@student_of_attock: 5 mahine bad boards hai 🤧📚 #fyp #viralvideo #100kviews Don’t under review my video 🫶🏼❤️ #shortvideo #foryou

⚜️Student Of Attock⚜️
⚜️Student Of Attock⚜️
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 04 September 2026 06:15:50 GMT
111961
4912
343
2811

Music

Download

Comments

ashuchudhary5
⚔️ 𝐀𝐘𝐄𝐒𝐇𝐀 ⚔️ :
8th 1st time board hu ga apunn ka...!
2026-09-04 12:45:36
43
arooj.fatima4750
🕊️عروج فاطمہ☾ 🦢 :
abi to result aya ha 😭🤌🏻
2026-09-04 08:43:32
187
sanaqureshi637
🫰🏻🖤ŚÁÑÄ💙🫰🏻 :
7 months bad hei 10 kaaa 😭😭
2026-09-04 12:43:22
17
e_s_h_a_l09
♥︎★Eshal★♥︎ :
8th ke but boards hoye gay????😳
2026-09-04 13:46:41
4
noor_hun_yarr_
Malik :
Maf kardo bhai parahi ka stress dor karne ke liye uthya tha mobile lakin yaha bhi 🙏😭
2026-09-04 08:13:20
15
sparkle_soul09
⚜️MUzaMiL⚜️ :
Abhi hamara 1st year ka result ni aaya or 5 months bad 2nd year k board exams🥲
2026-09-04 16:26:32
2
sarmadaslam12
Danish butt :
bss kro abhi to result aya🥺
2026-09-04 12:15:26
2
abdullahsolangi4567
10. ꧁༒☠️Abdullah 804🇵🇰 :
abhi hamara 1st Year ka rizalt to ana do😂
2026-09-04 16:05:10
4
novel_vibe12
🌷⎯꯭̽ᥫ𝘾𝙃𝙀𝙍𝙍𝙔 ᭄🦢⎯꯭̽💗 :
kiss kiss ka abhi 9th ka result aaya hai🙂🌷
2026-09-04 08:54:35
30
black_barrie3
☆𝓽𝓮𝓴𝓱𝓲 𝓶𝓲𝓻𝓬𝓱𝓲☆🌶️🔥 :
abhi to result aya ha😭
2026-09-04 08:20:01
9
mehandiartist.2
𝕽𝖚𝖒𝖆𝖎𝖘𝖆 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓👑🖤 :
abhi to bacho NY 9th k result ka song ni mnaya or phir tenth a gai😂
2026-09-04 07:01:08
73
fatima.ali73236
fatima ali :
hamre mid ho rhe ha
2026-09-04 15:36:00
1
itsroshi296
🎀*Roshigill* :
bsss kar bhai abi to diye thy paper fir se nhi Yar 🥲😭😫🤣😂
2026-09-04 08:08:20
6
killer_girl556
♨ƉɆ⩔íL_𝐌𝐢𝐬𝐬 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫 :
ya Allah hme ache tra pass krwa Dena 10th me Ameen
2026-09-04 16:18:29
1
....suspended
*Account not found* :
aur ye btaye ke 9th ka kab huna ha
2026-09-04 14:17:00
1
tiktok.comsilentqueeen
😈❃𝓢𝓘𝓛𝓔𝓝𝓣 𝓠𝓤𝓔𝓔𝓝 ❃😈 :
first 🥇 comment
2026-09-04 07:03:30
2
armylo165
Solitude lover 🙃😔 :
kya museebat ha yar mar Khao ga acha mod ko kharab kar dya yad dila ga😂😂
2026-09-04 14:43:53
3
islamicqueen4072
*< بنت حوا >..🦋* :
abi result sa jan choti ha 😂😂😂😂
2026-09-04 12:01:36
3
unknown_08984
👀💝 :
1 month because supplementry exam of matric students is starting on 8 October
2026-09-04 08:53:10
2
itzc_usman
TBH • USMAN :
Mei tou uni chala gaya baki ap bughto 🌚😂
2026-09-04 14:01:34
2
sky.angel4241
𝑰𝒕𝒙 𝑩𝒆𝒆𝒂 🤗 :
abhi tou result aya hai 9th ka 😩
2026-09-04 15:07:03
3
aman.fatima363
BTS Army 💜🇵🇰 :
yaar reels bhi nahi dekhne dete tension mein daal dete ho
2026-09-04 15:44:54
2
mahi_official120
stylish girl ✨🥳 :
9 k kab hn 😁
2026-09-04 13:16:23
2
moonlit530
Rubi🌸 :
kis class ka
2026-09-04 06:35:26
3
To see more videos from user @student_of_attock, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About