@m_farish1402: lagu mahal💰💸💸ijam medicine.keraba cinta #otaimasihberbisa #80an #90an #mengamitkenangan

FARISH KRW FC
FARISH KRW FC
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 04 September 2026 00:55:46 GMT
488932
33524
621
2864

Music

Download

Comments

meiiskandar908
meiiskandar908 :
Lagu Mahal, perubahan tu yang paling mahal, salute otai lama2, dulu permata, sekarang berlian 👍👍👍
2026-09-04 15:25:57
687
pok_mat80
pok mat :
30 thn lps 25k..klu skrg 150k
2026-09-04 23:57:41
424
othmansaat0
seman :
pergh ni kaset memang dah ada dlm perut ijan
2026-09-04 15:38:49
254
adilricky
Adil Ricky :
Lagu ni kalau bawa karaoke pun susah nak nyanyi. Kalau penyanyi cap ayam macam aku ni memang tertanggal halkum kalau bawa lagu ni 😅
2026-09-05 06:37:35
102
kura2360
★K.A★ :
lagu dulu penuh dengan makna tersurat & tersirat... karya orang lama penuh dengan seni...karya sekrang susah nak dapat macam karya dan seni yang dulu...Terima kasih Legend dan Al-Fatihah kepada yang telah menghadap ilahi ..
2026-09-05 03:39:59
94
iriah0602
𝑰𝒓𝒊𝒂𝒉  :
Ni cover kan.. tgok youtube muda lagi owner lagu ni.. tapi suara sama
2026-09-04 19:35:01
70
ipingping.ping
iPingping Ping :
legend
2026-09-06 13:09:43
1
yesisme70
mana lu bro (oly) :
ok bye 100000
2026-09-05 08:07:46
1
wanmohdhamidiwanm
wanmohdhamidiwanm :
Cinta kepada Nabi Muhammad s.a.w. Itu maksud tersirat lirik lagu ni. Nabi menjanjikan istana di akhirat kepada yang bertakwa kepada Allah dan taat pada ajaran Nabi, namun ramai yang memusnahkan istana yang telah dijanjikan kepada mereka.
2026-09-05 05:28:27
71
toriqkhaer
Toriq Khaer :
tak payah cakap bayaran tinggi,lagu ni. zaman tu dah berlalu.
2026-09-04 19:39:24
10
amir_muhamad
amir muhamad :
syahduuuu....msih sama...orng lama nyanyi mcm telan kasett🥺
2026-09-05 12:32:05
9
watanabe2230
watanabe :
old but gold..
2026-09-05 09:32:54
1
matt_adil
Matt Adil :
Kalau ikutkan hari ni nilai lagu ni lebih tinggi dari 25k
2026-09-05 16:01:09
10
alhaitis
Faisal Ramli :
evergreen
2026-09-05 07:18:18
1
yunriss22
yunriss_ :
otai kalau dh nyanyi tak pernah tak padu🔥
2026-09-04 23:56:58
26
salzai_ahmad
SAL ZAI AHMAD :
Wah terbaik la dik Farish👍👍👍
2026-09-05 11:11:43
5
puteraadyv6
Putera Ady V6 :
🥰😎 legend....
2026-09-06 18:20:34
0
missndrbaa
AKU PENDOSA :
lgu dulu best2 tk pnh bosan pon
2026-09-05 04:31:04
5
idiee.idiee
Idiee Idiee :
xkisah lh nk ckp ape ,lagu Nilah yg menaikkan name kmpln medicine tq legend,
2026-09-05 07:36:44
5
hazmin_azli313
Hazmin Azli :
perghhhhh.....ini baru otai...bkn mcm lagu bdk² skrg...lebih ke kpop...
2026-09-05 12:05:46
13
lady_dzahra
ˡᵃᵈʸ ʲᵘˢᵗ 🅳︎ :
Pakcik telan kaset ke.. Dr dulu sampai skrg suara x berubah huhu
2026-09-05 08:41:02
8
mutiarabina4481
ZAIDI AHMAD :
terbaik abg ijam...suara telan kaset ka ni...
2026-09-05 01:17:26
50
mohdnazrinasir
Licarpenter :
Mmg patut mahal...bukan lagu awak kat mane!!!awak kat mane 🤣🤣🤣
2026-09-04 15:37:10
33
tag.ghani
Tag Ghani :
ni bukan telan kaset lagi...telan dvd😆😆😆
2026-09-05 02:21:23
14
user7614280612494
sam :
Alahmakkkk, pedihhhh telinga banggg,,, paduuuu gila,,,,, tak tua2 lagi ke ijam ni
2026-09-04 17:06:53
16
To see more videos from user @m_farish1402, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About