03:32:54
1
anis ito :
xde komen dari lelaki😂😂😂
2026-09-04 04:30:35
4
To see more videos from user @user4111710, please go to the Tikwm
homepage.