@amiethsytttt: terkejut member lepas explain baru senyum HAHAH kalau tak daus dh kena mcm live kanda org kata rina harituu 🤣🤣😆😆 #aiteam #fyp #airina #aikanda #karina
WEEEE JANGAN LAH KECAMM DAUSSSSSSSSS KORANGGG CONTENT NI AKU MAIN CHARACTERRRR UNTUK KARINAAA KORANG MINTAA MAAF BALIK DEKAT DAUSSSS SEKARANGGHGH !!!! 😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-09-04 03:29:02
545
nanad :
Eh ade boyra ye dalam konten ni? 😍
2026-09-03 23:22:40
60
haiiii😶🌫️ :
heroo spiderman rinaa tuuu
2026-09-04 04:48:34
107
𝐳𝐮𝐝𝐢𝐧𝐨𝐧˶ᵔ ᵕ ᵔ˶ :
eh yg tngk ni rilek la, ni edit ja
2026-09-04 04:04:51
136
EyzaTwin :
seram tgk aura kekanda.hahhaha
2026-09-04 06:24:02
68
Faizah🍁 :
korang jgn kecam2 daus ye lagi pun dah nama pun content jj sentap mesti lah mulut kena puaka
2026-09-04 05:45:43
18
itsmemawar68 :
ni bila punya content?
2026-09-03 19:26:32
31
Kyra😎 :
ayok kanda marah. habis daus habis shoot content kena bantai ngan kanda
2026-09-04 11:58:54
3
🤟🏻MASTER OF MIMPI🤟🏻 :
Kalau aku jadi kanda.. habis dh daus ni
2026-09-04 10:51:13
0
Acu :
JJ pelbagai versi,emosi, sandiwara,lawak,usik mengusik yang cuba disampaikan tuk mencapai revolusi AI TEAM dalam pementasan serta pencapaian dalam merubah sudut pandangan para penonton Kerna apa yang ditonjolkan tak sama disebalik kamera silaturrahim sesama mereka dalam family AI TEAM.....🔥🔥🔥
2026-09-04 07:54:15
7
nrrhea :
riev boy kanda nuar tuu react😭😭😭
2026-09-04 11:45:16
1
Acu :
konsep masih kekal hanya diolah,dipelbagaikan dalam cara penyampaian....revolusi🔥🔥🔥
2026-09-04 07:56:50
0
Nisshhhhh :
member da nak mengamuk da tu.. hahaha
2026-09-04 11:04:41
3
Acu :
puncak mahabbah....
2026-09-04 07:54:48
0
🎀🍒 :
time daus ckp rina murah, muka lelaki2 d dblkg berubah terus
2026-09-04 12:49:13
0
nrszln :
tgacc b
2026-09-04 12:43:46
0
haziq cid :
@ @𝓡𝓲𝓭𝓼𝓮𝓬𝓽 ♪
2026-09-04 07:44:59
2
To see more videos from user @amiethsytttt, please go to the Tikwm
homepage.