api g please please please m Reh Gai yara 😩😩 api sukr h KY ap reply kr Rahi hain api please reply me 😩😩
2026-09-04 14:33:59
2
hearts beats :
muj b reply please api Dyn ap meri favourite h bht bht bht api
2026-09-04 14:10:09
0
ᴀ^᪲᪲᪲🕊️🍁🍂🌼 :
mashallah mashallah api aj toh AP bht Khush hein Allah pak AP ko asy hi Khush rakhy Bhai ke sth ameen sum ameen ❤️🫶🫀
2026-09-04 14:28:33
1
мιѕѕ яσσн 🫀✨ :
Finally congratulations api🎉🥳
2026-09-04 14:17:39
36
Shia girl 💕 :
me q itni happy ho rhi hu😁BTW apko congratulations 🎉🎉👏 api 😍🤭
2026-09-04 14:15:21
3
EMAN 🫶🎀 :
Awww Apii g 😘🫠 Bht bht Mubarak ho janb 😘🥰😭ap ko to Mashallh Mashallh ❤️🥹 Congrulations Apii 😘😭🫶🏻“Finally, Bhaii Azlan is back in Pakistan 🥹🫠 Welcome back Bhaii ❤️
2026-09-04 14:37:20
5
Arslan Chaudhry :
Bhabi Mery Bhai ky mbl ki jann chor deny 😂
2026-09-04 17:38:18
6
🕊️ :
api bola tha nah bhai surprise dy rhy hain ap awiii Shaq kr rhi thi ap
2026-09-04 07:19:12
2
فاطمہ♥️🌸🇪🇸 :
Mashallah mubarak ho chnda ♥️🫶💕
2026-09-04 14:28:24
5
Dreamy girl 06 :
confirm heart attack 🔥🙈
2026-09-04 11:39:27
15
🦋𓋜تنہائی کی پری☠🖤 :
me jealous nhi hoti 🙂
2026-09-04 12:51:25
48
༒𓆩𝐇𝐀𝐃𝐢𓆪𓆩𝐓𝐎𓆪༒ :
🤗api ap mujhse 🤌🏻 shadi 🤗 karlo 🙂🥰
2026-09-04 12:32:14
6
・゚ 🎀 𝒜𝐹𝒮𝒜 🎀 ゚・ :
api batao naa suchii ma bhai a gay
2026-09-04 03:56:24
64
안허 :
i feel like my own brother is come back❤️🩹🫠 Btw I'm so happy for you Emee Apiii🌝🫶🏻stay happy Always 🫂
2026-09-04 14:52:34
6
ن م✨💕 :
main q itni happy ho rhi hn🥰🥰🥰😭😭😭
2026-09-04 05:27:51
41
✨ :
only you're a couple who admired me so a lot of prayers for both of you api and bhai keep shining together 💞
2026-09-04 13:53:42
7
Bintay ahmed :
AK Baar aesay Huwa thaa Merah fiance MN Soo rai thi or jab ankh khuli wo bilkul meet samnay beth k mujhy dekh raha thaa Khair ab hmara rishta Sunday ko khatam ho raha sab Dua karo MN uskay binnah ni reh sakti😭
2026-09-04 06:30:35
19
pritest doll 😍 :
hhyy sadkay welcome mara piyara sa masoom sa bhaiiiii Allah pak ap koo hrr burri nazar sa mahfoz rakha Ameen Welcome welcome welcome welcome hyyy sadkay itniii khushi ho rahiii explain bi nahi kar saktiii
And meri masoom bahiii kii begum jan congratulations to you 😂🤣
ufffff Meri khushi🥳🥳😭🫂api main Bata nhi shkati qasm sy kitni khushi hoi suba suba hi 🥳🫶🏻🎀......hyyeeee sadky say mashallah 💫 mashallah 🌷🫰🏻 always be happy appi 🫶🏻lala 💞