Kan dah ckp. Org tak percaya. Saya kena kecam balik kot dgn puak dia🤣🤣
2026-09-04 01:14:17
4462
𝓗. :
tapi pernah je jumpa dia irl and yes totally sama dgn yg online yaa
2026-09-04 02:05:14
2765
naqibrsiman :
Point last tu saya sokong. Ada orang terlalu membenci dan menghina orang yang takde kene mengena pon dengan hidup diorng. Buang masa ambik tahu perkara tak penting
2026-09-04 02:01:08
2728
Mimirr :
badan natural yg gym bertahun contohnya Anatoly
2026-09-04 02:04:17
495
The Man Who Erased His Name :
boleh ja achive. pakai ja photo editor 😅. hahahah jokeing
2026-09-04 01:39:08
2460
Jazz Still Learning ! :
That’s probably elite genetics combined with 2+ years of consistent lifting, maybe edited a lil bit but still awesome physique tho
2026-09-04 07:42:41
0
Marr🦖🌙 :
2026-09-04 02:47:54
137
danny :
jack hanma irl
2026-09-04 06:48:35
0
KudapKudapSedap :
real or fake?
2026-09-04 07:42:22
0
Aiman hakim :
Saya cakap cocok pun kena kecam🤣
2026-09-04 01:58:10
131
🕊️دافي🕊️ :
baik bahasa awak respect dgn kau bro🙌🏼
2026-09-04 05:17:59
41
roy. :
sebelum ni lalu fyp terkejut juga, tapi pernah join live dia memang badan macam tu… jadi macam mana tu cg 😅
2026-09-04 01:04:17
895
LUXURY$ :
ak 3thn mcm ni je
2026-09-04 05:26:46
145
Hazziq Julpadya| Flying gymrat :
Same height and almost the same weight macam I woooooooo 😂✌🏻
2026-09-04 07:06:26
14
¥KUZAMA¥ :
aku baru nk start training back balik
2026-09-04 03:38:35
115
thefaiskhan :
Letih tiap kali nak upload gambar kena edit
2026-09-04 02:30:08
47
To see more videos from user @pijjiefitness, please go to the Tikwm
homepage.