@anuar.hadi20:

Anuar Hadi
Anuar Hadi
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 03 September 2026 23:51:14 GMT
226017
54228
149
4523

Music

Download

Comments

asyhqstna._
qistinaa :
even yng datang tu greenflag :) tapi still takut sebab manusia always berubah hati :(
2026-09-04 10:43:12
178
yoursefhiaaa
sefhiaaa :
Tahu tak trauma tu bukan sebab kita tak move on tapi kesan , kesan yang tinggal dalam diri kita. Rasa sakit yang kita lalui. Kita kena heal tapi heal bukan ambil masa sekejap, mmg makan masa. Tak adil kan? Orang yg buat kita trauma. Kita yang rasa sakit sampai skrg, bila ada sesuatu yang buat aku teringat sakit tu. aku rasa nak muntah , dada sesak, jantung laju :)
2026-09-04 15:23:55
150
marissaadriena
adrienaa.𐙚 :
orang takkan pernah faham apa yang kita rasa :)
2026-09-04 10:03:41
92
amrashmi_
مير :
i just met someone yang still living in the past. how did i know? masa i jumpa dia, i cuba tanya&tanya & that’s when i realised he's still in love with his ex & just after we met, he never texted me again. bfr that, i honestly thought everything was going okay. fyi, im looking for a man who dates with the intention to marry. so, for men yang belum truly moved on, pls don't try to get close to someone who's genuinely sincere abt you. jangan dtg kalau hati masih tertinggal dekat orang lain. sakit tau bila kita datang dengan niat yang baik, tapi akhirnya kita yang terluka :') Allahu.... ❤️‍🩹
2026-09-04 08:32:33
29
jazsy__
jazsy :
hahaha yee. pastu semua nak suruh aku faham dorang je. yang hadapnya aku 😇
2026-09-04 13:48:32
13
kittyshit__
sa. :
tapi orang tetap buat kita teringat trauma2 tu.... macam mane nak tenang??
2026-09-04 11:13:43
10
__atqhhh
𝓣𝓲𝓺𝓪𝓱 :
Someone pernah cakap yang takkan ada lelaki boleh terima saya yang sakit ni. Lepas tu saya tak pernah berani bermain dengan cinta. What if bila saya dah jatuh cinta dengan seseorang tapi dia memilih untuk pergi bila dapat tahu penyakit saya. Sakit tapi itulah fakta yang terjadi. 😊
2026-09-04 02:47:59
8
4zyhxx
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ :
i think for now, all i can do is just redha, even when deep down im still struggling with it. i choose to act like im okay, act happy, bcs somehow it really does make me feel a little better and helps me forget the pain for awhile. i yakin Allah tak suruh kita sedih selamanya. even when the trauma is bad and the wound runs really deep, im still allowed to have good days, to laugh, to be okay outside. being okay doesnt mean im healed, and smiling doesnt mean it doesnt hurt anymore. i’ll just take it one day at a time. i appreciate every ujian Allah bagi, even the ones i dont understand rn. maybe slowly, with time, hati ni akan learn how to carry it better. it still hurts, yes, but i believe one day it wont hurt this much anymore. and for now, being okay for a little while is enough.
2026-09-05 02:23:46
8
meowkimmm
ᎷᏋᎧᏇᎥᏁᎶ :
😔
2026-09-04 09:00:48
8
n.anisfatinsuraya
Aniezsweetheart💅 :
I have an abandoned issue. when I was a kid, I was abandoned by mom , not once, but twice. as I grew older and she asked me to stay with her again, I'm actually afraid. What if she'll abandon me again? I lost my grandparents, then I stay with my mom now. But , whenever something bad happens or we fight, she'll say she wanna leave us. I might look like I'm okay, but wallahi, deep down I'm scared. I'm not mad at her. I love her as I only have her now. I became someone so close but distant at the same time. As time goes on, there's time I feel very detached from any feelings. I'm not that afraid now, cuz it shifts to worries. I'm worrying about my mother. I always pray that Allah will protect her and make her not leave me again. I'm still a kid that is always waiting for her not to be broken by her again. I want to love her and care for her always. that's all I want.
2026-09-04 12:39:29
6
nysvnz250
😶‍🌫️ :
klu trauma dri usia kite 10 thun mcm mne nk hilang ye?🙂dh penat sgtt rasa nii🫠
2026-09-04 13:57:27
3
nagekii_
wuuuw :
2026-09-04 06:04:27
4
jxhxrn
Ja :
Allah ada. Kuat ya 😔🙏🏼
2026-09-04 02:02:00
4
n.daniella_yys
n.daniella :
my brother tkde mood and byk maki kita sbb tk tolong dia, padahal kita nk tolong dia, tapi cara dia ckp, layan, nada suara. Sakit hati we.. not only that, after kitorang dh bergaduh tu, aku nangis byk kali.. and suddenly fikiran aku flashback dimana my ex maki aku buat kali pertamanya.. dan disitu lah trauma aku mula naik semula.. makian abg aku yg lama dulu, ibu, ayah. Walaupun diorang minta maaf sekali pun, hati aku masih sakit even aku dh maafkan diorang. Kadang semua muncul dalam satu masa. Sampai satu tahap aku rasa "knp aku jadi mcm ni..?" "knp bila turn aku je semua jahat dkt aku?" "aku tk cukup baik lagi ke? atau aku kurang caring?" aku selalu tertanya... adakah diri aku kurang dkt mata semua org sampai semua maki dkt benda yg aku paling caring sekali.. tapi diorang ambil benda tu sebagai ancaman.. while I was trying to make everyone safe in my life.. kinda sad semua effort and rasa syg dkt semua yg kita anggap safe spot tkde. Aku cuba tk nk igtkan benda tu dan jumpa org baru tapi hati aku takut nk terima..
2026-09-04 05:30:11
3
ntshyyyy
ming :
thats why, i belajar untuk sentiasa berdoa dan solat tahajjud pada satu per tiga malam sebab i tahu, bila bila masa Allah boleh bolak balikkan hati seseorang manusia kalau kita terlalu sayang dgn hamba-Nya. Tipu lah tak takut, takut kalau ni ujian lagi sumpah. Tapi kita hanya mampu bersangka baik dgn Allah, ada sebab ada hikmah. Doa banyak2 everyone, may we win this time
2026-09-04 13:02:35
3
nr.aynnnn
𝐀𝐲𝐧 :
even benda tu dah jadi masalalu tapi trauma tu terkesan sangat sangat smpai sekrang melekat dalam fikiran macam mana dia sanggup buat benda terkutuk tu and tak mengaku 🥲, sedangkan kita kat sini mengharap yang terlalu dalam yang dia betul ii setia . so girl tak kisah lah seSayang mana pun kita dekat seseorang tolong la jangan berharap terlalu dalam 🥲
2026-09-04 13:23:57
2
momzeara
nuonzhr 🍅 :
Ya Allah, ku titipkan abahku dalam rahmatmu, dan peliharalah ibuku sembuhkan sembuhkan lah ibuku 😔
2026-09-04 12:14:45
3
lookingformebuddy
jupiterrr :
ramai share trauma dengan partner. but me, mengandung dah jadi trauma sebab baru je kehilangan anak sulung 🥺 nak mengandung tapi fikir peritnya nak lalui tengok mesin ultrasound lagi ;( takut trauma datang semula. doakan semoga ada sinar untuk adanya adik anak sulung saya :) sayang sangat Nur Muhammad <3
2026-09-05 03:04:21
3
hazlynz._
lynz :
kalau aq terlalu happy stu hri tu, mesti aq akn terfikir, ni stgi mesti ada apa apa jdi☺️
2026-09-04 10:48:06
3
qwertyyy0345
h. :
2022 hubungan dah mula serious, dia dh jumpa parent dn tnya psl hantaran semua tu, dn pegi beli cincin merisik, sebulan selepas itu dia sruh saya pergi dkt org lain yg lbih stable, dn hubungan tu trus tamat sbb dia yg dh tknk dkt saya dgn bermcm alsn dia bgi.. 2024 tau2 dia dh kawin.. 2026 tibe2 dia ws minta maaf semua tu.. hati tak tenang selagi tak minta maaf dia kataa 😌 dn tibe2 segala rasa sakit yg saya usaha utk hilangkan datang balik… tlglah dh pergi tu pergi trusss.. sakit tauu tak bila hng dtg balik walaupun sekadar nk minta maaf
2026-09-04 23:58:29
3
emelynnjezlynn
jezlynn :
it's ok awak ..semua orang ada trauma masing-masing cuma awak kena ingat yg Allah selalu ada dengan kita jd awak kena kuat untuk harungi trauma awak ..
2026-09-04 10:15:58
3
To see more videos from user @anuar.hadi20, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About