@ubiihehe: #fyp

Mr U B I I
Mr U B I I
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 03 September 2026 19:03:06 GMT
239768
18695
179
1816

Music

Download

Comments

asif_taga_44
ERROR☻⃝❌ :
lekin agar man Pasand shaks sirf apko ek option ki Tarah use kar Raha ho our Khuda apko sachai dikha de tou samjh Jana Allah pak Tumhe tanha hone nh Dega wo Tumhe galat logo ke hath me kabhi Jane nh deta aese logo ka dukh Karna Haram hai shukar Karna chaiye Apne parwardigar ka ke usne Tumhare Haq me bhalai ki dukhi nh hote man Pasand shaks ka dukh bohot hota hai manta hon lekin ek galat insan ke Liye Rona bewaqoofi ha me nh manta ke insan tanha hota hai man Pasand shaks ke bad apko Allah milta hai apke sabse kareeb hota hai ap apna dukh Apne rab se bante ho is se bari khushnasebi Kya hai me tanha nh huwa uske bad mere Allah ne mujhe Sahara de diya apna Ab kehta hon beshak Allah pak ka fasla sabse behtreen hota hai 1 Saal se ek jawab dhoondh Raha tha jab Allah se sawal kiya ansu gira kr ek ghanta bara tha Allah pak ne sachai samne rakhdi Allah 70 maa se zyada Pyar karta hai Allah pak ke false sabse Anmol our behtreen hai sabar karlo Allah pak sath ha🥹❤️
2026-09-04 17:34:30
137
_adil_only_
᭄×͜×༺ĀĐÎ༻ :
yrrrr itna deep likh diya 10/15 dfa dekhni pre video 💔
2026-09-05 12:20:26
1
shahnawaztariq04
SHAAN ❤️ :
yhn log jism sath lga ky b chor dety
2026-09-04 16:40:47
74
royam440
Anyza Khan :
o had Kar die ...itna deep line's khudya 😩
2026-09-04 09:15:01
76
mmmmm32144
Nyctophilia 🥀 :
Log to nikkah krnay k baad olad hojanay k baad b chor jatay he 🙃
2026-09-05 13:30:18
36
user761842498
''''~🦋~''" :
or Woh Kisi or KO apni dulhan banana jaraha hai 🥹
2026-09-05 12:00:52
11
sanaullah_bhatti_
........ :
line 🤌🏻🫠
2026-09-04 22:14:59
3
islamic_glow.0
Angel💞 :
رب نے پوچھا کیا چاہتے ہو،میں نے بولا کچھ زیادہ نہیں جو پوسٹ پڑ رہا ہے،،اس کی ماں کو لمبی زندگی دے 🤲🤲
2026-09-05 01:04:22
119
ximo256
𝙓𝙄𝙈𝙀𝙉𝘼🌙 :
humare wo pal Bhool gaya hai shayad 🫠
2026-09-05 12:40:22
11
comeback1028
Üñkñøwñ :
kia Keh Dia Zalim.... 💔.... Dhoka Khana Wala Smjh Jaayee Ga💔..... 💔.... 💔.. 💔
2026-09-04 18:29:25
14
udas_larka042
.... :
oska sth call or message Sy rapta tha bs or 3 sal Mila bhi nhi osko bs 2 bar dekha ha bs dor Sy
2026-09-04 20:45:56
2
tayyabrathore2613
باغی**🦅 :
kya yad krwa diya yrr es line ny❤️‍🩹
2026-09-05 02:59:05
12
_.lala_lala._
♡ℍ𝕠𝕟𝕖𝕪𝕓𝕖𝕖•&•Pøīšøñ♡ :
anyone explain these line's?
2026-09-05 06:45:45
2
asim89995
⚜️💫꧁༒☬ 𝔄𝔰𝔦𝔪 ☬༒꧂☘️⚜️ :
lakin ya to duniya hai na jisam sai Mainee rhkte hai 🥺💔🥹
2026-09-04 18:05:35
11
meer...620
X7c....🖤 :
Had sa zyada importants feelings ka mazaak bna deti soo distance thora si hona chye❤️‍🩹
2026-09-04 04:31:33
16
nomanbutt814
Noman Butt :
besides any gender mohabbat bs ab rooh sy nikal ker jismoun or pyar sy nikal ker duniya ki hi reh gai hy🥀🖤
2026-09-05 00:14:05
5
manooqueen38
😘تُو چانن میری اکھیاں دا🥀 :
line......
2026-09-04 15:47:11
10
mr.41m
Muzi"🫀 :
ufff yrr😩
2026-09-04 18:17:19
5
dr.amnkhan
ماں مجھے نفرت ہے خود سے 🥼 :
ہائے کاش یہ نہ ہوتا میں اس کو دیکھنا بھی پسند نا کرتا یہ پھر بھی چلی گئی
2026-09-04 03:11:48
9
khanhamxa02
khanhamxa :
caption
2026-09-04 12:05:30
5
jiindahsan
Darwesh❤️‍🩹 :
Bro is tarha ki video kahan sy laty hu yar mjhy b apny account pr is twrha ki video pr poetry type kr kry upload karni hn❤️‍🔥
2026-09-04 08:57:26
9
tand33l
†ลи∂ээℓ :
Hana 🙂
2026-09-05 04:09:28
3
stylisish0
Alone🖤⃝ :
Log pta ni ku bezar hojty hn itna mukhlisi wafadari bharosa dny k bad b 💔👀😑
2026-09-05 18:22:28
4
To see more videos from user @ubiihehe, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About