S0uma :
saya tak sokong sape ii,tapi pada pendapat saya,macam yoyol ckp rekod video untuk defensive side,tp kenapa hntr dulu?paling ii defensive side ni,kita guna bila akak tu betul ii hantar video diaorang dulu pastu burukkan nama yoyol & gf,tp sekarang ni tkde,kita borak pasal maruah…yesss,maruah akak tu dh tercalar,kalau betul nak defensive side,kenapa x blur je muka?kalau akak tu start dulu tkpe,ni korang upload dulu video pstu tk blurr muka,memang akak tu ad salah,salah tetap salah tapi dia still ad maruah juga,untuk diri sendiri & family,pada pendapat aku korang pon still ada salah sebab tak blur muka…..kes ni kalau bawak di mahkamah,kemenangan berpihak kepada akak tu,atas sebab yoyol & gf menyebarkan video tanpa blur muka dan merosakkan maruah seseorang…..itu sahaja ulasan drpd saya,kalau ada salah silap mohon maaf😁
2026-09-04 12:37:12