@karachimatters: Apna Ghar Scheme! How can citizens build their own homes through Islamic financing? . . . #ApnaGharScheme #IslamicBanking #HousingScheme #KARACHIMATTERS
islamic 🤣🤣🤣🤣 interest ko rent ka name de k loot rahe hen
2026-09-04 04:48:59
0
Haya Khan. haya :
bolkul ghlt or jhoot bol rha h ye.
fil. bnwa k rakh li jati h approve ni hoti. fil agy ponchate he ni h.
2026-09-05 13:32:31
0
💙𝙎𝙀𝙃𝘼𝙍 𝙆𝙃𝘼𝙉💙 :
ameron ke lye he greeb log nai lesakte lez ghar mehnge he or bnda kese le jhot jhot
2026-09-05 11:54:14
0
Sam77 :
5 % financing Jo ha wo interest h or haram h
2026-09-05 09:52:58
2
malik :
bht mehnga pry ga gr
2026-09-04 02:18:55
0
user8574179357102 :
why r u speaking wrong. i had applied since 3 month through meezan bank g 11 markaz isd. but yet no reply
2026-09-05 13:00:27
0
@@made@@, girl @ :
jhot bolty hn nhe dety
2026-09-04 06:00:32
19
wasim Ahmad khan :
sub chot 5 month ho gy hain abhi tk lone nahi mila
2026-09-03 20:04:45
10
Haris Ali :
1crore ka flat bank loan per 1.30 ka mil raha hai.this is called white collar corruption🤣
2026-09-04 00:55:46
2
Asif noor :
Ghar milta nh hai bank k hesab se
2026-09-03 19:37:07
8
nosheen.mehandi :
File owner salary person owner Monthly transaction achi hona
2026-09-04 08:30:20
1
Ashu :
bankers KO mil Sakta h?
2026-09-03 19:06:04
4
Tasleem sheikh 01 :
karchi my hy ya iskem
2026-09-04 13:10:58
0
Muhammad Basit :
SB jhot hai ni milta bkwas hai sb
2026-09-04 03:11:55
4
asad malik :
السلام علیکم بھائی جان یہ جب لان اپروو ہو جاتا ہے اس کے بعد جو بھی اس کا پراسس ہوتا ہے بینک والے اپنے چکروں میں پڑ جاتے ہیں پیسوں کی ڈیمانڈ کرتے ہیں پھر جا کے یہ اماؤنٹ ریسیو ہوتی ہے کافی لوگ کینسل کروا چکے ہیں اپنا ریکارڈ چیک کریں اس ملک میں غریب کے ساتھ دھوکہ ہی ہوتا ہے
2026-09-04 09:42:47
5
Pardeepbhutrani Pard :
ye dekhawa he loan nahe dete he
2026-09-03 19:17:30
4
aneesahmad0731 :
bank ki apni policy hai ,,givment se alag
2026-09-03 19:05:13
4
ⁱᵃᵐ|ᴶᵃʷʷᵃᵈ𒆜 :
bakwas bank bana howa hain ajkal yee
2026-09-03 21:04:08
1
Nostalgic Animisto :
He is lying...
2026-09-03 21:38:42
3
Minhaj🫀 :
Hoi he financing lekin government khud hi le leti ye pese ghuma k ya phir politicians apne bnde
2026-09-04 03:41:19
1
MANO :
اللہ کی قسم اگر اس کے کسی بھی برانچ میں جاؤ نا تو ان کے جو نمائندے ہیں وہ کسی کے ساتھ سیدھی منہ بات ہی نہیں کرتے اسی ٹاپک پہ اگر ہم بات کریں تو ایسا لگتا ہے جیسے ہم ان سے بھیک مانگ رہے ہیں
2026-09-05 05:07:13
2
zain butt , :
wha jao khty h k ye nhi milta aply nhi ho raha
2026-09-04 02:12:20
1
Waseem ilyas :
sood ka tareqa btaty howe
2026-09-04 14:36:24
1
mr_lovely23 :
kehna ki batein hein or sab jhut hai
2026-09-03 21:50:30
1
Sm khalidtha 09 :
Sirf 12 lak wo bi 15 percent sood
2026-09-03 18:56:33
1
To see more videos from user @karachimatters, please go to the Tikwm
homepage.