Ma kya kruN mjy suBh suBh dr lGta h traDe lGaty hWy ..🥲🥲🥲
2026-09-04 18:58:21
6
️ :
today me to bad me karta hu 6am per nemaz parh ki surah yaeen perni ki bad but real account nahi hi pese sari quotex me loss kardeyi pata nahi tha 1 sal uas me raha hu qarzo me gera hu dua zaror kana 🥰
2026-09-04 14:15:58
6
Kamal Shah :
New York hit different
2026-09-04 16:15:08
0
🐅 :
same New York time 18.to.23 💯🤑
2026-09-05 17:42:29
0
🖤⃝Hassan࿐ :
Asia Mai to volatility hi nai hoti London or New York Mai hoti hy
2026-09-04 15:02:55
1
92+🇵🇰 :
Time?
2026-09-04 16:47:40
0
Arsalan :
hayee subah ki baat he alag he 🥰 Aisa Session 🥰 mai daily krta hun
2026-09-05 06:37:38
1
🥀👁️ :
hafiz sahab muje be add krlen khe jaha sath may kr saken 🤙🏻
2026-09-04 22:43:41
1
𝓡𝓪𝓷𝓪 𝓶𝓪𝓱𝓪𝓽𝓲𝓻👑 :
Pehchana?😂
2026-09-04 20:29:35
0
SYED ❤️ :
same bro 5 baje beth jata 6 baje tak trade mil jati 1:2 lakar so jata 😁
2026-09-05 08:18:53
0
BASHA 🚩 :
Favourite 😻
2026-09-04 17:11:57
1
Virus :
Tokyo session k start me torhi bht movement hoti hai phr to Newyork and london overlap tk market me energy nahi hoti
2026-09-05 01:04:18
1
:
Yar Hafiz sab thori Knowledge humein bhi provide kr dein merhbani hogi
2026-09-05 09:28:56
1
DIAMOND 💎 :
mai trade laga kr fajjar ki nimaz parne Jata hoo
2026-09-04 14:12:21
1
Lost in peace 🕊️ :
yeah always looking for.trade at this time 🥰
2026-09-04 15:09:04
0
Doctor :
exactly
2026-09-05 10:33:04
0
Asim Mehmood :
2026-09-06 03:43:11
0
Usama_Chohan :
London-NY try kro kabhi bro
2026-09-05 05:48:56
0
syedmohtasim 89 :
allah hamen bhi is tarha karne ki.tofiq de
2026-09-04 22:14:06
0
Raza qureshi👑 :
Kon sa broker use kr rhy ho bhai
2026-09-04 20:12:01
0
MX_S :
same ❤️
2026-09-04 12:01:49
0
To see more videos from user @hafizfx77, please go to the Tikwm
homepage.