dari content battle pickupline patnership tu klau korang perhati mmg dy duduk je blakang syer tu 😂
2026-09-03 22:20:20
379
OAT GEL :
kenapa sya suka tengok kanda dan syer
2026-09-04 02:08:09
327
B :
saya salute dangan editor kekasyer² ni.
2026-09-03 23:42:38
137
.˚ 𖧷 ⋆ 𝙺𝚎𝚕𝚕𝚢 ⋆ 𖧷 ˚ · :
Tak masalahnya sekarang ni dia siap tolak syahmie n nuar sbb nak dkt syer😭😭
2026-09-04 00:08:04
125
nuwulhana :
dimana ada syer disitu ada kanda
2026-09-03 21:11:13
91
urexxxxx._ :
berharap dan terus berharap sehingga hari kemenangan mereka berduaa . Always support and waiting kekasyer , tak pernah give up selagi vitamin mereka adaaaa 🥹💪🏻
2026-09-04 05:38:03
62
Waffin Luna :
harap haters2 yg tgk jgn kepanasan sbb kanda sendiri yg bagi vitamin kekasyer 👀😝
2026-09-04 01:30:54
36
Sabariah Kamarudd548 :
di mana ada si comel di situ ada baby hadir support kekasyer 🫶🫶🫶🔥🔥🔥
2026-09-03 22:03:07
34
faziraazmnn :
aaaa sukanyaaaa🫶🏻🤣🤣🤣
2026-09-03 22:47:17
25
Nfazlina87 :
Tq editior kekasyer mmg power pembekal vitamin…tukan rmh ternyaman kanda…connection bluetooth 🥰🥰🥰
2026-09-04 02:40:16
23
azkyuwy :
Kanda kanda kanda 🥰💕
2026-09-03 19:58:15
22
oyengg :
KEKASYERR EPIC COMEBACK PLEASE!
2026-09-04 01:04:32
21
𝒟𝒶𝓃𝒹𝒾𝑒𝑒 :
sangup ye dia tolak si syahmie tu😭
2026-09-04 04:36:33
18
theloft 2(🐝) :
yg bongsu MMG syg lebihkan kanda..org sedar dgn x je kewujudan dia..okey paham2
2026-09-03 23:17:41
15
anak mak ayah :
iskandar !! ketara sangat ni 🤣
2026-09-03 23:45:35
15
qwertyuiop :
semua ct kalau boleh dia ddk belakang syer. tak pun dpn syer 😂😂
2026-09-03 23:32:04
14
Aa.moy✨ :
Content sblum ni pun mmg dia slalu bediri blkng syer🤪
2026-09-04 02:04:10
12
siss_zu :
syer pakai perfume apa haaa … 😂
2026-09-04 01:52:41
10
:
aaaa kekasyerrr😭
2026-09-04 00:12:57
9
Nyxx :
hahaha cute nya 2 orang tu❤️❤️
2026-09-04 00:08:41
8
:
ingat aku sorang je perasan lately kanda slalu bagi vitamin kekasyer sikit2 adakah petanda comeback kekasyer 🤣✨🫶🏻
2026-09-04 03:57:07
7
To see more videos from user @hermosacalmo, please go to the Tikwm
homepage.