@shafiquecute_official: Bila mummy cute nak me time, daddy izinkan mummy untuk masa diri sendiri pula. Urusan rumah & anak-anak biar daddy uruskan. Kalau kita dah biasa buat kerja-kerja tu semua, akan jadi mudah je. Mummy pun tak risau. Tapi nasib baik juga la ada Dreame Air Fryer ni, memudahkan kerja. Reka bentuk menarik pulak tu. Pastu, boleh terus hidang guna air fryer ni. Simpan dalam peti ais terus pun boleh. Korang boleh guna Code DREAMESHAFIQ30 untuk dapatkan diskaun ya. #shafiquecute_official #Love #trending #viral