ma 12th ka bad Korea Jao gi mere Ghar waly man gy😁😄😊
2026-09-05 07:48:15
8
🦋⁂༄λᖇᗴ𝑆Ꮋʏ༄⁂🦋 :
ap vahi hein nah jis ko reply mela tha taehyung se 🤧❤️💜
2026-09-04 10:53:24
1
•𝕾𝖍𝖆𝖍𝖗𝖔𝖟 𝕽𝖆𝖏𝖕𝖚𝖙™• :
💜💜army vote for in golden maknae and teahyung in netizan choice please 💜💜
2026-09-05 15:47:08
1
OT7_Dream_Aiza :
mena 2year ka bad Korean shift ho jana ha 🥰 inshallah ap ka bhi her khwab Pura ho ga
2026-09-05 08:21:01
13
1st September 1997 H B D JK🥳 :
it's my birthday💜 12 September 1998 💜 and rm birthday 🎂🥰😳😭😭
2026-09-05 17:13:05
0
♡کــــیــــ𝙽𝙾𝙾𝚁ــــم★ᯓ :
credit nahi diyaaaaaa 😭
2026-09-04 16:35:36
4
♥️❣️💖1 September 1997 🤌✨❣️ :
ap kitni class ma ha
2026-09-05 10:26:30
1
I'm sad girl 😔 :
Yas BTS
2026-09-04 23:44:05
2
♡ 𓆩 𝕆𝕋𝟟 𝔽𝕆ℝ𝔼𝕍𝔼ℝ 𓆪 ♡ :
inshallah aik din zarure yee dream porii hugii💜🌷😭
2026-09-04 19:13:56
3
its me :
insha'Allah in 2030
2026-09-05 06:03:30
2
💋⃟٭pathani girl ᥫ᭡ :
inshallah aur me bhi
2026-09-05 10:18:34
1
BTSFOREVER♾️ :
inshallah allah apki har dream ko pura kren or humary bhi dream pory hongy inshallah
2026-09-05 09:10:17
0
1 September 1997 jk :
sahi kaha mai bhi 12 th ka papers sy free hoi
2026-09-05 06:10:47
1
12 September 1994💜🇵🇰🇰🇷 :
inshaallah 💜
2026-09-05 01:47:15
2
*_⎯꯭᪳𝆺𝆭 Heeʀ̊͜𓆩꯭ꪾ🖤🎀_* :
ap tob wohi ho🙂💘
2026-09-05 15:44:05
0
1 September 1997🐰💗🫂 :
main 2nd year main hon parents ko mna rhi hon Korea jany k liye plz sab pray karo k wo maan jaye plzz army's and main bhi pray karon gi k sab ka dream pura ho Ameen Ameen☺️
2026-09-05 17:45:49
0
saturo gojo :
heayyyyy Allah 🥺🥺🥺
2026-09-05 15:15:19
1
🌹Noor🌹 :
Sachi mein bhi 🥰🥰🥰 Meri sis ne kaha hn ek out of country bheju gi parhai ke liye to mein Korea jao gi inshallah 🥰🥰🥰
2026-09-05 15:59:52
0
To see more videos from user @lifeline76a, please go to the Tikwm
homepage.