@ikhtiarmencarijodohku: betul 🙂 #jodohpastibertemu #afganjodohpastibertemu #ikhtiarjodohku #ikhtiarjodoh #nikah

IKHTIAR JODOHKU ✨
IKHTIAR JODOHKU ✨
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 03 September 2026 18:31:25 GMT
27640
2928
43
239

Music

Download

Comments

hatihitamm0
Stranger :
betul la tu...semua dh blh bt dan cari sendiri...jd terfikir, apa yg laki blh provide selain dari yg ada skrg
2026-09-03 23:05:54
12
ikenamiwa
No one :
Kita nye nak gih travel disuruhnye kita kahwin
2026-09-04 01:37:26
29
diyanajusof
🍣 :
I don't think before 25, a women is matured and calm enough to get married. The best age I guess when you are ready not because you want to get married, but when you are READY to become someone's husband or wife.
2026-09-04 01:47:59
7
weiying995
kim hye son :
nohh.. aq dah terlajak dah ni...😂 xpelah.. klu ada.. ada.. xda.. kita smbg hu haa.. kumpul duit gi jenjalan🥰
2026-09-03 22:38:08
29
oza_izz
Roz@ 💜 :
nasihat tu tak pernah relevan pun dalam mana2 zaman.kawin awal tak guna juga kalau dapat laki tak guna
2026-09-04 02:14:28
15
juliza.sarif
juliza.sarif :
Ada betul jugak. Aku kawen 28. Usia 18 dh start keje tanggung diri sdri + blaja fulltime kat Uni. Byk benda kita belajar pasal hidup tanggung diri sdri ni dan dunia kerja. Bila masuk bab kawen dh jadi xminat.Mujur la sabar En Hb ajak kawen, akhirnya nikah jugak
2026-09-04 00:51:01
5
ynoorlia
LiaY :
Dh terlambat... Kena survey umah org tua2 dh
2026-09-04 02:05:06
4
misssarsi
misssarsi :
org tua yg ckp ..semua ni bkn kuasa kte...
2026-09-04 04:25:53
0
aini.futago
rinia💙 :
ouh patutlaa. dh lebih pn😅
2026-09-03 23:30:46
2
xiinniel
𝘟 𝘪 𝘪 𝘯 :
huh..aku yg dah lebih dari 25 ni...🗿
2026-09-04 04:10:24
0
waninorzie
Hazwani Shop 123456 :
Aku dh terlajak dh 31 masih tak khwen khwen 🫠Bnde khwen tu tak bpe pikir dh..Yg aku pikir nk teruskn hidop Cri duit duit duit..
2026-09-04 04:04:20
0
misscahaya91
cahaya :
x dak orng2 tua nasihat mcm tu ..mybe diorang thu zaman dh berubah...
2026-09-04 03:53:40
0
anelle849
Anelle :
kematangan & kedewasaan & berfikir jauh
2026-09-04 03:30:22
0
nurlove84
𝐈𝐭𝐬 𝐌𝐄 💕 :
andai Allah tetapkan semua mkhluk didunia ni berjodoh & bkahwin sblm 25..alangkah indahnya ...😂
2026-09-04 02:04:29
0
cantiknye2
𝚗𝚊𝚍𝚍𝚢'𝚜 :
betul
2026-09-04 01:43:59
0
mandibunga33
Bettyzara :
Betul, wanita semak in matang untuk buat pertimbangan, Akan lebih memilih dalam mencari pasangan, org tua tak Nak perempuan jd memilih, sbb mereka Nak cucu cepat 😂
2026-09-04 02:11:45
0
rubiah082
Rubiah :
dah terlambat
2026-09-04 01:58:34
0
dangrahmatshop
Dang Rahmat Co. :
benar sekali
2026-09-03 19:23:38
0
don_vincenzo79
Heday Hamzah :
memandai je. suruh kahwin cepat tu sbb nak adapt tu makan masa. satu lagi suami tu adalah lubuk pahala. kan bagus kumpul pahala awal.
2026-09-03 23:49:23
1
m.mm12354
M :
betul
2026-09-04 01:29:44
0
biubiuu._
Biubiu :
Itu laa target aku 24 skrng dh terlajak 😌
2026-09-04 01:29:30
0
babelicious10
Hakak Kopi✨ :
Sy kawen umur 24 , tpi sy provider bfr kawen semua buat sndri . Dah kawen jadi manja . Tu nk kira mcm mna ?
2026-09-04 01:25:38
0
eleenasmithbrint
EleenaBrandonMeckx :
ni lambat sgt ni
2026-09-04 01:22:30
0
hihamilo_92
HitamHanguih :
org tua suruh kawen awal sebb dah tk larat nk bela dah😅 ni yang aku dgr la.
2026-09-04 00:33:14
0
To see more videos from user @ikhtiarmencarijodohku, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About