ya mana deakha ha is kas samna grovet school bi ha ma under parta hu
2026-09-04 09:56:40
0
Ezzah :
Hamry nzdeek hoye ye
2026-09-04 07:17:44
6
❤️N❤️ :
بھائی جب بھی ویڈیو بناؤ ارام سے وائس ریکارڈ کیا کرو اتنی تیزی میں بولتے ہو کوئی سمجھ نہیں اتی 🙏
2026-09-04 03:58:36
12
DIGITAL SKILLS BY AHMII🌸 :
ye to main abhi dekh ka Aya hun
2026-09-04 08:06:09
1
Idrees Ahmed8105 :
utar rahi thi , Matlab wrong side say a rahi thi
2026-09-04 07:13:52
1
silent killer :
ye to hamary buhat nazdeek waqia hua hai
2026-09-04 15:08:11
0
Osman RMS :
hamare office k sath huwa ha
2026-09-04 12:32:59
0
♛ ز_ی_ب_ی :
pta ay
2026-09-04 12:52:46
0
DADDY🍁 :
bhai driver theek ha I?
2026-09-04 06:03:55
0
Syed Shabbir Hussain Shah :
2026-09-04 11:59:16
0
رابی :
logoon ko ye nuqsan manzoor hota hy... lakin management nhi hoti in sy
2026-09-04 13:37:38
0
Ameer🚨Hamza🚔 :
Is ky khilaf DC sahbi ko chahiye skht action ly
2026-09-04 04:18:53
0
Sammar Abbas :
jani nuksaan to nahi hoa
2026-09-04 05:05:59
0
💞Usman 💞 o💕 :
2026-09-04 04:46:58
0
Malik Taha ❤️ :
so sad
2026-09-04 04:20:35
0
Jani :
Driver ny na apni jaan khatray my Dali hy or na hi logo ki Subah is li ay load Kia hy trafic na Hu well driver brake fail hoe mgr brake LGA Di aala ☺️kisam ki well driving
2026-09-04 05:13:06
0
inzmam Gujjar ❤️🔥🔥🥷🦅 :
🥰🥰🥰
2026-09-04 04:29:23
1
𓂀 ♣️{SÃR.🏴☠️.kåR} 🚩𓂀 :
🥰🥰🥰
2026-09-04 04:08:38
0
ali.saith.0.7 :
😳
2026-09-04 04:33:21
0
its_bilalmalik00 :
driver ye @Usama Gujjar bhai tha mainay khud dekha hay
2026-09-04 04:44:59
0
𓂀 ♣️{SÃR.🏴☠️.kåR} 🚩𓂀 :
❤️❤️❤️
2026-09-04 04:08:32
0
Blawar gujjar :
🥰🥰🥰
2026-09-04 07:44:04
0
To see more videos from user @watanfoundation, please go to the Tikwm
homepage.