Lagu Mahal, perubahan tu yang paling mahal, salute otai lama2, dulu permata, sekarang berlian 👍👍👍
2026-09-04 15:25:57
687
pok mat :
30 thn lps 25k..klu skrg 150k
2026-09-04 23:57:41
424
seman :
pergh ni kaset memang dah ada dlm perut ijan
2026-09-04 15:38:49
254
Adil Ricky :
Lagu ni kalau bawa karaoke pun susah nak nyanyi. Kalau penyanyi cap ayam macam aku ni memang tertanggal halkum kalau bawa lagu ni 😅
2026-09-05 06:37:35
102
★K.A★ :
lagu dulu penuh dengan makna tersurat & tersirat... karya orang lama penuh dengan seni...karya sekrang susah nak dapat macam karya dan seni yang dulu...Terima kasih Legend dan Al-Fatihah kepada yang telah menghadap ilahi ..
2026-09-05 03:39:59
94
𝑰𝒓𝒊𝒂𝒉 :
Ni cover kan.. tgok youtube muda lagi owner lagu ni.. tapi suara sama
2026-09-04 19:35:01
70
iPingping Ping :
legend
2026-09-06 13:09:43
1
mana lu bro (oly) :
ok bye 100000
2026-09-05 08:07:46
1
wanmohdhamidiwanm :
Cinta kepada Nabi Muhammad s.a.w. Itu maksud tersirat lirik lagu ni. Nabi menjanjikan istana di akhirat kepada yang bertakwa kepada Allah dan taat pada ajaran Nabi, namun ramai yang memusnahkan istana yang telah dijanjikan kepada mereka.
2026-09-05 05:28:27
71
Toriq Khaer :
tak payah cakap bayaran tinggi,lagu ni. zaman tu dah berlalu.
2026-09-04 19:39:24
10
amir muhamad :
syahduuuu....msih sama...orng lama nyanyi mcm telan kasett🥺
2026-09-05 12:32:05
9
watanabe :
old but gold..
2026-09-05 09:32:54
1
Matt Adil :
Kalau ikutkan hari ni nilai lagu ni lebih tinggi dari 25k
2026-09-05 16:01:09
10
Faisal Ramli :
evergreen
2026-09-05 07:18:18
1
yunriss_ :
otai kalau dh nyanyi tak pernah tak padu🔥
2026-09-04 23:56:58
26
SAL ZAI AHMAD :
Wah terbaik la dik Farish👍👍👍
2026-09-05 11:11:43
5
Putera Ady V6 :
🥰😎 legend....
2026-09-06 18:20:34
0
AKU PENDOSA :
lgu dulu best2 tk pnh bosan pon
2026-09-05 04:31:04
5
Idiee Idiee :
xkisah lh nk ckp ape ,lagu Nilah yg menaikkan name kmpln medicine
tq legend,
2026-09-05 07:36:44
5
Hazmin Azli :
perghhhhh.....ini baru otai...bkn mcm lagu bdk² skrg...lebih ke kpop...
2026-09-05 12:05:46
13
ˡᵃᵈʸ ʲᵘˢᵗ 🅳︎ :
Pakcik telan kaset ke.. Dr dulu sampai skrg suara x berubah huhu
2026-09-05 08:41:02
8
ZAIDI AHMAD :
terbaik abg ijam...suara telan kaset ka ni...
2026-09-05 01:17:26
50
Licarpenter :
Mmg patut mahal...bukan lagu awak kat mane!!!awak kat mane 🤣🤣🤣
2026-09-04 15:37:10
33
Tag Ghani :
ni bukan telan kaset lagi...telan dvd😆😆😆
2026-09-05 02:21:23
14
sam :
Alahmakkkk, pedihhhh telinga banggg,,, paduuuu gila,,,,, tak tua2 lagi ke ijam ni
2026-09-04 17:06:53
16
To see more videos from user @m_farish1402, please go to the Tikwm
homepage.