shadi s phly mrd esa hota h r shadi k bd tana deny wala bs wqt bol gae حالت bdl gae jzbat bol gae😂😂
2026-09-05 10:23:46
0
Miss khani :
real life ma aisa kuch nh hota Logon ne filmi zindgi bna li hai . . hr bt hm waqt pa situation par suit nh krte
2026-09-05 08:47:46
8
️ :
Allah pak na behtreen socha hoga In'sha'Allah
2026-09-05 12:59:40
1
THE ZEE CLOSET 🇩🇪 GERMANY :
یہ سب ڈرامائی باتیں ہیں حقیقت میں کوئی شخص بھی اپنے لیے ایسا انسان تلاش نہیں کرتا جو مشکل میں اس کا ساتھ نہ دے یہ چیزیں اس وقت پتہ چلتی ہیں جب اپ وقت کے ساتھ چلتے ہیں ساتھ ساتھ یہ کہنا کہ اس کا انتخاب کرے اس کا انتخاب کرے انتہا کرتے وقت ہر کوئی اپنے لیے صحیح انسان چوز کرتا ہے
2026-09-04 07:40:29
7
Muhammed Sajjad :
right
2026-09-03 19:43:49
6
Queen Eshaal :
Allhamdulliah ❤️
2026-09-05 12:49:11
0
ڈاکٹر دعاشیخ :
kese pata chalyga
2026-09-05 12:49:40
0
Ahmed.Waseem🇵🇰🇬🇷 :
Jo nasiyat kare Wo Achha hai be tuka lad krna waly se
2026-09-04 05:30:28
5
TikTok user :
dusra mard AA Chuka hai 😅
2026-09-05 08:24:15
3
Abrish Fatima :
follow back sis
2026-09-05 10:36:52
1
Middle age woman :
Mere bhai or husband utha k bolain gay or pehno aise jooty
2026-09-04 12:13:42
5
Abubaker :
2no hi mtlabi hoty hn
2026-09-05 10:20:46
1
abduallah :
😳😳😳
2026-09-05 06:31:50
2
Zahid Ali :
♥️♥️♥️
2026-09-05 11:53:09
0
To see more videos from user @new494, please go to the Tikwm
homepage.