@jamesvergara06: #newissue #jamesbro

james🔥
james🔥
Open In TikTok:
Region: PH
Friday 04 September 2026 06:16:43 GMT
231225
16939
334
2821

Music

Download

Comments

cieee_kieee
urkate_💫💋💋 :
respeto japon tang kuya James Bro uuy
2026-09-06 02:04:49
130
kent.rufin
Kenta💕 :
Tungod lang kay James, dili pasabot nga damayon na nato ang tanan nga laki. Akong masulti, dili tanan laki parehas niya. Naay uban nga tarong, matinahuron, matinud-anon, buotan, ug kahibalo morespeto sa uban. Dili nato dapat husgahan ang tanan tungod lang sa sayop nga gibuhat sa usa ka tawo. Si James mahimong nakasala o nakabuhat ug sayop, pero dili pasabot nga parehas na ang tanan laki niya. Naay daghan pa gihapon nga mga laki nga tarong ug kabalo mohatag ug respeto sa mga tawo.
2026-09-05 09:50:42
341
ruby.rose.jarioln
rubyɞ˚˙ :
If you were really drunk and didn’t know what was happening, how would you even know the details of what happened? For example, if someone touched you while you were drunk, you might not remember it clearly afterward.
2026-09-06 04:08:29
8
lil.jericho.tbs13
Jericho Pogi • Freinds ✝️ :
"pre, ipost ko nga kabisayaan ko"
2026-09-06 08:28:46
6
lorrieemaeee
Lorrie. :
girlss ayaw jud ninyo tugti inyong uyab nga mag inom², ug boyss ayaw mog sugot nga naay bbf inyong uyab
2026-09-05 11:49:53
71
yangnaija
💕KISHEN🫶 :
damay napod Ang girls Ani sa gi buhat ni erra
2026-09-05 13:12:08
58
cesnerosgwapos
•®𝕁𝔸𝕄𝔼𝕊•® :
aty same name
2026-09-06 07:58:41
0
jamesvertudazo8
JaMEs :
Same name but different behavior
2026-09-06 04:31:42
0
ericson.rojas6
brazilian master🇧🇷🇧🇷🇧🇷 :
bat si james bro pa😔😭
2026-09-05 13:04:00
32
thresia.sarvida
Thresia Sarvida :
fyi, yes all boys are the same, but remember, wag tignan Ang kalabasan, kundi sa kalouban, and girls reminders, si James lng Ang may kasalanan, Hindi lahat ng lalaki, yess sabihin natin all boys are the same, pero wag natin damayin Yung ibang mga lalaki na Wala namang ginawang Mali, guys be matured enough, SI James Ang may kasalanan, bakit lahat ba mga lalaki sa mundo, SI James? diba Hindi? so be matured enough,.uulitin ko, SI James Ang may kasalanan, Hindi silaz Kaya di Tayo mangdamay ng walang ginawa ng masama.
2026-09-06 02:18:33
11
tarantado1000000000
Tenan duran :
kawawa naman si James bro idol kopa naman sya
2026-09-05 12:29:21
9
chyn.nz_a
chyn :
nya kinsa pud man daw nag himo² ana na storya, to be exact sng gina point out sa mga bae rn kay katu gud mang hilabot ug bae
2026-09-04 07:44:12
6
ashley.moana41
Ash_ley :
bruh it's okay... girls Hindi lahat ng lalaki kaparyo Kay James bro ☹️
2026-09-05 11:46:32
6
gerlieasaja
. :
ngano Diay?onsay NAA?
2026-09-06 06:06:40
0
alexa.mae.denapo1
𝓣𝓻𝔂𝓷𝓪_𝓕𝓲𝓷𝓭_𝓐𝓵𝓮𝔁𝓪 :
pwede mag tanong?
2026-09-06 13:46:38
0
justcallme545
Rhea_Cute :
ay diba vloger mn to sya or ga vlog sya?? right ba???
2026-09-06 03:48:04
0
cabaluna691
Cabaluna Loy :
nganung madamay man? James bro diaymi tanan? HAHHAHAHAHA
2026-09-06 10:25:01
2
dollykisses297
KmSs🌷🍀 :
ikaw na ya Kay imo man naka Pangan James
2026-09-06 02:25:21
1
To see more videos from user @jamesvergara06, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About