@hrunzfr: #pakistan #ForYou #creatorsearchinsights #hrunzfr #breakingnews

Such Much ☑️
Such Much ☑️
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 03 September 2026 18:35:30 GMT
155886
1516
91
1226

Music

Download

Comments

hideseek07
hide&seek :
Allah k qanon s Sath b ab 8nky mslay Shuru hogy ham to koi agy pechy nhe kry koi b na kry q khud ko dhoka den ham urap ban rhy to us jesi sholten b do
2026-09-04 06:49:20
0
mariajamal105
Maria jamal :
load shedding k time krain
2026-09-04 07:06:19
0
skullbraker32
س🦋 :
mana kaha tha na ek din wqt zarur badly ga🙂😂
2026-09-04 00:30:18
32
shaheenmirza59
کشمیر کی شہزادی :
یہ جالی ٹائم ہے بےشک ایک گھنٹہ آگے کرو یا پیچھے کرو رات 🌃 اور صبح اپنے ٹائم پر ہی ہونگی جو ٹائم مقرر ہے
2026-09-04 02:26:14
42
immariaheh
Mariya khan :
Pakistan k politician js bat pa focus karna ha us pa nai karty BSs nakami r fatur niklaty rehty h
2026-09-03 21:31:26
5
sarah.ansari5
✨Sarah Ansari 🦋 :
pehly bhi to hoa tha tab konsa koi faida hoa tha.
2026-09-03 21:01:29
10
romaisabaloch_23
RomaisaBaloch :
time badlnay say kia hoga haalat badlo ....😏😏😏
2026-09-04 03:55:21
3
saira9748
saira :
koi b na kary time change
2026-09-03 20:59:08
2
mabubakkar941
M Abubakkar :
meraa mbl k time phly he adha ghnta agy Hy bchon ko jgany r solny kly
2026-09-04 03:15:40
2
voicepalestine5
Voice of Palestine :
🙄🙄🙄 sans to ly skty hyn na hum ?
2026-09-03 20:27:55
4
4oo731
👑👸ملکہ :
ak sal Phila b aisa hoe ta.
2026-09-04 03:16:47
1
asifsheikh8007
Asif Sheikh :
adha ghanta agay karne se kuch nahi ho ga. pura aik saal agay kar dain.
2026-09-04 05:06:42
1
officialdimplequeen1
Dimple queen :
phr nemaz ka time kesy set ho ga??
2026-09-04 05:02:42
0
umairali20130
Umair 1 :
g apki baat such hony ko hy☺️
2026-09-04 03:14:35
1
sumaiyaaamir1
Sumaiya Aamir :
Mjy yad hy ye darama ek dfa pehly b hoa tha me abhi 38 years ki hon ye mjy yad nhi k kab ki bat hy i think 2004 ya 2005 theek sy yD nhi pr us waqt ek ghanta aagy ki th clock
2026-09-04 03:43:26
2
arfaarif726
Arfa Arif :
yeh ajeeb h
2026-09-03 20:19:32
3
mirza.g3497
Mirza g :
مشرف کے دور میں بدلا تھا لیکن سمجھ کچھ نہیں ائی تھی کہ کیا ہو رہا ہے😂
2026-09-04 02:54:33
2
_.haala_.1
Hala❤️ :
pehly he awam ka bura wqt chl rha es se kia ho jana
2026-09-03 21:06:39
1
rabiayasir516
😌🎀Being A Banker🎀😌 :
Nawa siapa
2026-09-04 06:32:55
0
sheikh.shoaib537
Sheikh Shoaib537 :
us se Kia ho ga 30 mint agy krne ka
2026-09-04 07:30:00
0
user7698311988173
f.muskan :
y march me ho tei h 2009 me ho tei
2026-09-04 07:29:59
0
rameenfaima28
Rameen fatima :
nahin aisa ni hona chaiye
2026-09-04 07:36:41
0
haseeb6669
👑 چوہدری 👑 :
juth hy
2026-09-04 07:29:36
0
ladlach72
ladla ch :
tb hum school jaty thy tb ek ghnta huwa tha Sachi Maza aata tha
2026-09-04 06:33:36
0
moizmustafa1819
ᴹᴿ᭄☠ معیز مصطفی بادشاہ ✾☄ :
ufff
2026-09-03 20:36:34
0
To see more videos from user @hrunzfr, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About