@imranpardesi777: اگر عورت اپنے ہی شوہر کی پسلی سے بنائی گئی تھی۔ تو پھر شوہر اپنی بیوی کے بجائے اپنی بہن اور بھائیوں کی تکلیف ہی کیوں محسوس کرتا ہے؟ اور بیوی کی نہیں۔ #husbandwife #marriage #biwi #shohar #PardesiKiBiwi

imranpardesi777
imranpardesi777
Open In TikTok:
Region: DE
Thursday 03 September 2026 18:16:51 GMT
42111
2448
114
901

Music

Download

Comments

jasika756
innocent princess :
Jhot hai pasli wali bat mrd sirf apni behno ka or ma bap hota hai
2026-09-05 09:03:19
3
sheryplayer
Mehar Khushi :
بھائی ہمیں تو یہ سمجھ نہیں اتی مرد کی پسلی سے کتنی عورتیں نکلی ہیں اتنی وہ شادیاں کرتا ہے اور یہ کس حدیث میں لکھا ہوا ہے کہ اور عورت مرد کی اصلی سے نکلی ہوئی ہے سب جھوٹ ہے😳😳
2026-09-04 14:43:37
5
irfan.ahmad781
shumila :
or jis uret ki pehle shadi ho or phir dosri ho jaye tu phir kis ki pasli se wo bani
2026-09-05 07:52:53
3
silentman889
.......... :
good point
2026-09-05 09:06:29
0
hani54421
Mehro Jutt :
very good Bhai kitni achi bat ki hai ap ne
2026-09-05 06:53:44
0
zainab68624
Zainab :
vvgood. Post. beshak. 🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏💯💯💯💯💯💯💯💯
2026-09-05 09:46:27
0
jutt.5711
Jutt :
صحیح کہہ رہے ہیں اپ کسی نے تو سوچاعورت کے بارے میں
2026-09-05 04:36:46
4
hamsha1235
bright future ❤🌙 :
bahi mujy ak sawal ka jwb dy mujy nai pata,es sawal ko ap kis andaz,sy ly gy par vedio banyi ga lazmi Jo mard 2 3 4 sahdiya karty hai kia un ki passliun sy bnti hai etni biwiya mera,sawal ajeeb hai par jwb lazmi diye ga
2026-09-03 18:32:20
2
m.siam.ali1
zani :
thek kehty hain but mard ni urat ki taqlif samjh Sakta usy bas apni maa Behan or beti ki taqlif Nazar atti hai
2026-09-05 04:15:08
2
jhooti_muhabbat
Shahzaib Butt :
right
2026-09-04 08:39:57
2
mahagill21
Mahagill :
بلکل صحیح کہا ہے آپ نے 😢😢😢
2026-09-05 03:53:03
1
itzzunaira6
Moody '_@ngle 🤨 :
ya har mard neh smjta
2026-09-05 02:53:54
1
no456653
Mrs Adnan😇 :
mujy aik bat smjh ni atii agr orat mard ki pasli se nikli ha Jo mard apni bivi ko chor dety or us oart Ki shadi ki dosry mard se ho jaey too phr wo kisi ki pasli se bani ho gi
2026-09-05 10:08:38
0
uzmamughal23
UZMA :
👍👍👍👍💯 True 😳😳
2026-09-04 20:46:29
1
sara.khan18148
Hayat Fatima :
ni meri behno 2no k shohr Boht krty Dard b Boht mahsoos krty MN SB sy CHOTI beti Mera shohar Mera drd ni WSy mahsoos krta
2026-09-05 09:53:33
0
kiranbibi061
gloomy glimmer :
واہ میرے بھائی کروڑوں کی بات کی ہے اپ نے👍
2026-09-04 09:50:02
2
needi322
khanzadi :
right👍👍
2026-09-05 09:58:42
0
shahposh72
بد لحاظ😏 :
jiyoooo
2026-09-03 18:25:00
2
m.ahmadbhatti53
الحمدللہ 🖤🖤🥹❤️‍🩹 :
😭😭😭 جھوٹ ہے
2026-09-04 04:57:07
1
rafay2460
muntaha :
💯 right
2026-09-05 06:03:20
1
anam.744
anam :
ary Bhai me nhi nikli mujhe nhi lagta Mera Kuch mecht nhi hota husband se
2026-09-05 10:07:26
0
mrs.sameer00
Sarwat Sameer :
Q wo log bh uski b.v ko apna nh samjhty
2026-09-05 09:48:41
0
kinza.doll585
kinza doll :
wah kia bt kahe hai Bhai Allah pak sehat tandrusti Wali zindgi ata kry apko
2026-09-05 10:05:23
0
arshoo036
Arshman❤ :
apne b.v nazr hi nhi ati to hasas kha se hoga
2026-09-05 10:20:30
0
To see more videos from user @imranpardesi777, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About