yar sb doctors to ik jasy nhi hoty na🥹plz sbka Dil to pthar ni hota na Mera to Dil pthar ni ha mato patients ko apni family k trah treat krty q k mujhy mere maaa na bola k sbk care krugy to tumhary maaa k bhi asy hi care Hogi🥹
2026-09-04 15:53:03
5
₴₩ɆɆ₮ⱧɆ₳Ɽ₮ :
Pakistan hospital ma sirf log rich people ki care ki jatyi haya Baki Sirf wait karya or I hate Pakistan hospital system sepical Victoria hospital
2026-09-05 03:22:00
2
nisa123 :
Pakistani medical workers ko negative remarks dene se pehley dekhy k unki Kya condition bnaye hui ha govt officers ne and attendance ne.. aik pt k sath 15 males r females attendance r Uper se har koi ladies dekh k unk galay parta ha
2026-09-05 02:47:54
6
Noor Fatima :
system issues
2026-09-05 11:51:10
3
Izzyam♥️ :
plz sab baatai bad ki lakin aik bat jo aik muslim k liye hoti hai wo hai Allah. ab is gaane mai ata hai, Rab naam ki yaara yahan koi cheiz nahi hoti, ye bol raha hai aisay gaanay na lagaya kre videos par.
2026-09-04 06:44:32
9
✨(✿Aquuuu✿)✨ :
bikul right 🥹
2026-09-05 05:06:03
6
Ibrahim 🥀🥀 :
Boht dukh hota h ye dekh kr
2026-09-05 04:30:41
1
。🖇️Sani"-🕊️🌷 :
میری امی کو جب ہم ہاسپٹل میں لے کر گئے تھے تب ان لوگوں نے صبح سے لے کر رات بارہ بجے تک ہلکان کر کے پھر وارڈ دیا تھا اِدھر سے اُدھر بس یہ کر رکھا تھا میری تو امی کی کنڈیشن بھی ایسی نہیں تھی کہ وہ یہ سب برداشت کر پاتی اور مجھے اپنی امی کی یہ حالت دیکھ کر رونا آ رہا تھا لیکن ان لوگوں کو ترس نہیں آتا بس اللّٰہ پاک کسی کو بھی ہسپتال نہ لے کر جاۓ😭😭😭
2026-09-05 14:00:49
5
M AHSAN CHEEMA :
kabi kise police daftar ja kr ase batmize ni ke serf hopital ma he kun thra ni pora sucho
2026-09-05 08:46:24
0
😔 :
100%10
2026-09-05 03:54:44
4
h€art ha¢k€r 3011 :
bilkul is videos ko Kisi asy Pakistan k hukmran k pass Jani chahiye Jo in Halat ko balad Daly
2026-09-05 10:17:02
1
sparrow bird 🕊️🕊️ :
har koi aik jasa ni hota hum pts ka bohat khyal rakhti ha but pt humy humiliate karty h us waqat bohar dokh HOTA h
2026-09-04 18:11:28
1
Bisma🥰🥰 :
kch asa ni jo pakistan me acha ho r bnda video bnay ky ye acha systm pakistan me bchy tk safe ni lannnnt asy systm as mulk pr🥺🥺
2026-09-05 03:57:33
1
★𝑺★ :
Frrrrr
2026-09-04 22:24:23
1
aliens_vibes👽 :
zarori nahi k cahawalo ma kankar nikal ay to us ka mtlb ye nhi k sary chawal utha k pekh di
2026-09-04 18:32:55
1
Morning Subah :
sai kaha humri country me insan ki jaan ki koi value nh h
2026-09-04 18:09:46
1
(Daniyal Qureshi,) :
or Pakistan me. lunch time zarori hota h. beshq mariz tarap b raha ho to
2026-09-04 19:56:09
3
Rajpoot zaadi :
g srakari hospital m yhi hota h m Pvt hospital nurse hu whan ni hota esy
2026-09-05 04:11:56
2
nothing :
right bro .. we support you..
2026-09-04 06:41:14
3
RAO❣️ SAIM 333 🇵🇰 :
afsos ki bat ha Pakistan ka roll par 😟🥺🥺🥺
2026-09-05 06:50:16
1
To see more videos from user @804.edits.1, please go to the Tikwm
homepage.