@limauaispanas0: INGAT DAH MENGAKU SALAH, RUPANYA AKAK NI TAKNAK KALAH EHH MASIH IKUT KEPALA DIA JE . SILAP ORG KAU NAK CARI GADUH . KAU YG POTONG LINE SALAH TETAP SALAH EHHH #fypシ゚viral

M
M
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 04 September 2026 01:53:40 GMT
332155
10678
788
1672

Music

Download

Comments

shieka_ss
Shieka_ :
Jenis x nk kalah akak ni haha 😅😂
2026-09-04 09:24:06
869
nurulzafifah
Nurul Shariff :
Eh…akak ni tak nak kalah
2026-09-04 11:18:04
331
kazuyoshi252
𝓕𝓪𝓱𝓻𝓾𝓵 𝓚𝓛𝓙𝓑 ❤️💙 :
awak bukan kurang hajar dek, tapi awak mengajar ! 🥰
2026-09-04 11:05:02
525
affendiyahya1959
TMC VETERAN :
WELCOME TO TIKTOK WORLD...
2026-09-04 14:37:58
0
crazywomen2602
꧁❤️‍🔥𝓺𝓲𝓼𝓼𝓜𝓲𝓪❤️‍🔥꧂ :
dia kurang ajar mcm mana pn..akk x bole suka2 angkat tangan..ikut undang2 kalu akak sentuh jr budak ni..budak nie bole buat report.akk bole didakwa..
2026-09-04 09:54:49
257
miiaaaa990
ciksue :
kalau dia x potong que benda ni x kan terjadi…
2026-09-04 09:16:13
243
nrvna2805
S0uma :
saya tak sokong sape ii,tapi pada pendapat saya,macam yoyol ckp rekod video untuk defensive side,tp kenapa hntr dulu?paling ii defensive side ni,kita guna bila akak tu betul ii hantar video diaorang dulu pastu burukkan nama yoyol & gf,tp sekarang ni tkde,kita borak pasal maruah…yesss,maruah akak tu dh tercalar,kalau betul nak defensive side,kenapa x blur je muka?kalau akak tu start dulu tkpe,ni korang upload dulu video pstu tk blurr muka,memang akak tu ad salah,salah tetap salah tapi dia still ad maruah juga,untuk diri sendiri & family,pada pendapat aku korang pon still ada salah sebab tak blur muka…..kes ni kalau bawak di mahkamah,kemenangan berpihak kepada akak tu,atas sebab yoyol & gf menyebarkan video tanpa blur muka dan merosakkan maruah seseorang…..itu sahaja ulasan drpd saya,kalau ada salah silap mohon maaf😁
2026-09-04 12:37:12
38
azlynazlyn
Black ros :
dlm mall.jerit² macam tu.klu kita tak rekod.mgkin orang lain akan rekod.viral juga
2026-09-04 09:24:57
560
lansikidz
Lansikidz :
makcik tu berita rakam mcm profesional, last2 tak tekan button record 😂😂
2026-09-04 07:23:13
306
youtube_ciput_the_hunter
Ciput the hunter 🦋 :
Yg salah akak 2,yg mintak maaf adik ni😂😂😂😂
2026-09-04 11:39:57
69
fadiladi89
fadil :
respect yoyo.. 👍
2026-09-04 15:19:54
0
umiyah511
umiyah :
bijak kau dik , percakapan adik sopan.
2026-09-04 11:32:37
61
snowybenny
Thanos :
Adik lelaki ni lebih matang, akk asyik naik darah je
2026-09-04 12:39:58
210
muhamad_farid04
farid :
akak kn betol.. buat ape nk malu...
2026-09-04 08:50:47
121
norihan.mdnor2
Nur :
x nk kalah akak ni
2026-09-04 09:41:26
48
sketsa.donia.tiputipu
Cakrawala🌟🌺 :
tu sebabnye kene beradab. zaman skrg zaman viral. ape2 hal malu yg dpt.
2026-09-04 07:23:24
100
shila.ariffin
Shila Ariffin :
x payah layan la dik....
2026-09-04 12:00:27
20
azizianaqi05
azizi kb :
dngar suami akak tu bckp nmpak org baik..
2026-09-04 11:22:41
37
lee220971
Lee :
Adik tak payah layan klu orang mcm tu,dia tau orang kurang ajar dgn dia,yg dia kurang ajar dgn orang dia buat tak tahu je.
2026-09-04 09:28:46
99
norfendi8081
Nf :
Bro mmg gentle.akk side bro ni
2026-09-04 09:08:10
65
tieyakedah
tieyakedah :
Dok nk myalahkn org ja smpai sudh akk tu😂klini sy pmpuan tp x sokong akk tu😅
2026-09-04 09:58:46
49
yeyo7175
yeyo :
dia takut up sbb dia salah sbb potong q
2026-09-04 12:33:15
29
To see more videos from user @limauaispanas0, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About