@foundersclubmalaysia: Dulu orang gelak acah naik business class tapi rumah sewa & takde office. Kata-kata tu lah buat Dato' Aliff Syukri bangkit gila-gila sampai buktikan haters silap besar! Siapa sangka dari kena perli, terus bina empire padu. Korang yang tengah down tu, jadikan api pendorong wei! 🔥
betul beli beg rm500 dlam isi takde
baik beli beg rm50 tapi dlam Ade rm450 ...
2026-09-04 14:29:06
256
🧩JUST DANI🧩 :
Aku tengok banyak sentap dgn teguran Dato ni...hakikat ape Dato ni ckp fakta dan nasihat yg patut dorg sedar....
2026-09-05 02:54:36
114
Ranni :
Aku ade member gaji 2K, bergaya mcm gaji 10K
2026-09-04 18:06:08
136
ᑕIKᗰᗴᑎᘜOᑎᘜՏᗰᗴᑎᗴT♡︎ :
Ada 100biji rumah, 10biji kereta, duit segunung skalipon. Mati… apapon tak bawa. Berbahagialah cara masing2. Tak perlu kondem siapapon. 😊
2026-09-05 02:14:29
19
rosyidi.baharom :
X payah kalut kata kat org…. Kita x tau esok apa nak jadi kat kita…
2026-09-04 19:02:38
23
A F I F ❗️ :
Dia menikmati hidup … yg bgunan rumah besar tu mati xbawak dik
2026-09-05 03:21:00
6
thexplorer50 :
👍padu ya amat
2026-09-04 12:29:31
44
taubat nasuha :
urus hidup masing-masing, janji tak susah kan org, tak payah menyebok
2026-09-05 04:04:08
3
Related Elegance :
point dia.. luar nmpk gah. dlm takde apa2.. tak guna.. biar luar nmpk biasa.. dalam biar gah.. kalau luar nak nmpk gah.. pastikan dlm pun gah jugak.
2026-09-04 19:22:38
45
m@mat mlake :
mmg btl.ape dia ckp
2026-09-04 12:28:28
14
Tina | Pramugari Emas :
Setuju ! ramai je gitu ! Tepat perkongsian, Dato
2026-09-04 14:00:38
27
Dakwat Rakyat Post :
Bang, apa yang abg beli dan pakai itulah rezeki kita, nak simpan dlm bank kepuk2 belum tentu rezeki kita dapat pakai, berapa banyak duit di bank takde orang tuntut, selagi boleh nikmati sahaja kehidupan bang asalkan tidak enjoy benda haram.
2026-09-04 23:11:21
6
NyonyaApril77 :
btl la dato kata tu
2026-09-04 12:52:56
13
ₐNN :
Betul la tu ..Byk org sakan bergaya tp hutang keliling pinggang..
2026-09-05 05:41:01
3
Abdul Halim Osman :
Kaya with SPM vs Kaya with top student in umiversiti. Cara bercakap dan menilai orang mereka ni berbeza. Tgk cara KA bercakap
2026-09-05 00:46:06
9
💜 MISS ROSZY 💜 :
betul tu ..yg penting rumah tak sewa
2026-09-05 02:29:12
2
xwv87ccRp :
Gua. punye maggi pon ade acssories bro. lagi nak pikir ujung bulan ke..??? tiada masa untuk pikir hujung bulan...😂😂😂😂😂
Ada yg saya kenal naik kereta mewah, selama ni saya ingat dia kaya, selepas dia nak pinjam duit saya, baru lah saya tahu dia bkn kaya pun.
2026-09-04 23:25:24
2
Madam Helen :
Sangat betul.
2026-09-05 00:12:32
0
a1m6 :
banyakn dlm movie orang kaya ada macam2 kontac besar,akhirnya isteri dia curang ngan contac
2026-09-05 01:56:58
1
mr.&ms. :
dato dia nak bg pgajaran dkt org2 yg bergaya mengalahkan income. sb end of the day,tu akn myusahkan diri sndri. ikt cara dato. beliau bermula dr bawah. skrg je dorg nmpk mewah dlu xde mcm skrg. dia punya effort nk jd mcm skrg dia bg 200% terhadap kehidupan baik bisnes mahupun fmly dia.so ni slh satu org2 yg maintain berjaya.💪
2026-09-05 02:15:09
1
To see more videos from user @foundersclubmalaysia, please go to the Tikwm
homepage.