waaa very informative 🫶🏻 thank youuu for all the recommendations lurveee sangatss
2026-09-04 15:07:06
1
liyanaa :
Dah la cantikkkk...x kedekut pulakkkk sharingggg🥰🥰🥰🥰
2026-09-04 08:01:08
292
Qyla :
sukanyaa the way u explain rasa mcm close and its reaaally helpful. thank you🤍
2026-09-04 17:11:21
1
່ :
manifest to reach this level of rich 😌
2026-09-04 08:24:43
250
𝔥𝔮𝔫𝔦𝔰 𝔷𝔞𝔶𝔮𝔫𝔦 ❥ :
1 question, budget for the whole treatment that you shared just now around berapa?
2026-09-04 10:10:51
80
oatside :
Brow lamination you buat dekat mana ? And you tint sekali ke ?
2026-09-04 11:26:08
1
aira <3 :
tak focus dia cakap apa sebab cantikkkkkk angat
2026-09-04 12:14:26
12
Sheetahhhh_ :
Youu mani pedi bt kt neeee share la🥺🥺🥺
2026-09-05 05:18:02
1
Deeee🌹 :
I dont know tapi rasa scha pun fans and follower semua girles aesthethic yang vibe soft, strong, positive vibe 😝. Scha really buat I teringat one youtuber yang I minat, "Lena Lift". Now, I excited nak tengok you consistent buat VLOG/ Coold Girls vibe pulak😘
2026-09-05 03:27:40
10
Liz⭐🪽 :
how much budget for ipl treatment dia ikut month or year for the full treatment?
2026-09-04 10:43:26
5
Ndyneen :
You pkai blusher apa
2026-09-04 08:24:48
7
❤︎ wm ❤︎ :
Okieee lurve video camni❤️🔥
2026-09-04 23:44:17
1
KamIzzwan | Coach Bertauliah :
Awwww thank you 🙏. Rajin dia train nak sihat
2026-09-04 05:59:34
30
Aish Alisha :
Mcm na nk tahu makeup mana yg kena dgn skin
2026-09-04 08:52:10
9
Fadysapphire :
No 4 tu betul suka tgk sis punye vlog 💓🥺
2026-09-05 03:23:53
1
nazeerah :
hi mel hehe
2026-09-04 16:17:10
1
Fi :
Nak tgok part 2 pulaa
2026-09-04 15:22:36
1
maisarahfauzi :
okie kat mana you selalu buat mani & pedi? susah nak jumpa yang russian punya 😭
2026-09-04 13:20:13
1
Nur :
schaa this video you record guna apa?
2026-09-04 14:08:50
1
AK :
Spill you punya perfume sis 🥰
2026-09-04 11:56:04
2
To see more videos from user @schaell23, please go to the Tikwm
homepage.