@foundersclubmalaysia: Dulu orang gelak acah naik business class tapi rumah sewa & takde office. Kata-kata tu lah buat Dato' Aliff Syukri bangkit gila-gila sampai buktikan haters silap besar! Siapa sangka dari kena perli, terus bina empire padu. Korang yang tengah down tu, jadikan api pendorong wei! 🔥

Founders Club Malaysia
Founders Club Malaysia
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 04 September 2026 05:05:56 GMT
203460
8218
240
770

Music

Download

Comments

frankzaren
frankzaren :
betul beli beg rm500 dlam isi takde baik beli beg rm50 tapi dlam Ade rm450 ...
2026-09-04 14:29:06
256
danialx_1203
🧩JUST DANI🧩 :
Aku tengok banyak sentap dgn teguran Dato ni...hakikat ape Dato ni ckp fakta dan nasihat yg patut dorg sedar....
2026-09-05 02:54:36
114
atsunooni
Ranni :
Aku ade member gaji 2K, bergaya mcm gaji 10K
2026-09-04 18:06:08
136
_akurare
ᑕIKᗰᗴᑎᘜOᑎᘜՏᗰᗴᑎᗴT♡︎ :
Ada 100biji rumah, 10biji kereta, duit segunung skalipon. Mati… apapon tak bawa. Berbahagialah cara masing2. Tak perlu kondem siapapon. 😊
2026-09-05 02:14:29
19
rosyidi.baharom
rosyidi.baharom :
X payah kalut kata kat org…. Kita x tau esok apa nak jadi kat kita…
2026-09-04 19:02:38
23
afifmansor85
A F I F ❗️ :
Dia menikmati hidup … yg bgunan rumah besar tu mati xbawak dik
2026-09-05 03:21:00
6
thexplorer50
thexplorer50 :
👍padu ya amat
2026-09-04 12:29:31
44
taubat.nasuha49
taubat nasuha :
urus hidup masing-masing, janji tak susah kan org, tak payah menyebok
2026-09-05 04:04:08
3
syeera58
Related Elegance :
point dia.. luar nmpk gah. dlm takde apa2.. tak guna.. biar luar nmpk biasa.. dalam biar gah.. kalau luar nak nmpk gah.. pastikan dlm pun gah jugak.
2026-09-04 19:22:38
45
mamat.mlake
m@mat mlake :
mmg btl.ape dia ckp
2026-09-04 12:28:28
14
cikpuanpramugariemas
Tina | Pramugari Emas :
Setuju ! ramai je gitu ! Tepat perkongsian, Dato
2026-09-04 14:00:38
27
dakwatrakyatpost2025
Dakwat Rakyat Post :
Bang, apa yang abg beli dan pakai itulah rezeki kita, nak simpan dlm bank kepuk2 belum tentu rezeki kita dapat pakai, berapa banyak duit di bank takde orang tuntut, selagi boleh nikmati sahaja kehidupan bang asalkan tidak enjoy benda haram.
2026-09-04 23:11:21
6
nyonyaapril77
NyonyaApril77 :
btl la dato kata tu
2026-09-04 12:52:56
13
ann77_ann
ₐNN :
Betul la tu ..Byk org sakan bergaya tp hutang keliling pinggang..
2026-09-05 05:41:01
3
halimosman75
Abdul Halim Osman :
Kaya with SPM vs Kaya with top student in umiversiti. Cara bercakap dan menilai orang mereka ni berbeza. Tgk cara KA bercakap
2026-09-05 00:46:06
9
r0sziy4h
💜 MISS ROSZY 💜 :
betul tu ..yg penting rumah tak sewa
2026-09-05 02:29:12
2
mohammad.firdaus225
xwv87ccRp :
Gua. punye maggi pon ade acssories bro. lagi nak pikir ujung bulan ke..??? tiada masa untuk pikir hujung bulan...😂😂😂😂😂
2026-09-04 12:49:36
7
halimbatekdansongket
Halimbatek&Songket TRG :
dato Aliff 👍👍👍
2026-09-05 03:44:47
1
fishakejora
fishakejora :
Pakai LV bundle, Apa salahnye buat raso2 😅
2026-09-05 02:57:29
2
ziellarosie_90
ziellarosie_90 :
skrg org pkai card holder je duit xde sbb pkai qr...
2026-09-04 22:31:03
1
moll4324
molL :
😂😂😂 Dato bole start berlakon kot🤣🤣🤣
2026-09-05 02:04:59
0
linhm.68
linhm.68 :
Ada yg saya kenal naik kereta mewah, selama ni saya ingat dia kaya, selepas dia nak pinjam duit saya, baru lah saya tahu dia bkn kaya pun.
2026-09-04 23:25:24
2
madam.helen28
Madam Helen :
Sangat betul.
2026-09-05 00:12:32
0
rxt033
a1m6 :
banyakn dlm movie orang kaya ada macam2 kontac besar,akhirnya isteri dia curang ngan contac
2026-09-05 01:56:58
1
effamizan
mr.&ms. :
dato dia nak bg pgajaran dkt org2 yg bergaya mengalahkan income. sb end of the day,tu akn myusahkan diri sndri. ikt cara dato. beliau bermula dr bawah. skrg je dorg nmpk mewah dlu xde mcm skrg. dia punya effort nk jd mcm skrg dia bg 200% terhadap kehidupan baik bisnes mahupun fmly dia.so ni slh satu org2 yg maintain berjaya.💪
2026-09-05 02:15:09
1
To see more videos from user @foundersclubmalaysia, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About